5.4/6 (65 opinii)
Kategoria lokalna 5
1.0/6
Rozczarowujący pobyt – nie polecam Niestety, pobyt w tym hotelu był dużym rozczarowaniem. Pierwszym problemem był bardzo długi czas dojazdu. W ofercie było napisane, że hotel znajduje się 70 km od lotniska, a transfer zajął nam aż 4 godziny, co było totalnym zaskoczeniem. Kolejny minus to brak leżaków , aby je zarezerwować, trzeba było wstawać o 7 rano, a czasem nawet wcześniej. Dodatkowo, na kawę podczas śniadania czekało się po 20 minut, a czasem nawet dłużej, oczywiście w między czasie 4 kelnerów sprawdzało co z naszym zamówieniem, w efekcie niektóre dni kończyły się tym, że po prostu rezygnowaliśmy z czekania. Jeśli chodzi o jedzenie, to było bardzo słabe i mało urozmaicone. Grillowany kurczak przypalony, a ryby miały konsystencję papki, do tego opcja All Inclusive była daleka od oczekiwań – w zasadzie można to nazwać "trzy posiłki dziennie". Dodatkowo, po wymeldowaniu hotel zabrał opaski, przez co nie mogliśmy nawet napić się kawy ani zjeść obiadu. Ostatni raz taka sytuacja spotkała mnie ponad 10 lat temu .... nie myślałem ,że takie rzeczy są jeszcze praktykowane. Zdecydowanie nie rozumiem, skąd biorą się tak dobre opinie o tym Hotelu . To miejsce w żadnym wypadku nie spełniło naszych oczekiwań i nie mogę go polecić innym .
Marcin Władysław, Michałów-Reginów - 24.11.2024 | Termin pobytu: listopad 2024
25/27 uznało opinię za pomocną