5.2/6 (1048 opinii)
Kategoria lokalna 4.5
2.0/6
Spedziłam wrazz rodziną 12 dni w hotelu PPC. W terminie od 7 do 18 sierpnia. Nasz turnus otwierał działalność hotelu po remoncie. I niestety było to widoczne. Hotel absolutnie nie spełnia wymogów 4 gwiazdek . Łazienka ( z zardzewiałą wanną!) pamięta czasy naszego "Gierka". W żadnej z łazienek nie ma gniazdek elektrycznych, o suszarkach do włosów można zapomnieć! Pani pokojowa niestety nie wie, że do jej obowiązków należy sprzątanie łazienek i pokoi oraz wymiana ręczników co dwa dni. Dopiero po naszej interwencji pokój został posprzątany ( łazienka umyta jeden raz podczas naszego pobytu!). Skorzystaliśmy z wycieczek organizowanych przez Rainbow. Wyjazd na prom na wyspę Kefalonię zaplanowany był na godzinę 7.00. Wcześniej obecano nam śniadanie ( dla nas było to istotne, mamy małe dziecko). Śniadania nie otrzymaliśmy ( choć rezydentka zapewniała nas, że będzie choćby miała sama nam je przygotować). Otrzymaliśmy jedynie lunch box, a w nim : jajo na twardo, pomidor i kanapka. Wyjechaliśmy o 7.00 bez śniadania !!! Na minus zasługuje również często psująca się winda. W opisie hotelu istnieje zapewnienie o parasolach przy basenach. Pojawiły się i owszem ale w dniu naszego wylotu do Polski.Baseny bardzo małe. Wokół nich ciasno, niewielka ilość leżaków. Jeśli ktoś chciał z nich skorzystać musiał rezerwować o 6.00 rano !!!! Obiecano nam animacje dla dzieci. Podczas naszego pobytu nie odbyła się ani jedna! Nasze dziecko się nudziło!!!!!! Pani rezydent pojawiała się jak huragan i bardzo niechętnie wysłuchiwała narzekań gości. Ogromny i niestety jedyny plus dla kucharza Alexa i całej obsługi restauracji i baru. Tu było czysto, smacznie i bardzo sympatycznie.
2.0/6
Piękne plaże, piękna wyspa, super wycieczki fakultatywne. To tyle z pozytywów. Dostaliśmy pokój z widokiem na jakąś ruderę (patrz zdjęcia), pokój bardzo słabo sprzątany, zdarzało się że wracaliśmy z wycieczki i był w ogóle nieposprzątany (konieczne interwencja w recepcji). Sejf nie działał, mimo dwukrotnego zgłoszenie problemu nie został uruchomiony. Jedzenie po prostu fatalne, codziennie to samo, letnie lub zimne, jajecznica z proszku czy odgrzewane frytki z poprzedniego dnia, codziennie sałatka grecka ze sfermentowanymi pomidorami które zostały z poprzedniego posiłku, ciasta nie do zjedzenia, owoce często nadpsute. Naprawdę nie rozumiem osób piszących o pysznym jedzeniu (czyżby czysta polska złośliwość?). Dodatkowo stoliki w restauracji z poplamionymi obrusami, które nie były wymieniane. Bezpłatne leżaki to fikcja ok 20-25 kompletów dostępnych bezpłatnie dla kilku hoteli, reszta płatna, i te bez problemu można znaleźć. Hotel to mury i baseny, zero zieleni. Alkohol to piwo i niewielka ilość drinków - nic specjalnego. Podsumowując piękne Zakynthos i bardzo ale to bardzo słaby hotel nie zasługujący nawet na 3 gwiazdki. Nigdy więcej White Olive.
2.0/6
Tylko dwie gwiazdki, bo niestety pokoje w hotelu White Olive Premium są różnej jakości. Jeśli trafisz do nowo wybudowanej części , to pewno jesteś zadowolony. Ale jeśli trafisz do starej odpacykowanej części, gdzie jest uszkodzona, stara instalacja elektryczna i w związku z tym klima nie działa i nie grzeje, to marzniesz w kwietniową noc. I najlepsze na koniec, otóż w hotelu, reklamowanym jako nowy, po generalnym remoncie 4 Gwiazdkowy, zużyty papier toaletowy zbiera się w kubełku obok sedesu, nie wolno wrzucać go do toalety, bo się zapycha. Widocznie Rainbow podczas generalnego remontu zapomniał wyremontować rur kanalizacyjnych.
2.0/6
Jesteśmy stałymi klientami Rainbow od lat. Nie zawsze było idealnie ale byliśmy zadowoleni z każdego wyjazdu. Ta opinia jest pierwszą, którą wystawiam i niestety nie będzie ona pozytywna. Przyznam, że nie bardzo rozumiem zachwyt nad tym hotelem i te wszystkie wspaniałe opinie ( a głównie nimi kierowaliśmy się przy wyborze hotelu). Bryła budynków jest nowoczesna, głównie beton i szkło, bardzo proste, ascetyczne wnętrza utrzymane w nowoczesnym klimacie. Na plus: - na powitanie owoce i butelka wina musującego - bardzo miła obsługa na jadalni, w barach , w recepcji oaz przemiłe dziewczyny animatorki. stworzone do tej pracy😊Pracownicy obsługi również ok. Niestety menadżer hotelu - człowiek który absolutnie nie nadaje się do tej pracy i przy niewielkich problemach wykazuje się bardzo nikłymi kompetencjami społecznymi, staje się chamski, odnosi się do gości bez szacunku, nie mówiąc już o jego kontaktach z podwładnymi (widać to na pierwszy rzut oka). - hotel jest blisko plaży ale plaża nie jest ładna - blisko centrum (choć nie wiem czy w tym wypadku to jest na plus, ponieważ to jest miasto do którego przyjeżdżają tłumy bardzo młodych, rozwrzeszczanych ludzi głównie Anglików i Holendrów więc wiadomo... Na minus : - rzeczony menadżer (dramat) - hotel ma wszędzie tylko beton, żadnej zieleni - straszna ciasnota, wąskie przejścia, budynki usytuowane bardzo blisko siebie - woda w kranie jest słona i śmierdzi ściekami - małe baseny w których ciężko było popływać.