Opinie o Royal Central The Palm

5.5/6 (12 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
12 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.7
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Hotel

    Byłam trochę rozczarowana z hotelem . 5 gwiazdek to z pewnością nie jest . Nie wszystkie pokoje posiadają balkon, brak możliwości otwarcia okna. Jedzenie mało zróżnicowane. Niestety do kolacji nie był wymagany odpowiedni ubiór zdażały się osoby w stroju kąpielowym i klepkach.

    Elżbieta,Lubuskie - 25.03.2024  | Termin pobytu: listopad 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Super wypoczynek

    Hotel przyjazny do stacjonarnego wypoczynku. W niedalekiej odległości (6,5 km.) jest zlokalizowany Park wodny Aquaventure do którego można dojechać niedrogą taxi.

    GRZEGORZ , WARSZAWA - 20.03.2022

    5/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Rewelacyjny wypoczynek

    Hotel usytuowany na tzw. palmie, co ma plusy: lokalizacja przy morzu, zdała od zgiełku samochodów, oraz minus w postaci dalekiej odległości od cenrum Dubaju

    Radoslaw, Bydgoszcz - 21.03.2022

    11/15 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wielkanocne wakacje

    Pobyt w hotelu przyjemny, hotel zadbany, ładny, czysty. Jedzenie oraz jego wybór duży. Opcja All nie powinna być nazwana opcją All i osoby pracujące i mieszkające tam nie znają za bardzo tego pojęcia. W barze nad basenem doczekanie się na napój, kawę lub przekąski to bardzo długi czas oczekiwania. Wynika to ze zbyt małej liczby personelu, nie są w stanie ogarnąć tak dużej liczby turystów. Obsługa mimo wszystko miła, ale było ich za mało. W innych hotelach podczas posiłków zaraz ktoś podchodził i pytał co do picia itd. tutaj niestety trzeba było upominać się nawet o wodę nie wspominając np. o winie do kolacji. Opaska powinna być dla kelnera jednoznaczna z tym, że wypadałoby zaproponować napoje. Najbardziej irytujący na plaży brak leżaków. Oczywiście wersja płatna zawsze dostępna :( czyli wcześnie rano zajęte ręcznikami leżaki na plaży i przy basenie. Na plaży czasami przez większość dnia brak ludzi, ale leżak zajęty. Tak czy tak za mała liczba leżaków dla tylu gości. Ogólna pobyt w hotelu przyjemny.

    Edyta, Głosków - 05.05.2022

    10/11 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem