Opinie o MD Hotel by Gewan (ex. Cassells Al Barsha)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
(18 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.0
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    MD hotel by Gewan

    MONIKA, JASTRZĘBIE-ZDRÓJ 06.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023

    Sam hotel średnio nam przypadł do gustu. Lokalizacja -do plaży daleko na nogach nie do przejścia Galeria i sklepy blisko

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    pobyt z rodziną

    PIOTR, BIELSKO-BIALA 27.01.2020

    Jak na tę kwotę, pobyt i zakwaterowanie ok

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    33

    hotel bez widoku na Palmę

    Joanna 24.11.2018 | Termin pobytu: grudzień 2018

    Nie wiem, czy ktoś z Rainbow był na dachu tego hotelu, ale żadnego widoku na palmę nie ma, jest za to wysoki mur , przez który widać tylko dachy budynków i dźwigi. obsługa w recepcji nieprzyjemna, szczególnie pani azjatka, zero uśmiechu i wielka łaska, pokoje sprzątane od niechcenia, facet w barze na dachu nie mający pojęcia co sprzedaje, tego nie ma, tamtego nie ma, nie rozróżnia baccardi od wódki, na rachunku zamiast piwa widniał smirnoff, twierdził że to obojętne bo cena taka sama, poza tym w pobliżu kilka knajp, do galerii 10 minut pieszo pani tzw rezydent pokazała się tylko jak sprzedawała wycieczki , nie pomogła przedłużyć doby hotelowej śnidania to pozostałości po wieczornej kolacji plus trochę śniadaniowego jedzenia typu ser żółty, mortadela , jajka, pomidory, ogórki itp

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel powinien przejść remont

    Jean-Baptiste, Warszawa 09.01.2020

    Hotel ma już swoje lata, dlatego powinien już dawno temu przejść remont. Pleśń w pokoju i w łazience, co dało się odczuć na samym wejściu. Stare kontakty, które po wpięciu żelazka się spinały. Jedzenie raz dobre raz nie za bardzo, ale to już kwestia gustu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem