Opinie o Fafa One

5.0/6 (311 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.0/6
311 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.0
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Pozytywnie lecz bez szału.

    Hotel pol na pol nowy i starszy. Mieliśmy pokój w nowej części , bardzo ładny, przestronny, lodówka w pokoju, łazienka z dużym prysznicem. Pokoje codziennie sprzątane. Do restauracji trzeba przejść do innego starszego budynku. Obsługa miła, w hotelu i w restauracji czysto. Jedzenie niestety nawet nie monotonne, lecz dosłownie codziennie to samo. Wieczorami występy DJ lub muzyka na żywo ,ale o 22:00 koniec. Ogólne wrażenia z pobytu w tym hotelu oceniam pozytywnie.

    Izabela, --- - 14.08.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel FA-FA ONE

    Lokalizacja hotelu bardzo dobra, niestety jest jeszcze dużo mankamentów organizacyjnych. Brak prysznica na plaży (obsługa hotelu postawiła miskę z wodą do mycia nóg dla wszystkich), drinki i piwo w plastikowych kubkach, notoryczny brak lodu, brak ręczników plażowych, to tylko niektóre niedociągnięcia. Dobra praca i uznanie dla rezydentów Rainbow w organizacji wycieczek i dbałość o uczestników podróży.

    Roman, Kraków - 23.09.2021

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wakacje 2022

    Jedzenie zimne i mały wybór bufet beznadziejny kawa napoje drinki wszystko z plastiku

    Mirosław, Koszalin - 15.09.2022

    5/12 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Kraj i hotel pełen kontrastów

    Hotel po remoncie, przez co dużo zyskał. Nie jest to moloch, co dla nas było dużym plusem. Pokoje klimatyzowane, czyste, gdzieniegdzie widać niedoróbki czy niedoskonałości na ścianach czy sufitach. Ogólny problem w tym hotelu i na ulicach miasteczka to "zapach" kanalizacji. Personel starał się być pomocny, choć była to kwestia bardzo indywidualna. Trafiliśmy na osoby, które faktycznie starały nam się pomóc, np. w znalezieniu miejsc w miasteczku ale były też osoby, które traktowały gości jak zło konieczne. Posiłki w wersji all inclusive bardzo smaczne, świetnie doprawione, oczywiście że dania się powtarzały bo nie sposób wymienić dania na zupełnie inne codziennie. Codziennie jednak były dwie potrawy których wcześniej nie jedliśmy. Jeśli chodzi o mankamenty to odwieczny brak sztućców, jakby ilość gości była zaskoczeniem. Obsługa w restauracji działała szybko i sprawnie jeśli chodzi o uprzątnięcie brudnych talerzy. Lubimy dobrą kawę, więc ją kupowaliśmy w barze, co nie było dla nas żadnym problemem poza tym, że zawsze trwało to długo, bo pierwszeństwo w obsłudze mieli goście z zewnątrz - co było dosyć dziwne bo tak samo za tę kawę płaciliśmy i jeszcze zostawialiśmy napiwki. Druga część hotelu nadal była w remoncie, co nie było uciążliwe ale stanowiło osobliwy widok. Położenie hotelu świetne - tuż przy plaży i promenadzie a z drugiej strony przy ulicy w centrum miasteczka. Przyjemne dwa baseny - jeden z brodzikiem dla dzieci. Codziennie wieczorem program artystyczny z muzyką na żywo - wytańczyliśmy się za wszystkie czasy. Ogólnie hotel polecam, choć nie mam porównania, aczkolwiek nie można sugerować się gwiazdkami bo to oznaczenia lokalne.

    Małgorzata - 12.09.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem