Opinie klientów o Pinea Resort & Spa

4.9 /6
74 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
5.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Żaneta 24.07.2024

Zobaczyłam coś nowego

Jedzenie było smaczne. Desery nie przesłodzone. Co do drinków to tylko rakija i brandy. Inne drinki były płatne. Brak przekąsek pomiędzy posiłkami. Na plus, że zawsze było miejsce do jedzenia w czasie posiłków i donoszono jedzenie, gdy brakowało. Pokój przestronny z klimatyzacją. Łóżko wygodne. Kiedy się zepsuła klimatyzacja została naprawiona dość szybko. Łazienka w miarę przestronna. Była suszarka na kablu, za to wielki plus. W łazience było czuć pleśń. W prysznicu nie odpływała woda i stała tam. Plus za podświetlane lustro. Ponieważ czasami nie było prądu, nie było też wody. Na szczęście przerwy trwały maksymalnie 20 minut. W lampkach nocnych nie było żarówek. Szafy nie używaliśmy bo drzwi nie były wstawione w szyny. Sejf podniosłam i można było go wynieść. Plaża była piaszczysta, codzienne sprzątana. Bezpłatne leżaki na plaży i przy basenie. Zawsze jakieś leżaki znaleźliśmy i nie musieliśmy ich zajmować. W morzu były meduzy i poparzyły mnie i syna. Poczułam przejmujący ból i już się nie kąpałam w morzu do końca pobytu. Jedynie pływałam na materacu. Pod koniec pobytu wyszły mi krosty i opuchły miejsca po poparzeniach meduzy. Jestem 6 dni po powrocie i nadal mam ślady po poparzeniu. Jest lepiej. Pomogły mi okłady z lodu, tabletki na alergię i maść na poparzenia. Ponieważ dzieci wychodziły z morza z poparzeniami przenosiły się do basenu. W kompleksie były dwa brodziki i 2 baseny głębsze. We wszystkich były dzieci. W rękawkach, kołach na pontonach. Również w basenie głębszym. Teren hotelu atrakcyjny, z ładną zielenią. Deptakiem nadmorskim można było przejść dość spory kawałek. Obsługa przeważnie miła. Panie z recepcji bardzo pomocne. Kiedy poparzyła mnie meduza przyniosły lód w worku i to mi bardzo pomogło. W niektórych sklepach do rachunku doliczano podatek od tego, że jestem turystką. W sieciowym markecie nie. Również w restauracji w Tiranie doliczono podatek. Ceny produktów podobne do cen w Polsce. Duża pizza serowa za 20 zł w restauracji obok hotelu. Ceny wyrobów z drewna niższe niż w Grecji. Wycieczka tryptyk Albański bardzo dobrze zorganizowana. Klimatyzowany autokar. Interesujący przewodnik ze swoimi historiami. Polecam.

4.0/6

Marek, --- 09.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Nieźle, ale ze sporymi niedociągnięciami

Hotel super położony, niewielki i kameralny. Pokoje w bocznym budynku dopiero wykańczane przed wysokim sezonem.

4.0/6

KAMIL, CZOSNÓW 23.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Wakacje 2024

Wyjazd ok lot też tylko podczas powrotu Uzkodzili mi bagaz przy rozładunku . Pisalem do smartwings zero odzewu .pozdrawiam kamil

4.0/6

JiP 14.09.2023

Podsumowanie pobytu

Podróż łącznie z transferem była b. dobra. Hotel ładnie położony tuż przy plaży, która była brudna, zaśmiecona petami. Teren hotelu brudny, na froncie hotelu kontenery na śmieci, wokół nich śmieci i stojące taczki. M. in. miałam taki widok z okna. Pokoje też źle sprzątane, w ciągu tygodnia jeden raz umyta umywalka na moją prośbę. Bardzo podobały mi się baseny, łącznie z infrastrukturą wokół. Jedzenie b. dobre. Jedyne zastrzeżenie to stoły w restauracji i stoliki kawowe przy basenie lepiące się i na bieżąco nie sprzątane naczynia. Wycieczka do Ochrid i zwiedzanie miasta oceniam b. dobrze. Rejs statkiem po jeziorze do klasztoru nie jest wart 20 €. Po dopłynięciu do klasztoru, rezydent Piotr nie interesował się grupą, 2 godzinny tam pobyt na własną rękę, to znudzenie i strata czasu. Widziałam inne grupy z Rainbow spędzali czas z rezydentem. Ponadto rezydent Piotr nie radził sobie z dokumentami uprawniającymi do przekraczania granicy, a mianowicie w połowie drogi powrotnej rozdawał dokumenty przed autokarem, które wylatywały mu z rąk na ziemię, w całym zamieszaniu został zagubiony jeden dowód, na szczęście uczestnik wycieczki znalazł pod fotelem kierowcy. Po zwróceniu uwagi pan Piotr zachował się arogancko, jakby nic się nie stało. Bardzo dobrze oceniam Panią rezydentkę, która odebrała nas z lotniska. Podsumowując uważam, że wyjazd nie spełnił do końca moich oczekiwań, a nie był to pierwszy wyjazd z Rainbow.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem