Opinie klientów o Royal G3

4.2 /6
25 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.6
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.2
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
2.5
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

NBR 15.07.2021

Opinia Royal G max

Poniżej opis do ocen

4.0/6

Marzenna, POZNAŃ 24.09.2021

Royal G3/Max

Kupiłam pobyt w G3 pokój dostałam w budynku MAX. Rezydent stwierdził, że budynki porównywalne. Jednak widać zwłaszcza w pokoju, że pewne rzeczy zużyte. Duży osad kamienia przy bateriach umywalkowej i prysznicowej, uchwyt na papier toaletowy ledwo trzymający się, drzwi od szafy uszkodzone. Największym hitem był sejf. Stojący luzem w szafie z wypadającą śrubą. Czyli wsadzasz swoje najwartościowsze rzeczy do sejfu a ktoś wchodzi , nie plądruje pokoju, tylko zabiera sejf ze wszystkim i wychodzi. Rezydent stwierdził, że jest monitoring i widać kto wchodzi. W innym pokoju na końcu korytarza mieszkała moja mama z koleżanką. Wyszły z pokoju o 10.00, wróciły o 17.00 i zastały pokój całkowicie otwarty. Panie sprzątające po prostu zapomniały go zamknąć po sprzątaniu około godziny 11.00. Reakcja hotelu żadna. Dobrze, że panie sprzątające zapominały czasami zamknąć swój składzik, bo zapominały zostawić ręczniki albo prześcieradła do przykrycia. wtedy obsługiwaliśmy się sami. Sprzątały tak sobie, z grubsza. Ale codziennie zostawiają 2 wody butelkowane. W holu bardzo gorąco, dach szklany więc się nagrzewa. Sala restauracyjna połączona z holem więc w czasie jedzenia posiłków dosyć gorąco. Można jeść na zewnątrz, jest dużo stolików ale wtedy do napojów dużo dalej. Wyżywienie zwłaszcza śniadania mało urozmaicone, chłodne - nam to nie przeszkadzało. Ale 1 bar all na 2 budynki, umieszczony gdzieś przy bocznym wyjściu ? Przy obiedzie i kolacji tylko woda niegazowana dostępna w sali. Po jakiekolwiek inne napoje trzeba wyjść na zewnątrz i ustawić się w kolejce przy prowizorycznym barze na wydeptanym trawniku, lawirując między krzakami. Przy padającym deszczu było to mało komfortowe. Brak małych łyżeczek do jogurtu czy ciasta. W innych hotelach były chociaż widelczyki. Wołowiny nie umieją przygotować. Tylko raz trafiłam na miękkie mięso. Ale pogoda dopisała. Plaża ładna, leżaków dużo, nigdy nie brakowało. Ręczniki basenowe bezpłatnie na karty otrzymane w recepcji (gdzieś przeczytałam, że się płaci )więc wzięłam też swoje. Basen przyzwoity. chociaż leżaków w sezonie pewnie przy nim brakowało. Wieczorami muzyka dosyć głośna ale tylko do 23.00. Grali i śpiewali nieźle czasem nawet polskich wykonawców np. Korę lub Budkę Suflera. Na wycieczkę pojechałam w Góry Przeklęte. Warto dla pięknych widoków. Ciekawa jest też wycieczka do Macedonii nad jezioro Ochryd. Myślę, że do 5* to trochę brakuje. Ale ogólnie pobyt oceniam jako udany.

4.0/6

Lech, Wałbrzych 17.06.2021

wrażenia z pobytu

Dobry klimat, ładna pogoda. Przyjemne temperatury, ciepłe morze. Nowy, niezdewastowany hotel. Rzeczywisty poziom hotelu 3+ Z całą pewnością nie jest to hotel 5 gwiazdek. Sympatyczny personel. życzliwi ludzie. Sprzątanie codzienne, wymiana ręczników codzienna. Poważne braki organizacyjne na poziomie serwowania posiłków - spóźnienia w otwarciu, brak talerzy, brak sztućców (łyżeczek do kawy nie było nigdy). Oglądanie jak wycierane są ręcznie talerze na sali jadalnej jest odzwierciedleniem braku gotowości hotelu do obsługi w poziomie all inclusive. Brak reakcji kierownictwa i personelu na napływ większej liczby gości to problem organizacyjny. Nieprawidłowe ustawienie stolików na sali jadalnej i zbyt mała sala jadalna to także poważne mankamenty. Brak reakcji na zmieniającą się sytuację np. poprzez udostępnienie wolnych stolików znajdujących się na zewnątrz przy zapełnieniu sali wewnątrz wymaga prac organizacyjnych. Poziom obsługi - z całą pewnością nie all inclusive. Brak możliwości korzystania z napojów i przekąsek "obiecanych" w ofercie i standardowo występujących w ofercie all inclusive. Dobra obsługa plaży hotelowej. Bardzo wysoki poziom rezydentów Rainbow (szczególnie Pana Jacka). Ciekawe i dobrze zorganizowane wycieczki fakultatywne. Pomimo niedociągnięć i braku zapewnienia poziomu zgodnego z ofertą polecam.

3.5/6

KORNELIA, OLSZTYN 24.06.2021

Opinia Royal G3

Bardzo ładny nowy hotel. Można podziwiać piękne zachody słońca jedząc kolacje czy pijąc lampkę wina.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem