4.7/6 (520 opinii)
Kategoria lokalna 3
4.5/6
Hotel taki jak w opisie. Nie można na nic narzekać, jeśli się pamięta, że to 3 gwiazdki, w małej miejscowości. Na plus (wbrew opiniom) zaskoczyły mnie posiłki i czystość. Warto wybrać się na piesze wycieczki po okolicy : gaje oliwne z kilkusetletnimi drzewami - obok hotelu; kościołek na górze, widoczny przy wejściu - ok. godziny spaceru w jedną stronę, dla każdego; "czarna jaskinia"- ok. 5 km w jedną stronę, dla trochę bardziej wprawionych piechurów (widok rekompensuje zmęczenie).
4.5/6
W skrócie warto. NIe jest to Sheraton lecz jest czysto i na obsługę nie można narzekać. Grunt to być miłym. Jedzenie dobre choć w niewielu rodzajach. Woda w basenie czysta. Uwagę należy zwrócić na bar w all inc. gdyż bardzo racjonalnie rozlewają alkohol. Z hotelu blisko jest do plaży (10 min.), jak i do sklepów (5 min).
4.5/6
Pokój lekko zapleśniały, ciemny, właściwie półsuterena. Jedzenie smaczne, ale bardzo jednostajne. All-inclusive nie jest warte swojej ceny, czyli przekąski raczej niejadalne (konkretnie: jedynie niejadalne kanapki, + raczej niejadalne lody, to rozpoznają nawet dzieci), a napoje z najniższej półki. Kiepskie, niebezpieczne dojście do plaży, ponieważ dość długo trzeba iść wzdłuż dość ruchliwej szosy bez chodnika i pobocza (oczywiście można korzystać z dowozu hotelowego, który działa, tylko mógłby być jednak nieco częstszy, szczególnie popołudniami). Za to sama plaża ładna i bardzo dobra dla dzieci. Ale to spostrzeżenia dorosłego. Dziecko lat 9 bardzo zadowolone :) Faktycznie basen i jego bliska okolica ładna (jak na zdjęciu) i przyjazna dla dzieci. Dobrze, jeżeli ma się szczęście dostać pokój przy basenie. Sama wyspa - zielona i piękna, warto odwiedzić i nieco zwiedzić (zwłaszcza z pokładu łodzi płynącej wzdłuż brzegów i plaż).
4.5/6
Generalnie pobyt wspominam dobrze, ale jest parę rzeczy, o które mogłabym się przyczepić. Zaznaczam, że dla mnie hotel jest po to by się przespać, odświeżyć i zjeść, nie jestem wybredna. Pokoje : czyste, codziennie sprzątane, wymiana ręczników i pościeli co 2 dzień, ale faktycznie do odświeżenia, szczególnie łazienki. Co do kanalizacji - no cóż, to jest grecka wyspa z taką a nie inną kanalizacją i myślę, że wielu hotelach byłoby podobnie, więc albo się to akceptuje, albo wybiera inny kierunek ;) Jeżeli chodzi o wodę - mi nie trafiło się bym nie miałą ciepłej. Owszem, na początku leciała letnia, ale nie było tak, że człowiek kąpał się w zimnej wodzie. Dodatkowo w moim budynku nie było windy (był tylko szyb) - może to być utrudnienie dla osób na wózku, z wózkiem czy z ciężkim bagażem. Basen: czysty, nie ma problemu ze znalezieniem wolnego leżaka, pełno dmuchanych materacy na których można się wychillować Jedzenie: smaczne, aczkolwiek monotonne. Śniadania dosłownie to samo, z owoców tylko arbuz. Obiady i kolacje prezentują się już lepiej - zawsze była zupa, 3 rodzaje mięs, 3 rodzaje surówek, ziemniaki, makaron, ryż i zawsze jakieś danie regionalne. Na minus to, że po coś innego niż woda, kawa czy herbata trzeba latać do baru. Czasami dostępna była tylko woda. Lody :śmietanka, wanilia, czekolada, truskawka - zwykłe takie z najtańszego pojemnika. Snack bar ... to chyba największy minus - ciężko było odkryć gdzie w ogóle jest (bar) i to tylko po prostu kanapki. Na plus jest możliwość zamówienia "lunchboxa" na następny dzień - woda i kanapka. Bar: szeroki wybór lokalnych alkoholi, bardzo sympatyczny barman Juliano (rozmawialismy po angielsku, ale po polsku też rozumie) Animacje : generalnie jest nam obojętne czy są czy nie, ale jeżeli kogoś interesuje to animatora w akcji przez cały pobyt widziałam dosłownie raz i trwało to może z pół godziny. Częściej widziałam go przy barze i na stołówce, więc dopiero pod koniec pobytu sie okazało że jest animatorem. Lokalizacja :15 minut pieszo od plaży,piaszczysta, leżaki płatne, nie widziałam toalet w okolicy 4 razy dziennie bus hotelowy - dla mnie spoko Dodatkowo na plus trafił się grecki wieczór z muzyką na żywo i tańcami. Generalnie na plus - pokoje do odświeżenia, i poprawa standardu all inc. Co do organizacji z biura : wszystko ok, od wylotu do przylotu wszystko dobrze zoorganizowane. Na plus ubezpieczyciel - niestety trafiło się przeziębienie, zapewnienie transportu do przychodni, lekarza i transportu do hotelu z powrotem - wszystko w ciągu niecałych 2 godzin od zgłoszenia. Co do zwrotów kosztów za leki - czekamy.