Opinie klientów o Royal G3

4.2 /6
25 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
4.6
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.2
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
2.5
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Katarzyna, Wrocław 25.06.2021

Pozorny luksus.

Wyraźna różnica między infrastrukturą a organizacją wypoczynku w hotelu. Dwa budynki nowe, bardzo zadbane, ciekawie zaprojektowane otoczenie, nowe leżaki i parasole, czyste 2 baseny zewnętrzne i 1 kryty, plaża codziennie sprzątana, ręczniki plażowe bezpłatne, wymieniane, pokoje przestronne, personel sprzątający działa bez zarzutu / najlepiej wesprzeć 2 euro co drugi dzień/. Tzw . SPA w podziemiu raczej zaniedbane, siłowni brak, miejsca na schowanie bagażu w oczekiwaniu na wylot brak. Wjazd z ulicy do hotelu brudny, dziury w podjeździe, bałagan na prowadzonej w sąsiedztwie budowie. Na kilka dni weekendu hotel przyjął ogromną ilość rodzin albańskich z wieloma dziećmi, których nie potrafił sprawnie obsłużyć. Zupełnie oddzielną kwestię stanowiła organizacja wyżywienia All Inclusive. Oferta jedzenia bardzo uboga, dania obiadowe na ogół zimne, złej jakości, monotonne, herbata czarna niedostępna mimo wielokrotnych monitów. Permanentnie brakowało małych talerzy, łyżeczek, widelczyków. Wino do obiadu i kolacji dostępne w barze usytuowanym w innym budynku i tylko w plastikowych kubkach. Poza śniadaniem podobnie podawana była kawa. Wybór trunków w barze wyjątkowo ograniczony, niedostępna nawet miejscowa rakija. Stołówka nazwana restauracją w czasie posiłków przepełniona, trzeba było oczekiwać na stolik, natomiast przygotowana sala na tarasie zewnętrznym była na ogół pusta i niedostępna dla gości 5 gwiazdowego hotelu. Jedyny ogólnodostępny bar czynny do 21.00 mimo zapowiedzi w ofercie 22.30. Wyjątkowo hałaśliwa i monotonna muzyka na zewnątrz przy basenie codziennie od 12.00 do 17.00, niekiedy też wieczorem.

3.5/6

Monika 01.07.2021

Kilka niedociągnięć..

Do końca nie wiem który hotel tu oceniać. W ofercie Rainbow Hotel Royal G3 jest opisany jako 5gwiazdek, a Royal GMax jako 4* To praktycznie jeden kompleks, wspólna recepcja, restauracja znajdująca się w Royal Max, w którym jest wszystko wykończone nie to co w G3, wszystko prowizorka. Choć wykupiłam wakacje w Royal G3 (były droższe) dostałam pokój w GMax. Na plus jest to, że hotele są nowe, pokoje ładnie wykończone. Basen okej, czysto, nowe leżaki i parasole, przy basenie jak i na plaży do której jest bardzo blisko. Promenada zaraz przy hotelu. Obsługa miła, pokoje sprzątane praktycznie codziennie. Minusem jest jeden barek obsługujący klientów all inclusive, gdzie była ciągle kolejka oraz troche uboga oferta, barek przy plaży i w środku jest xla wszystkich płatny. Jedzenie monotonne, bardzo mały wybór, niezbyt smaczne. W restauracji bardzo mało miejsca. Często zepsuty ekspres do kawy lub maszyna z sokami. Przy basenie puszczana jest bardzo głośna muzyka DJa. Wieczorami głośne koncerty, przy których dużo stolików jest zarezerwowanych i są one dodatkowo płatne.. Widok od strony plaży bardzo ładny, niesty dojazd do hotelu to dziurawa, zaniedbana uliczka między innymi budynkami.

3.0/6

PAWEŁ, Gdynia 13.08.2021

cena pobytu rażąco niewspółmierna do jakości

Hotel dobrze zlokalizowany ze względu na bliskość plaży. Goście głównie lokalni. Jedzenie monotonne, skromne, zdjęcia dań na stronie hotelu wprowadzają w błąd - jest to oferta płatna, a'la carte, nie obejmuje bufetu all in. Niewielki bar all in. (tylko jeden na terenie obiektu), otwarty do godziny 22:30, oferuje marne lokalne alkohole, bardzo niskiej jakości. Pozostałe bary płatne. Obsługa w restauracji kulturalna natomiast sprzątanie stolików było dla niej nie lada wyzwaniem. Reasumując: brudne stoły, zalegające naczynia. Posiłki 3x dziennie, dodatkowo 1x dziennie oferowano przekąski, niestety kolejka była przeogromna. Bardzo, bardzo głośna muzyka, kakofonia dźwięków, trudno odpocząć w takich warunkach. Hotel nie nadaje się do pobytu z dziećmi. Miejsce ma potencjał, ale brakuje im jeszcze doświadczenia w hotelarstwie. Oferta skierowana dla mało wymagających gości, cena pobytu powinna być zdecydowanie niższa ponieważ hotele w Turcji oferują lepszy standard.

3.0/6

Aleksandra 15.07.2021

Royal G3 Albania

Hotel 5 gwiazdek to max. 3 gwiazdki w Europie. Pozorny luksus, przed hotelem dużo odpadów. Na terenie hotelu już w miarę czysto. All inclusive to jeden bar, do którego dojście było utrudnione. Komunikacja w hotelu nie do przyjęcia. Wszechobecna potwornie głośna muzyka od rana do 23. Łazienki śmierdzące i zapleśniałe. Zapchane odpływy wody pod prysznicem, powodowały, że po 15 sekundach stało się w śmierdzącej, cofającej się wodzie z kanalizacji. Jedzenie tragiczne, te same dania na śniadanie, obiad i kolację. I tak codziennie. Obsługa nieuprzejma. Napoje do obiadu i kolacji trzeba sobie było przynieść z baru, stojąc w długiej kolejce. Dojście od ulicy do hotelu to 50 metrowy slalom między dziurami w betonie, wałęsającymi się psami i żebrzącymi ludźmi. Nie polecam nikomu tego hotelu, ani Albanii. Wakacje dla osób lubiących hałas, zgiełk i harmider. Piękna pogoda, ciepłe morze i wspaniałe wycieczki z biurem Rainbow uratowały nasze wakacje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem