4.7/6 (520 opinii)
Kategoria lokalna 3
1.5/6
Nie wiem skąd to dobre opinie!!Naiwnie nabraliśmy się na nie !!! .Hotel nadaje się do generalnego remontu.łazienki pamiętają czasy PRL.. Jedzenie: Sniadanie -codziennie to samo .brak owoców ,oliwy ,przypraw itp. Obiady smaczne ale też się powtarzają co dwa ,trzy dni W trakcie pobytu organizowane są wesela ,klienci w tym czasie spychani są do sali przy basenie ,jak gorszy sort. Snack bar nie istnieje . Alkohole rozcieńczone . Ogólnie hotel nie zasługuje na gwiazdki . Śmierdzi z szamba .fuuu NIE POLECAMY Rainbow powinien zastanowić się nad sprzedażą oferty tego hotelu
1.5/6
Moja opinia o hotelu jest niestety negatywna. Poza problemami technicznymi, takimi jak brak ciepłej wody przez większość dnia, niedziałająca klimatyzacja i nieszczelna toaleta, pojawiły się inne kwestie. Jedzenie było monotonne, codziennie te same potrawy, co szybko stało się uciążliwe. Obsługa hotelowa również zawiodła – ignorowano problemy, a ręczniki wymieniono tylko raz w ciągu tygodnia. Ogólnie hotel nie spełnił naszych oczekiwań ani pod względem komfortu, ani obsługi. Niestety, nie mogę go polecić. Hotel w tej cenie to nie porozumienie
1.5/6
Ogólnie nie polecam hotelu, wyspę jak najbardziej.
1.0/6
Nie poleciłbym najgorszemu wrogowi, jedyna zaletą tego hotelu to basen. Jedzenie tragiczne, napoje i drinki tragiczne, klimatyzacja zżółknięta, z zewnątrz zardzewiała, nie daje rady schłodzić pokoju, wifi w pokoju raz łapie raz nie. Obsługa niemiła( oprócz Pani Ani- barmanki), zero jakiejkolwiek chęci do rozwiązania problemów. Brak animacji. LunchBox, który rzekomo ma zastąpić posiłek, bo inaczej recepcjonistka go nie wyda, składa się z jednej kanapki z chleba tostowego i 0,5 l butelki wody. Po zgłoszeniu problemu z klimatyzacją rezydentowi Rainbow, również niestety nic się nie zmieniło. Sprzątaczka z pokoju zabrała leżące na komodzie ale przykryte pod kosmetyczką euro.