Opinie o Royal Central The Palm

Kategoria lokalna 5

5.5/6
(15 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.6
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Rewelacyjny wypoczynek

    Radoslaw, Bydgoszcz 21.03.2022

    Hotel usytuowany na tzw. palmie, co ma plusy: lokalizacja przy morzu, zdała od zgiełku samochodów, oraz minus w postaci dalekiej odległości od cenrum Dubaju

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje w mieście

    JACEK, SOPOT 19.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Hotel na Palmie - na skraju jednej z ramion. Cisza, spokój. Do miasta dość daleko, wiec najlepiej udać się taksówką - bo wychodzi najtaniej. Sam hotel bardzo przyzwoity - dość kameralny. Niewielka plaża hotelowa i basen. Leżaki zawsze dostępne. Obsługa bardzo pomocna. Jedzenie dość monotonne i bez wodotrysków. Hotel dla mnie 4-gwiazdkowy. Pokój duży i czysty.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Wielkanocne wakacje

    Edyta, Głosków 05.05.2022

    Pobyt w hotelu przyjemny, hotel zadbany, ładny, czysty. Jedzenie oraz jego wybór duży. Opcja All nie powinna być nazwana opcją All i osoby pracujące i mieszkające tam nie znają za bardzo tego pojęcia. W barze nad basenem doczekanie się na napój, kawę lub przekąski to bardzo długi czas oczekiwania. Wynika to ze zbyt małej liczby personelu, nie są w stanie ogarnąć tak dużej liczby turystów. Obsługa mimo wszystko miła, ale było ich za mało. W innych hotelach podczas posiłków zaraz ktoś podchodził i pytał co do picia itd. tutaj niestety trzeba było upominać się nawet o wodę nie wspominając np. o winie do kolacji. Opaska powinna być dla kelnera jednoznaczna z tym, że wypadałoby zaproponować napoje. Najbardziej irytujący na plaży brak leżaków. Oczywiście wersja płatna zawsze dostępna :( czyli wcześnie rano zajęte ręcznikami leżaki na plaży i przy basenie. Na plaży czasami przez większość dnia brak ludzi, ale leżak zajęty. Tak czy tak za mała liczba leżaków dla tylu gości. Ogólna pobyt w hotelu przyjemny.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem