Opinie o Złoty Trójkąt i plaże Goa

4.3/6
(6 opinii)
Intensywność programu
3.2
Pilot
4.7
Program wycieczki
4.5
Transport
4.3
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Słaby początrk-dobry koniec

    Wiola, Kielce 13.03.2020

    Logistycznie wycieczka nieprzemyślana. Lot Warszawa-Goa - bez zakłóceń, cała noc. Na lotnisku w Goa czekanie bez sensu 8 godzin na samolot do New Delhi. Rainbow ani nie poinformował o takim koszmarze (8 godzin na brudnym lotnisku w Goa, po całonocnej podróży z Polski), ani nie zadbał o uczestników wycieczki (np. jakiś posiłek, wycieczka po okolicy). To było bardzo słabe. Do New Delhi dotarliśmy ok. godz 21.00. Tylko nocleg, żadnego zaplanowanego na ten dzień zwiedzania. Kolejny dzień - pośpiech, pośpiech. To co mieliśmy zwiedzać przez 2 dni, trzeba było zrobić w jeden dzień. Nie było czasu na obiad. Kolejne dni - ok (bardzo ok). Taj Mahal - cudny -ostatni punkt zwiedzania. Wrażenie niesamowite. Ostatni dzień objazdu - dłuuuuugi przejazd do New Delhi, a można było załatwić lot z Acry do Goa. Pilot ok. Inteligentny, oczytany, choć sprawiający wrażenie: "gdyby mi się tak chciało jak mi się nie chce". Noclegi - w porządku, transport - ok. Lokalny pilot- bez zarzutu.W tej wersji nie polecam wycieczki. Rainbow musi się bardziej postarać.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Złoty Trójkąt i plaże Goa

    WITOLD RYSZARD, Gdynia 12.03.2020

    Wycieczka Złoty Trójkąt i plaże Goa, Indie+Indie, Goa, Longuinhos Beach Resort, a że w tym czasie odbywało się kilka wycieczek podaję kod imprezy INV0223. Już pierwszy dzień wycieczki rozczarował przez 8 godzinowe czekanie na lotnisku w Goa na lot wewnętrzny do Delhi w warunkach okropnych , bez podania turystom niczego do jedzenia i picia , Pani pilot wycieczki ulotniła się po wprowadzeniu grupy na lotnisko . Dodam że organizator był świadomy godzin lotów w Indiach i celowo oszukał turystów nie podając czasu oczekiwania na lotnisku w Goa pomimo zapytania które zadałem w biurze Rainbow . New Delhi, Jaipur, Agra - wycieczki do zabytków w tych miastach, nawet słynna Taj Mahal nie przyprawiają o zawrót głowy. Trzeba mieć różowe okulary i nie widzieć wszem obecnej biedy i brudu co odbierało jakości wycieczki. Autobus w czasie objazdówki był ok. Pani pilot A.K. Posiadała nie tylko dużą wiedzę, ale jak również doświadczenie biznesowe, co nie usprawiedliwia organizowania dodatkowych wycieczek (dodatkowo płatnych) dla części turystów , a dla niebiorących udziału zafundowała 1,5 godziny czekania w nagrzanym autokarze, nie można moim zdaniem robić z autokaru bazaru i między innymi sprzedawać alkohol , korzystając z dużej różnicy cen o czym pani pilot poinformowała (rum Old Monk na objezdzie w autokarze 700 rupi , a na Goa już od 190 rupi) Na koniec hotel do którego trafiliśmy ok. 2 w nocy, otrzymaliśmy pokój standard ,,deluxe” na piętrze, w pokoju 28C stopni klimatyzacja uszkodzona lodówki brak, wszędzie bród , w łazience kurki uszkodzone i wszechobecny smród i to będąc od 7 rano na nogach ,czyli 19 godzin w drodze. Po mojej interwencji w recepcji zaoferowano nam podobny pokój , gdyż inne pokoje nie były dostępne. Po spotkaniu następnego dnia po południu z rezydentem panią M.K zostałem oświecony że właśnie taki pokój typu ,, deluxe” miałem opłacony. Nadmieniam że w biurze Rainbow w Handlowym Centrum Riwiera w Gdyni dopłaciłem do hotelu zeby mieć godziwe warunki . Zaoferowano mi inny hotel w odległości ok . 60 km i dopłatą ok.350$ , lub od następnego dnia w tym samym hotelu - tylko na parterze za dopłatą 2500 rupi (ok.125 zł) wybrałem tą drugą opcję i pokój moim zdaniem ładny w miarę czysty z wyjściem do ogrodu z klimą i lodówką. Musieliśmy spędzić dwie noce w obskurnych warunkach które zaoferowali nam pracownicy biura podróży Rainbow. Nasuwają się pytania : dlaczego pracownicy biura tak żle traktują swoich obywateli oferując tak podłe warunki hotelowe urągające Ich godności? Dlaczego inne nacje np. Rosjanie potrafią szanować swoich obywateli zapewniając im godziwe (normalne) warunki hotelowe, czyli lepsze pokoje na parterze hotelu Longuinhos Beach Resort? Na koniec ceny w barach plażowych za dania rybne bardzo przesadzone . Nie polecam wycieczki Złoty Trójkąt i plaże Goa , warunki hotelowe i podróży, wybrane przez pracowników biura podróży Rainbow wpłynęły na moją ocenę. Posiadam kartę stałego klienta. Dokumentacja fotograficzna jak i dodatkowy rachunek dostępny w bezpośrednim kontakcie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem