Opinie o Zante Village

Kategoria lokalna: 3

4.6/6
(659 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.2
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie pojesz sobie za wiele.

    Monika 17.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W zeszłym tygodniu wróciliśmy z tygodniowego pobytu w Hotelu Zante Village. Mogę powiedzieć, że sam hotel, wystrój, infrastruktura, otoczenie i basen są w miarę ok. Świeżo wyremontowana recepcja, restauracja. Pokoje i łazienki dość stare, ale powiedzmy, że w standardzie greckich hoteli trzygwiazdkowych. Fajny, duży basen, gdzie zawsze można było znaleźć wolne leżaki. Spokojna muzyka przy basenie, dużo dmuchanych zabawek dla dzieci pozostawionych na stałe przez innych gości do korzystanie. Teren hotelu czysty. Gorzej było z czystością w pokojach, w szczególności jeśli chodzi o ręczniki i pościel. Niby pokoje były sprzątane codziennie, oprócz niedzieli, ale pościeli nie wymieniono nam ani razu, mimo, że było widać, że jest brudna (synowi wylał się soczek). Ręczniki przez tydzień wymieniono nam raz. W trzeci dzień pobytu brudne ręczniki zostawiliśmy do wymiany w łazience na podłodze, a pani sprzątająca rozwiesiła nam je na balkonie do wyschnięcia i ponownego użytkowania. Poszliśmy do recepcji z prośbą o wymianę ręczników, ale dopiero na następny dzień dostaliśmy dostaliśmy dwa czyste ręczniki a jeszcze następnego dnia kolejne dwa (dla 4 osób). Podobno mają tylko jedną pralkę i nie nadążają z praniem - bardzo słabe :-( Najgorzej było z jedzeniem. Jeśli ktoś liczy, że sobie zdrowo i obficie poje, to bardzo się przeliczy. Obiady i kolacje jeszcze były w miarę smaczne. Wybór dań jest mały, zawsze był suchy ryż, makaron, ziemniaki z ziołami i jakieś ze 3 główne dania, przede wszystkim mięsne. Bardzo mało ryb, czy owoców morza, może były ze dwa razy. Takiego banału jak frytki dla dzieci nie było ani razu. Te kilka dań było smaczne, dobrze doprawione, do tego ze 2-3 surówki. Do obiadu deseru nie było nigdy. Z owoców cały czas tylko pokrojone jabłka i pomarańcze. Raz pojawił się arbuz, ale zniknął tak szybko, jak się pojawił - myślę, że wszyscy goście czekali w końcu na coś innego z owoców, tak samo jak my. Natomiast ze słodkości do kolacji była blaszka jakiegoś jednego ciasta. Jeśli ktoś jest łasuchem i lubi słodkie deserki, to tutaj ich nie znajdzie. Najgorsze były śniadania. Codziennie to samo. Bardzo słaby chleb. Góry chleba tostowego i jakiegoś innego białego pieczywa, równie marnego. Z warzyw tylko pomidor i ogórek a z owoców tylko brzoskwinie z puszki, które czasem smakowały jak sfermentowane (a może faktycznie były sfermentowane, bo widziałam, że inni gości też zostawiali to na talerzach). Ciężko wybrać coś dla dzieci, bo myślę, że mało które dziecko zje fasolkę w sosie, smażony bekon, czy jajka sadzone, albo twardą jajecznicę lub marne paróweczki. W wielkich misach stały mega słodkie marmolady i czekolada o bardzo rzadkiej konsystencji. Jeden rodzaj żółtego sera, jedna wędlina i ser feta. O takich "rarytasach" jak zwykły banan, suszone owoce, czy nawet cytryna do herbaty, to można zapomnieć. Jeśli chodzi o snack bar i przekąski popołudniu, to były tylko bułki zawinięte w folię i nic więcej. Ogólnie powiem, że byłam w wielu hotelach, także w 3-gwiazdkowych w Grecji i tak słabego wyżywienia nigdzie nie widziałam. Widać, że oszczędza się na wszystkim. Brakuje obsługi, bo pani sprzątająca obsługuje wieczorem w restauracji, a barman jest jednocześnie złotą rączką. Bar w restauracji stoi pusty, nikt go nie obsługuje. Jeśli chce się coś do picia oprócz wody lub kawy z ekspresu do posiłku, to trzeba wyjść na zewnątrz, iść do baru przy basenie, odczekać w kolejce i wziąć sobie napój w plastikowym kubeczku. Jeśli chodzi o picie, to w restauracji jest jeden dystrybutor z wodą z wielką kartką po polsku, że zabrania się nalewania wody do butelek, co także jest słabe, gdzie w innych hotelach dystrybutory stoją na każdym kroku do korzystania w dowolnej ilości, szczególnie, gdy na dworze jest upał 35 stopni. Oczywiście można iść do baru i poprosić o kubeczek wody, ale my woleliśmy kupować butelkowaną i zawsze mieć przy sobie, bo naprawdę wody pije się dużo. Nie rozumiem polityki tego hotelu. Zarządzanie obiektem naprawdę do poprawy, bo hotel ma potencjał. Okolica jest spokojna, można w nim odpocząć, ale na tą chwilę, to tak ubogie jedzenie wszystko psuje. Pochwała dla Rainbow za bardzo dobrą organizację, miłych rezydentów i sympatyczne panie animatorki. Zakynthos piękne - polecam jak najbardziej. My wynajęliśmy auto na 4 dni i objechaliśmy różne zakątki - widoki cudowne. Także Zakynthos jak najbardziej na tak, ale może w innym hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Wakacje 2022

    ŁUKASZ, KATOWICE 11.09.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel jako budynek całkiem ładny, niewielki. Basen w porządku. Jeżeli ktoś nie chce marznąć nad Polskim morzem to nie powinien narzekać. Piękna pogoda przez cały pobyt, nie trzeba się martwić jak to nad Polskim morzem ale to już nie zasługa hotelu :) Natomiast jeżeli ktoś oczekuje czegoś więcej to niestety nie polecam. Obsługa niesympatyczna, wręcz bezczelna. Albo tak bardzo nie lubią swojej pracy albo Polaków. Kilka razy krytykowano nasze pochodzenie. Faworyzowanie gości z innych krajów (Włosi, Anglicy) którzy nie korzystali z all inclusive ale za wszystko płacili. Jedzenie jak to zazwyczaj bywa monotonne ale nawet przez 11 dni nie było frytek (dzieci niestety głównie to jedzą na wczasach za granicą), kawa tylko do śniadania a potem rozpuszczalna w barze przy basenie, do obiadu i kolacji tylko woda. Przynosiliśmy sobie soki z baru przy basenie. Przekąski w ciągu dnia to kanapki wydawane w barze. Wieczorami nie organizują niczego dla gości. Żadnych animacji, występów. Leci tylko muzyka. Za to zorganizowali wesele wokoło basenu przez co nie mogliśmy z niego korzystać. Pozabierali leżaki i rozstawili stoły a my czuliśmy się jak intruzi. Nie wymieniają ręczników w trakcie pobytu. Kiedy się upomniałam powiedzieli, że nie mają już czystych... Bardzo ważna informacja bo my nie mieliśmy o tym pojęcia najwyraźniej nie doczytałam - brak ręczników kąpielowych, trzeba zabrać własne ponieważ z tych pokojowych nie wolno korzystać na basenie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Najgorsze all inclusive na jakim byliśmy

    Ewelina 31.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Najgorsze all inclusive, na jakim byliśmy. Zacznę od plusów, bo nie było ich wiele. W recepcji przywitała nas bardzo miła pani, klimatyzacja w pokoju działała bez zarzutu, basen był naprawdę fajny, a dzieci miały dostęp do placu zabaw i sympatycznych, młodych animatorek. Obsługa przy barze na zewnątrz również na plus. Jedzenie w stołówce było smaczne (grecka kuchnia, którą lubimy), choć bardzo powtarzalne. Plusem była też tablica z informacjami oraz bus kursujący na plażę – choć moim zdaniem była ona zdecydowanie dalej niż deklarowane 1 km. Zaś plaża piękna piaszczysta bardzo nam się podobała . Niestety na tym kończą się dobre wrażenia. Pokój pozostawiał wiele do życzenia. Na narzucie łóżka mojego syna były plamy przypominające tłuste palmy — wyglądały jak coś, co nie zeszło w praniu. Na drugim łóżku narzuta miała dziurę po papierosie. Lodówka była w tragicznym stanie — wyglądała na nieczyszczoną i cała zardzewiała. W pokoju nie było nawet butelkowanej wody do picia, co w all inclusive (nawet 3-gwiazdkowym) jest sporym minusem. Pokój miał być sprzątany codziennie — przez 8 dni posprzątano go jedynie 2 razy. Nie chodzi już o zmianę pościeli, ale chociażby o zamiecenie i umycie podłogi. Z małym dzieckiem, które raczkuje, piasek z plaży w pokoju to naprawdę duży problem. „Przekąski” w ramach all inclusive to temat rzeka... Były ukryte w lodówce przy barze basenowym i składały się wyłącznie z bułki z żółtym serem. Lody — kolejna wpadka. Zdarzało się, że dla dzieci po prostu ich brakowało, bo się kończyły. Do tego jedna barmanka (sympatyczna Polka, do której nie mam żadnych zastrzeżeń) musiała jednocześnie obsługiwać bar i wydawać lody, co tworzyło spore kolejki. Podsumowując: hotel nie spełnił naszych oczekiwań nawet na standardzie 3 gwiazdek. Wiele rzeczy wymaga natychmiastowej poprawy. Byliśmy już na wielu wyjazdach, ale to zdecydowanie najgorszy pod kątem jakości all inclusive.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Poniżej przeciętnej

    Paweł, - 28.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Jako że to hotel 3 gwiazdkowy to nie spodziewałem się luksusów i rozumiem że pokoje są dość stare. Ale tak mega niewygodnych łóżek ze sprężynami wbijającymi się w ciało to się nie spodziewałem. Do tego problem z dostępem do wody pitnej - dostępna na barze. W ramach przekąsek mają jedynie buły z lodówki. Jedzenie "na ciepło" niestety nie było zbyt ciepłe (poza zupą) ale poza tym w miarę OK. Basen dość fajny. Animacje dla dzieci głównie polegały na rysowaniu i kolorowaniu- duży plus za brak ekranów, ale minus za brak bardziej aktywnych animacji. Animatorki przyjazne. Dojście do plaży ulicą bez pobocza lub dojazd busikiem z hotelu (3 razy dziennie). Hotel niby niedaleko od lotniska, ale autobus Rainbow jeździ tam na końcu, więc dojazd trwa ponad 2 godziny (nie dostaje się w nim nic do picia).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Raczej średnio

    Izabela, Warszawa 19.11.2015 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Nie polecam

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Klimatyzacja płatna.

    Kacper, Świecie 12.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Ogólne wrażenie hotelu w tej cenie bardzo dobre, ale niestety rozczarowała nas płatna klimatyzacja, która nie działa. (Nie chłodzi, tylko dmucha)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Gdyby obsługa się postarała, mogłoby być o wiele lepiej.

    Agnieszka Magdalena, Zgierz 06.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    1. POKOJE. Po przyjeździe do hotelu dostaliśmy pokój na parterze - poziom trawa. W łazience grzyb. Poszłam do recepcji z prośbą o zamianę pokoju. Pani mówi, że ma wszystko zajęte i nic nie ma. Okazało się jednak, że ma. Dostaliśmy pokój na 1 piętrze, ale... w łazience brak szmatki i wylewa się woda z wanny (szmatka doniesiona po kilku dniach). W sedesie non stop leci woda ze spłuczki i to dość głośno. Drzwi do łazienki się w ogóle nie zamykają. I "wisienka na torcie": obok lodówki 2 kontakty: jeden w ścianie, drugi wyrwany wisi na kablu. Mąż włożył wtyczkę do tego w ścianie i nie mamy prądu. Było bieganie kilka razy do recepcji, do baru, aż w końcu przyszedł barman i włożył wtyczkę w ten wiszący i bujający się kontakt. Potem się okazało, że jeszcze musi wymienić żarówkę (to poszło już sprawnie). My mieliśmy cały czas ciepłą wodę i dobre ciśnienie, ale nasi sąsiedzi zza ściany - zimna woda i leci ledwo ledwo. 2. JEDZENIE. Codziennie to samo i wybór mały. Jajka, pieczarki, fasolka, parówki, mortadela, żółty ser, feta. Pomidory i jogurt, nutella i dżem, babka z marketu. Obiady i kolacje trochę lepiej, ale wszystko zimne. 3. OBSŁUGA. Rezydent Jakub - niestety ale nie nadaje się do tej roli. Na spotkaniu zamiast opowiedzieć konkrety o wycieczkach mówi tak, że ludzie nie wiedzą o której wycieczce mówi, bo wplata jakieś historie (wymyślone lub nie) o p. Andrzeju, które nijak mają się do wycieczek, które chce sprzedać. Wycieczka na żółwie - gdyby powiedział, że na koniec sierpnia żółwi się nie zobaczy, bo mają teraz okres lęgowy, to by sprzedał mniej wycieczek. Ale on SKŁAMAŁ, że teraz jest najlepszy okres, żeby te żółwie zobaczyć!!! O tym, że wycieczka kończy się o 23 też nie powiedział (nie wzięliśmy ze sobą prowiantu, byliśmy strasznie głodni). O tym, żeby wziąć jakieś ciepłe okrycie, bo będzie kąpiel w zimnej wodzie po zachodzie słońca - też nie mówił. Za to snuł opowieści o p. Andrzeju i jak wykiwać celników. Rozmawiałam z innymi ludźmi, którym sprzedał wycieczkę na Kefalonię, ale nie dał im biletów na prom. Sorki, ale jak jadę na wakacje, to oczekuję profesjonalizmu. Rezydent sprzedając wycieczki ma mówić prawdę, konkretnie ma przedstawić najważniejsze informacje. Tu niestety tego zabrakło. Reszta greckiej obsługi pracująca jak za karę. Pan nalewający napoje przy barze nie chce nalać soku małemu dziecku (ok, 1,5-2 lata) w kubeczek z uszkiem, bo soki tylko do plastiku. Nie pomagają tłumaczenia mamy, że z cieniutkiego plastikowego kubeczka to dziecko jeszcze nie umie się napić, wszystko wyleje. Zepsuł się ekspres na śniadaniu, Obsługa zamiast wziąć czajnik z baru, zagotować wodę w jakimś dużym garnku, po prostu nakleiła kartkę "nieczynne" i uważa, że wszystko jest ok. Zamawiamy prowiant na wycieczkę, idę odebrać - nie ma, bo zapomnieli. Ale jak chciałam wejść 5 minut przed 8 żeby rano napić się herbaty przed odlotem (o 8.10 odjeżdżał nasz bus), to wielka afera, bo mam czekać na 8. 4. HOTEL. Na plus duży, czysty basen o zróżnicowanej głębokości i wystarczająca ilość leżaków i parasoli, nie trzeba walczyć i zajmować. Dużo darmowych dmuchańców (koła, materace, piłki), nie trzeba zabierać dla dzieci. Wieczorem leci cicho fajna muzyka - a to grecka, a to stare dobre ponadczasowe hity. Bar czynny do 23. 5. Na Zakyntos za wiele nie ma, Korfu ładniejsze.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie polecam

    Jarosław, Gdańsk 26.07.2015 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Nie polecam. Typowy kołos w stylu Władysławowa. 99 % to polacy deptajace sobie po piętach. Zajete leżaki recznikami z samego rana i kolejki przy barze to "norma". Transfer z lotniska dla Rainbow Tours mino ze odległosc od lotnika wynosiła ok. 15 km wyniósł prawie 2 godziny. Skandal!. Nie polecam tego biura.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Rok później wciąż nie jem frytek

    Asia 09.05.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Polecam wynająć samochód i objechać wyspę. Koszt to ok. 25 euro za dobę. Zakynthos to przepiękna wyspa, bardzo zróżnicowana. Alykanas to będzna wizytówka. Dla ciekawskich - objechaliśmy też inne kurorty turystyczne. Jeśli szukacie ciszy, to chyba mimo wszystko Alykanas jest ok. Inne są dużo ładniejsze, bardziej okazałe i zadbane, ale i huczne. A Laganas to jedna wielka imprezownia (uciekliśmy stamtąd po pół h).

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    wczasy z rodziną

    Kamil, --- 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    wakacje z 4 dzieci w wieku 2,3,13 i 14 lat. hotel kiepski pod względem pokoi mianowicie brud pleśń robactwo to tak w skrócie. Jedzenie monotonne i bardzo mały wybór (to nasz 3 pobyt w Grecji więc mamy porównanie) tak naprawdę nie ma co dać dziecku jeść.Przekąski to bułki z szynką. Pierwszy raz spotkaliśmy się że za klimatyzację trzeba było płacić 6 euro za dzień nigdzie o tym nie pisze. Błąkajace się koty piją wodę z basenu w którym kąpią się dzieci. Basen ogólnie fajny drinki słabe, lecz widoki na Zakynthos są naprawdę cudowne. Drugi raz nie pojechałbym do tego hotelu. Brak jakichkolwiek rozrywek jak to skomentował jeden pan że oprócz picia to wieczorem nie ma co robić.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem