Kategoria lokalna 4
6.0/6
Starający się, miły personel, pytający się niemalże codziennie czy wszystko w porządku. Pokoje czyste.
Paweł, Wielogóra - 19.01.2018 | Termin pobytu: grudzień 2017
10/14 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Byliśmy z mężem w podroży poślubnej w terminie 22-28.10.19 i jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w tym hotelu. Pokoje duże, przestronne, co dzień wymieniane ręczniki i pościel. Bardzo fajne śniadania-zarówno europejskie i arabskie więc można spróbować nowych smaków. Personel bardzo miły i pomocny. Bardzo ładny basen hotelowy,, dostępne leżaczki i ręczniki. Bliziutko do pięknej piaszczystej plaży spacerkiem niecałe 10 minut, w recepcji można poprosić o "wyprawkę" na plażę która zawiera ręczniki i parasol wedle uznania. Mają na miejscu wypożyczalnię samochodów ale jest też blisko do stacji metra. Wieczorkiem polecamy spacerek na Marinę i BlueWaters. Podsumowując- podczas kolejnego wypadu również wybralibyśmy ten sam hotel. Pogoda w październiku ok 35 stopni ale tego się nie czuje, jest naprawdę przyjemnie i znośnie.
Monika i Bartek - 18.12.2019
7/8 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Mieszakalismy w tym hotelu 4 doby podczas wypoczynkowej czesci wyjazdu Dubaj jest Naj. Generalnie hotel ponizej naszych oczekiwań.Restauracja i kuchnia fatalna.Nie polecam zwlaszcza obiadów czy kolacji bo to totalna porażka.Lepiej zjesc coś w pobliżu plaży czy Mariny gdzie restauracji nie brakuje. Pokój hotelowy również poniżej oczekiwań. Dostaliśmy duży apartamnet na drugim piętrze. Problem w tym ze apartament ten byl dzielony na 2 mniejsze drewnianymi drzwiami. Czyli nasza prywatność była w dużej mierze naruszona. Trochę słabo gdy ktoś się krząta i rozmawia za drzwiami. Recepcja hotelu też słabiutka. Wejscie do niej z parkingu pozdziemnego smierdzacego spalinami i paliwem. Mały basenik hotelowy ze slabym klimatem wsrod weżowców i niedalekiej budowy.Generalnie hotel nie wart swojej cenny.
Adam - 31.10.2017 | Termin pobytu: listopad 2017
19/22 uznało opinię za pomocną