Kategoria lokalna: 5
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyzwoity,w miarę nowy.Bardzo mały teren hotelowy.Procz dwóch zacienionych basenów nie ma nic.Okolica ......wypadało by posprzątać.Jedzenie monotonne,przeważnie zimne .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na hotel w miarę nowy i 5gwiazdkowy to daje wiele do życzenia i do poprawienia i popracowania na ulepszeniem.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowoczesny, pokoje duże, czyste. W pokojach brak zestawu do parzenia kawy czy herbaty. Jedno żelazko na cały hotel więc ciągle trzeba było czekać i nie było w pełni sprawne bo ze zbiorniczka ciągle lała się woda. Jedzenie okropne, ciągle to samo i zimne. Są tylko 3 posiłki i niewielki stolik z herbatnikami w lobby. Napoje podawane w plastikowych kubkach. Obsługa fatalna, jakby byli tam za karę, no może poza jednym panem. W barze przy basenie nie było obsługi przez cały tydzień, a jeśli chodzi o bar w lobby to o drinkach można zapomnieć. Na plaży korzysta się z serwisu innego hotelu. Plaża ładna, leżaki i ręczniki dostępne w cenie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, ale hotel nieco odbiega od standardów all inclusive. Po pierwsze, ciągle trzeba było czekać na żelazko, które prawdopodobnie było jedno na cały hotel. W ofercie był zawarty zestaw do prasowania oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty, którego w pokoju nie było. Nie wspomnę już o 3 posiłkach w pakiecie all inclusive. Tutaj nawet nie chodzi o to, że ktoś korzysta ze wszystkich, ale ma możliwość wyboru, który jest w pakiecie all inclusive, np. 5 posiłków. Zresztą, jak się wybiera wakacje to jest opcja 3 posiłków albo all inclusive. Brak dodatkowych przekąsek, jak np. lody. Napoje podstawowe, nie ma drinków w ofercie, co również odbiega od standardów. Można skomponować jedynie samemu z tego, co jest dostępne. Zimne napoje podawane w plastiku, co jednak zmienia smak. Codzienne sprzątanie to zarazem plus, jak i minus. Nie ma plakietki nie przeszkadzać, więc Panie mogą wejść do pokoju w każdej chwili przeważnie rano. Z drugiej strony biorąc pod uwagę prysznic zabudowany tylko z jednej strony, sprzątanie jest potrzebne. Panie przynoszą nowe ręczniki. Na plaży korzysta się z serwisu plażowego innego hotelu. Jest to oczywiście zaleta, że jest on dostępny w cenie. Niestety nigdy się nie spotkałam z tym, że ktoś o 18.30 zabiera ręcznik plażowy, zasłania parasol i składa leżak. Wówczas jest poczucie, że jesteśmy wyganiani z plaży. Obsługa hotelu młoda, widać, że dopiero się uczą. Często na posiłkach nikt nas nie zapytał, czy podać napój- jest to losowe. Jednak nie można powiedzieć, że jest niemiła. Jedzenie, jak na hotel 5 gwiazdkowy monotonne, tylko wyszukane potrawy są naprawdę warte uwagi. Po 21: po kolacji nie ma, co robić w hotelu. Chociaż na to byliśmy przygotowani ze względu na opis oferty. Przechodząc do zalet, na pewno miła obsługa na recepcji, pokoje w dobrym standardzie: patrząc na suszarkę w pokoju, kosmetyki itd., widok na morze, który miał być, aczkolwiek mieszkaliśmy na 4 piętrze więc na 6 na pewno byłby lepszy. Blisko do plaży, hotel nowoczesny: ładnie urządzony, basen na terenie obiektu, jednak po 12 lepiej przejść na plażę, ponieważ za sprawą zabudowania nie ma dostępu do słońca. Dla niektórych może ważne jest również dojście z autobusu do hotelu po piaszczystej drodze: zwłaszcza z walizkami.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu brak tarasu lub balkonu na 6pietrze zajmowaliśmy pokuj 612 mimo balkonu w ofercie.Widok z okna na budowę i hałas z budowy rano. W mini bar tylko jedna duża woda mineralna.Brak uzupełnieniea kosmetyków jeden zestaw na cały pobyt.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mam duże doświadczenie w wakacyjnych wyjazdach z biurami, dlatego uważam, że moja ocena jest obiektywna. Dookoła hotelu plac budowy. Trzy doby non stop trwało wylewanie betonu. Nawet przy zamkniętych oknach mieliśmy wrażenie jakbyśmy nosili te stalowe pręty. W hotelu zdumiewające było to, że posiłki były zimne. Np. wchodziliśmy punktualnie na obiad czy kolację a mięsa, ryby, sosy, frytki były zimne. Codziennie tak samo. Codziennie trwała walka o widelce. Jak kelner zabrał Ci ze stołu brudne talerze i sztućce to następny komplet musieliśmy "ukraść" z innego stolika. Nie ma bowiem "wolnych" sztućców. W lobby mieli problem z kolei z kawą mrożoną, codziennie kilka godzin trzeba było czekać na lód. W ofercie, którą kupiliśmy, były dwa baseny przy hotelu - ale w jednym z nich turlały się śmieci; w barze basenowym nikogo nie było, bo barman mówił, że trudno mu wytrzymać w słońcu; poza trzema głównymi posiłkami, mimo all inclusive nie uświadczyliśmy żadnych dodatkowych atrakcji; nie ma przekąsek, lodów itp... jest niewielki stolik z herbatnikami. W pokojach nie ma zestawów do parzenia kawy czy herbaty - mimo że tak jest napisane w ofercie. Byliśmy na wycieczce pod nazwą "kolacja u Skanderbega" - 200 zł od osoby za godzinny przejazd, następnie 1,5 godz czasu wolnego na targu i 3 godz. nędznej kolacji (wszyscy byliśmy głodni) i dyskoteki. Na głowę przypadało albo puszka pepsi albo 0,7 litra wina. Nie polecam.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie odradzam ten hotel oraz sposób, w jaki został mi sprzedany. Biuro podróży reklamowało Sunrise by Premium w Albanii jako 5-gwiazdkowy luksusowy obiekt, a na miejscu okazało się, że to zwykły 3-gwiazdkowy hotel. Czuję się oszukany– różnica w standardzie była ogromna i absolutnie nieadekwatna do ceny. To jawne wprowadzanie klientów w błąd. Jeśli ktoś oczekuje prawdziwych 5 gwiazdek, tutaj ich nie znajdzie. Bardzo przykra sytuacja i brak uczciwości wobec turystów. 5 gwiazdek? Chyba na niebie, bo w hotelu były tylko 3. Na zadane pytanie w recepcji o ilość gwiazdek, bo nigdzie nie było napisane to recepcjonistka odpowiedziała 3, ale odczycie jak w 5 zdjęcia do wglądu