Opinie o Radisson Blu Fujairah

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(41 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.4
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel dla ruskich

    Przemysław 19.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Pobyt w lutym 2025. Hotel sam w sobie jest całkiem dobry, takie 4 gwiazdki. Kilka basenów różnej wielkości i głębokości. Główny basen przy barze podgrzewany. Ładna szeroka plaża, na której zawsze dało znaleźć się leżaki. Piasek z dużą zawartością muszelek i niestety ale i ropy naftowej - często na stopach zostawały czarne plamy o zapachu oleju napędowego. Hotel składa się z 3 budynków. W pierwszym jest recepcja a na 1 piętrze restauracja główna. Obok jest bawialnia dla dzieci z bezpłatnymi automatami do gier. Syn pierwszy raz grał w mortal combrat :). Na parterze bar i miejsce do animacji (głównie ruskie karaoke). W drugim i trzecim budynku są tylko pokoje. Lot z Warszawy trwa 6 godzin. Lądowaliśmy na lotnisku DWC w Dubaju (tańsze lotnisko za miastem). Odprawa trwała ponad godzinę ze względu na to że ZEA skanuje twarze wszystkich przyjezdnych. Transfer z uwagi na szczyt komunikacyjny trwał ponad 4 godziny. Po dotarciu do hotelu zostaliśmy miło przyjęci przez obsługę, która poleciła zostawić rzeczy i skorzystać z kończącej się kolacji. Po posiłku zostaliśmy odprowadzenie do pokoju w 1 budynku. Niestety nie byliśmy z niego zadowoleni ponieważ nasz balkon wychodził bezpośrednio na taras restauracji. Poniżej był plac zabaw i wspomniane wcześniej karaoke po rusku. O świcie obudził nas gwar ptaków które gnieździły się na palmie obok balkonów. Hałas jakby ktoś te ptaki mordował. Poprosiliśmy o zmianę pokoju. Zawieziono nas meleksem do budynku 3, gdzie dostaliśmy mniejszy pokój z bezpośrednim widokiem na morze wprost nad głównym basenem, który był mniej oblegany niż ten przy budynku 1. W każdym pokoju jest duże okno w łazience by osoby przebywające w pokoju mogły obserwować jak reszta rodziny korzysta w toalety :) Jest też roleta :) Jedzenie typowo jak w Turcji czy Egipcie, typowo arabskie, wołowina w sosie pomidorowym i kurczak. Ale ogólnie każdy mógł dla siebie coś znaleźć, oprócz frytek, pizzy i burgerów, tego niestety nie mieli, więc dzieci miały trochę trudniej. Pobyt oceniłbym dużo lepiej. gdyby nie to że 99% gości to ruscy. 20% kobiet, niezależnie od wieku i wagi w stringach. Pijani faceci spaleni na raczka. Dzieciaki krzyczące o każdej porze dnia i nocy. Po pijaku próbowali wszystkim tłumaczyć że są lepsi. Jeden z nich zaczepiał nas i chciał się bić na plaży. Jego rodacy wyraźnie zdegustowani nie reagowali tylko patrzyli. Po zgłoszeniu obsłudze ich zachowania szybko się ulatniali. Z tego powodu przestaliśmy korzystać z głównego baru do końca wyjazdu. Ogólnie pierwszy raz byliśmy w hotelu gdzie na 500 osób innych nacji było może 30. Hotel przystosowany po ruskich. Obsługa mówi w tym języku lepiej niż po angielsku. Planując kolejny wyjazd będę szczegółowo czytał komentarze aby nikt mi nie zespół wyjazdu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    urlop z grupą osób

    Renata, Bydgoszcz 15.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023

    Hotel ok, ale znacznie poniżej oczekiwań co do tej sieci hotelowej. Animacje - prawie ich nie było. Brak zainteresowania ze strony animatorów. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Obsługa na poprawnym poziomie, ale szału nie było. Rezydentka zupełnie nie zorientowana nt. lokalnych atrakcji - wielka szkoda! Opinię wystawiam w imieniu siedmiu osób mających podobne odczucia.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Stan obiektu, przebig i obsługa wycieczki w Dubaju ( była stewardesa lini Emirates)

    Krzysztof, Dąbrowa Górnicza 24.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Opisywałem już stan obiektu jako reklamację, ale osoba rozpatrująca ją Pani Martyna w odpowiedzi na reklamację nie wie o czym mówi, Ja piszę o potarganych siedziskach w restauracji głównej, a pani Martyna odpowiada o standardzie pokoi. Niezaprzeczalnym plusem tego hotelu jest położenie. Moim zdaniem 5*, to naprawdę nie jest., a zużycia eklsploatacyjne jak to nazywa Pani Martyna mają miejsce już od ponad 8 miesięcy i nikt tego nie naprawia i nie wymienia. Reinbow kiedyś, a dziś, zarówno jako biuro podróży, jak i osoby tam pracujące, to przepaść. Nikomu nie będę rekomendował tego biura.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    stare, ale jare 🤷‍♂️

    Jakub Maria, Kalisz 07.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Hotel swoje chwile świetności miał X czasu temu, widać napływ czasu który go dotknął, jednak pokój był przestrzenny, czysto, w każdy dzień wymieniana pościel i ręczniki. Zawsze komplet kosmetyków w łazience + łazienka wyposażona w szczoteczki do zębów oraz pasty 👍🏻 Codziennie również na wyposażeniu nowe butelki z wodą. Stołówka Ok, jedzenie bardzo dobre. Obsługa bardzo miła i pomocna. Niestety w hotelu 90% to Rosjanie który są głośni i posiadają rozwydrzone dzieci... Minusem mała ilość leżaków które Rosjanie zajmowali ręcznikami około 5:30 rano, taki ręcznik potrafił leżeć cały dzień bezczynnie na leżaku 😱 Ogólnie hotel przygotowany pod Rosjan, animacje i obsługa po rosyjsku. Na krótki wypoczynek może być.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem