Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny i czysty. Kierownik hotelu niemiły i bardzo służbowy. Na plaży mało leżaków, drinki w barze bez alkoholu (problem z zamówieniem podwójnych drinków). Strefa sportowa pomimo tego, że znajduje się poza obszarem hotelu ima oświetlenie to jest zamykana po 22. Baseny zamykane o 19. Przekaski przy basenie beznadziejne. Wieczorem brak atrakcji w hotelu. Pomieszane pokoje w grupie. Recepcja pracuje bardzo opornie, Pani z Polski nie potrafiła ogarnąć zameldowania, przez co trwało ponad 1.5 godziny. Nie polecam, hotel przereklamowany.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest nowy, ładny, ale zdecydowanie przereklamowany. Poza bardzo miłą obsługą i świetnym położeniem ma wiele wad. Jedzenie nijakie, ciągle to samo, bez większego smaku. Wczorajsze parówki na obiad i tym podobne. Widzieliśmy większy szał i wybór w hotelach o niższym standardzie. Co do picia podobnie. Drinki ograniczają się do czterech. Do tego nijakie piwo, kawa i herbata w podgrzewaczach. Do tego czasem herbata jest słona. Brakuje wody i czerpią z morza? Jeśli chcemy caffe latte to trzeba zapłacić. All inclusive? Nie sądzę. Kubki do napojów są plastikowe jednak obsługa myje je i używa ponownie. Kolacja Grecka nie istnieje mimo, że była wspomniana w opisie. Internet w tym hotelu to jakiś śmiech na sali. Wolny i przerywa. Żeby nie można było chociaż poczty sprawdzić? Do tego wszędzie groźby o dodatkowych opłatach. Dodatkowa opłata za zatkaną toaletę, dodatkowa opłata za podwójny alkohol w drinkach, dodatkowa opłata za normalną kawę. Eee? I po co to wszystko? Oszczędzają na czym się da mimo dużego potencjału. A mogło by być super. To były nasze pierwsze i ostatnie wakacje z Rainbow. Dodam, że rezydentka miała nas w nosie od początku do końca. Gdyby nie znajomość języka angielskiego to pewnie nic byśmy nie zobaczyli.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niewątpliwie zapłaciłem za usługę stosownie do standardu hotelu. Według mojej oceny opis tego hotelu w folderze nie odpowiada rzeczywistości
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie odradzam pobyt przed majówką. Sezon na Zakynthos zaczyna się dopiero po 1 maja. Gdy przylecieliśmy 25.04 to hotel nie był jeszcze przygotowany do przyjęcia gości np. zimna woda w kranie, niedziałająca winda, problemy z ogrzewaniem w pokojach. Inni goście, którzy mieli być w innym hotelu musieli nocować w naszym hotelu ze względu na to, że ich był jeszcze nieczynny. Wszystkie bary, restauracje w mieście Laganas jeszcze zamknięte, plaża brudna i pełna śmieci. Grecy dopiero szykują się do sezonu. All Inclusive w pierwsze dni bez przekąsek, później znikome ilości jednego rodzaju dziennie. Potwierdzam komentarze innych pod względem jedzenia- nie było złe ale prawie zawsze było zimne! Pogoda na początek sezonu w kratkę.