Kategoria lokalna 4
4.0/6
Kraj bardzo interesujący. W dużym uproszczeniu na razie współczesny PRL. Ludzie bardzo przyjaźni i otwarci. Baza hotelowa nowa, czysta i komfortowa. Niestety obsługa jeszcze musi się sporo nauczyć żeby dorównać takim destynacją jak Hiszpania czy Portugalia. Ocenę zaniżam odrobinę ze względu na awarię wody w hotelu która trwała trzy dni a obsługa hotelowa nie do końca chciała się przyznać do tego co się dzieje twierdząc że to problem okolicy z dostawą wody. To powodowało duży dyskomfort w trakcie pobytu. Mała uwaga również do obsługi na restauracji. Tu kelnerzy też w ogóle nie starali się na bieżąco sprzątać stolików po gościach którzy już skończyli posiłek. Chcąc usiąść do stolika często musiałem podejść do kelneru który stali i rozmawiali i poprosić o posprzątanie stolika. Poza tymi drobnymi mankamentami I przypadkową w sumie awarią wody ( gdzie problemem nie była sama awaria tylko podejście obsługi hotelowej do sprawy w mojej opinii brak umiejętności poradzenia sobie z tym problemem - np. nie sprzątanie toalet i zamykanie ich w trakcie trwania awarii, A można było po prostu przynieść wodę i spłukiwać na bieżąco albo postawić wodę w baniakach do spłukiwania. ) naprawdę wszystko godne polecenia i warte spędzenia wakacyjnego czasu.
Mirosław, Zabrze - 28.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Bardzo fajne miejsce polecam, ładne pokoje ,dobre jedzenie. Piękne otoczenie i plaża. Polecam wszystkim
EMILIA, Wąbrzeźno - 12.08.2021
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel jest w remoncie co powodowało wielu z nas problemy ( hałas , przerwy w dostawach prądu , problem z windą).Osobiście pokój mieliśmy b. ładny jednakże dało się zauważyć oznaki pośpiechu w jego wykańczaniu - jeden z kinkietów nie dał się wyłączyć żadnym kontaktem więc recepcjonista wykręcił żarówkę , nad wejściem do łazienki widoczny brak paska płytek , na szafkach zabudowy umywalki folia ochronna . Największym dla mnie problemem był brak dostępu do wifi internetu nie tylko w pokoju ale w całym budynku hotelu i mimo 3 krotnej interwencji również rezydenta do końca pobytu sytuacja się nie zmieniła . Ale ogólnie moje uwagi są drobnostkami w porównaniu z problemami innych osób które również w tym okresie przebywały w tym hotelu i korzystały z Rainbow ( postawiony bez przymocowania i podłączenia sedes , problemy z dostawami wody , niewyłączający się TV).Reasumując : moim zdaniem Wasze biuro w tym wypadku zawiodło, nie można sprzedawać wczasów do hotelu który jest w remoncie i ma takie mankamenty - wygląda to tak jakbyście nie sprawdzali stanu przygotowania czy jakości hotelu . Obniża to zaufanie do Państwa biura a także moim zdaniem może mieć wpływ na opinię o Plakach przez Albańczyków że jesteśmy mało wymagający.
JERZY, KSAWEROW - 02.07.2019
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Ogólnie oceniam pobyt jako zadawalający. Pogoda dopisała, wybrane wycieczki bardzo nam się podobały, zwłaszcza ta do Macedoni, gdzie przewodniczką naszą była Pani Ania z programu Polacy za granicą. Jeżeli chodzi o hotel to też nie mam większych zastrzeżeń, poza niekomfortowym zapachem z kanalizacji i zimnymi daniami serwowanymi na stołówce . Obsługa hotelu bez zastrzeżeń.
Marek, Sarnów - 11.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
3/3 uznało opinię za pomocną