Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w dobrej lokalizacji, wokół bardzo dużo knajpek, jest mały sklep Carrefour obok hotelu a do galerii Mall of the Emirates z 5 min drogi a tam jest w zasadzie wszystko czego dusza zapragnie. Obsługa hotelu miła, głównie są to osoby z Indii albo Egiptu, czasami trzeba dwa razy coś powtórzyć aby nie było jakiś nieścisłości ale generalnie to nie był problem. Pokoje sprzątane codziennie, codziennie dostarczano wodę, kawę, herbatę itp i za to plus. Z minusów to karty do windy i pokoju, bardzo często rozmagnesowały się przez co nie można było skorzystać z windy ani wejść do pokoju więc trzeba było z tym faktem iść do recepcji, tam kartę naładowano i można było korzystać dalej, jednakże ten fakt często się powtarzał przez co na dłuższą metę było to irytujące. Śniadania przez dwa tygodnie były cały czas te same, głodny nikt nie wychodził ale szału nie było. Goście z hotelu Ibis mogą korzystać bezpłatnie z basenu w hotelu Novotel oraz jest opcja bezpłatnego transferu busem na plaże również z hotelu Novotel, na stronie Rainbow nie było takiej informacji, w hotelu nikt o tym nie poinformował z obsługi, dowiedziałem się o tym fakcie całkiem przypadkiem od rezydentki. W każdym bądź razie pobyt w tym hotelu oceniam pozytywnie, trzeba brać pod uwagę że hotele sieci Ibis to skromne hotele i jeśli ktoś traktuje ten hotel jako bazę wypadową to będzie zadowolony, jeśli ktoś jest nastawiony na relaks i wakacje w hotelu to może się rozczarować. Ja ze swojego pobytu jestem zadowolony.