Opinie o Grand VM Conference & SPA

Kategoria lokalna: 5

4.3/6
(63 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
3.6
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
2.9
Wyżywienie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w hotelu Grand VM Conference and Spa

    Kinga Magdalena, 26.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel zasługuje na 5 gwiazdek - nowoczesny, czysty, przestronny. Serwowane jedzenie jest smaczne i różnorakie. Jednakże żadnego obiecanego widoku na morze nie było, a obsługa hotelowa musi się jeszcze wiele nauczyć - mieliśmy wrażenie, że goście czasem stają się intruzami. Basen na dachu, siłownia, bar w hotelu są dodatkowo płatne - nikt więc raczej nie korzysta. Wielkim plusem natomiast okazał się duży basen zewnętrzny i leżaki- o każdej porze można było znaleźć wolne miejsca. Samo miasteczko Golem brudne, ulice i plaże zatłoczone. Zamiast leżenia na plaży polecam z całego serca przecudowne wycieczki do Macedonii i Czarnogóry!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Opinia rodzinna

    EWA, rybnik 05.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Szału nie było, jak na 5* hotel niestety słabo. Czasem brakowało wody w prysznica h gdy przyszliśmy z plaży nie było jak się wykąpać. Robotnicy pracowali do 1,2 w nocy i był hałas. Mało rozrywki na obiekcie, dzieci się nudziły po pewnym czasie. Jedzenie smaczne ale monotonne, mało jedzenia lokalnego i mało dobrych warzyw, owoce natomiast 6+. Przy basenie pełno mrówek co mnie osobiście odpychało. Uważam że hotel ma potencjał ale powinien jeszcze dużo wyszlifować i dopracować żeby było wszystko na najwyższym poziomie. Plaża i morze natomiast Nas zawiodło niestety brudno wszędzie a w wodzie pływa wszystko. Te miejsce może będzie idealne za 10 lat jak wszystko dopracuja.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Albańska przygoda

    Ewa 18.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Ogólnie bardzo ciekawy wyjazd mimo,że pogoda nie dopisała dzięki dodatkowym wycieczkom udało się poznać historię i najważniejsze zabytki tego kraju.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek

    Sylwia Joanna, Skawina 26.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Ciepłe morze, przyjemna woda w basenie, hotel nowy, zadbany, piękny kraj ta Albania.... Szkoda tylko, że zakupiona oferta nie pokrywa się z jej opisem w katalogu. BRAK pokoi z widokiem na morze, które są sprzedawane przez Biuro.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    uwaga to nie ten hotel co na pierwszym zdjeciu

    PIOTR, OLSZTYN 26.09.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    pierwszy raz składałem reklamacje do wycieczki:( na pierwszym zdjęciu jest wizualizacja budynku, który nie istnieje to samo dotyczy się basenu. w rzeczywistości hotel i basen wygląda zupełnie inaczej. pokój miał być z widokiem na morze, a dostaliśmy z widokiem na budowę apartamentowca. w reklamacji biuro podróży napisało, że zdjęcia są jedynie poglądowe!!!!!!! uważajcie i się zastanówcie. natomiast pokoje i restauracja bez zarzutu

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt w Grand VM Conference & SPA

    Anna, 10.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel nowy, niestety wkoło plac budowy, hałas podczas wypoczynku w aquaparku słyszalny niestety mimo muzyki. W ofercie są tez 3 sauny, ..działają lub nie grota solna niedziałająca, zero obsługi i opieki na basenie i płatnej strefie spa, brak miejsca do przebrania i trzeba w mokrym stroju wjechać windą do pokoi a szlafroków brak! Widoczny na reklamie basen jest na 6 piętrze płatny ekstra łącznie z barem. Jedzenie codziennie takie samo, chłodne, brak pieczywa, po ciepłe napoje trzeba iść do baru ii jest straszna kolejka, bo obsługuje 1 osoba. Co do sprzątania to jest codzienne ścielenie łóżka, wymiana ręczników i opróżnienie koszy, podłoga zamieciona, ale brud niestety po 10 dniach był straszny, tym bardziej,że padało i wszystko wnosiliśmy na obuwiu i kurtkach. Co do plaży to bardzo pozytywnie. Blisko.Leżaki czyste, bar naszego hotelu nie działał i dopiero kolejnego dnia powiedziano nam ,że mamy korzystać z innego pokrewnego baru hotelowego i toalety. Jest możliwość dowiezienia meleksem, który jeździ tam i spowrotem, Podsumowując żałuję wyboru ALL INCLUSIV. Jedzenie było naprawdę niesmaczne i jedliśmy w knajpkach pyszne i niedrogie posiłki. Wycieczki wzięliśmy z innego biura i były wspaniałe z prawdziwym albańskim jedzeniem. Obsługa musi się dużo jeszcze nauczyć - uśmiechu, przychylności i umiejętności rozwiązywania problemów klientów.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Niedosyt i niespełnione oczekiwania

    Odwiedzająca 10.07.2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel na najwyższym poziomie, jeśli chodzi o wystrój. Pokoje nowe, pięknie urządzone i nie ma się do czego przyczepić. Basen duży, przestronny. I z plusów byłoby na tyle, niestety. Jedzenie dobre, ale monotonne i małe ilości. Codziennie to samo. Mały wybór drinków, brak możliwości zrobienia sobie samemu kawy czy nalania napoju typu cola czy fanta- uciążliwe jest stanie w kolejce, żeby obsłużył nas barman. Ogólnie są to trzy posiłki dziennie i przekąski, których są śladowe ilości. Trzeba kurczowo trzymać się godzin podawanych posiłków. Brak baru z przekąskami przy basenie. Brak lodów. Brak kawy w pokoju (mimo, że jest ekspres), brak uzupełniania wody w pokojowych lodówkach. Wiele można wymieniać, lista nie miałaby końca. Uważam, że cała załoga hotelowa powinna jechać do Turcji na szkolenie, żeby zobaczyć co kryje się pod nazwą all inclusive. Brak animacji zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Cisza w hotelu, nic się nie dzieje. Animacje przy basenie prowadzi zagraniczne biuro podróży, a powinien to zapewnić hotel. Okolica hotelu jest straszna- budowy innych hoteli, syf i brud oraz ciągły hałas. Jeszcze dłuuuuuga droga zanim hotel dojdzie do standardów, które zapewniają inne kraje. Hotel nie zasługuje na 5* choćby przez jedzenie (opcję all inclusive) oraz brak animacji. Czuliśmy się jak w sanatorium, choć i tu dzieje się więcej 🙂

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Grand VM Conference & SPA

    AGATA, PISARZOWICE 03.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Witam. Sam obiekt,pokoje i restauracja wszystko nowe bez zastrzeżeń, baseny i cały aquapark oddalone od hotelu ok 80m po przekątnej na innej działce dojście chodnikiem, tam też mieści się jedyny bar objęty all inclusive. Bar w lobby płatny. Plaża ładna, piaszczysta tylko dojście wąską, krętą,kamienistą uliczką minimum ok 600m, bar na plaży z napojami objęte all inclusive. Basen na dachu budynku płatny 25euro osoba na dzień. Brak pokoi z widokiem na morze,hotel w 3 może nawet 4 lini zabudowy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    W Krainie Orła (dwugłowego - nie najlepsze wzbudzającego skojarzenia u Polaków ;) )

    Jarosław 07.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Program wycieczki skrojony doskonale - dość napięty, ale wybór miejsc świetny i bardzo kompletny, jak na te kilka dni w Albanii. Warto "doprawić" pobytem i wypożyczeniem auta, by uzupełnić kilka miejsc (stanowczo opcja dla dobrych / doświadczonych kierowców, z doskonałym refleksem, a iwagi na typowy behawior drogowy w Albanii). Kraj wart odwiedzin i pouczający (dla tych którzy lubią poznawać świat i interesują się historią, a nie wyłącznie wylegiwaniem się na plaży... dla tych drugich jest wiele lepszych miejsc do leżakowania ;) ). Co do hotelu Grand VM w Golem /Durres - są 2 obiekty o tej samej nazwie (często mylone w opiniach na różnych stronach - tu też), w niedużej odległości od siebie i w tej samej sieci (starszy, tuż przy plaży oraz nowszy, jakieś 300 m. od plaży). Byliśmy w tym nowszym. Hotel bardzo nowoczesny, świetny, pokoje wygodne, estetyczne i dobrze wyposażone (jedyne drobiazgi do poprawy to brak półki pod prysznicem oraz brak hamulca w drzwiach HS na balkon - możliwość przytrzaśnięcia dłoni przy otwieraniu - zwróciłem na to drugie uwagę, bo to detal związany z moją branżą). Internet "w kratkę". Obsługa w recepcji oraz restauracji z komunikatywną znajomością języka angielskiego, ale zupełnie niekompetentna - bałagan w systemie rezerwacji, indolencja, na wszystko mają czas. Przy stanowisku wydawania napojów w restauracji obecne zwykle 3 osoby - w tym jedna pracująca, a kolejka rośnie, stanowisk do samodzielnego pobrania napoju brak.. oprócz wody i kawy z termosu). Higiena w restauracji - masakra. Noże i widelce kładzione wprost na wielorazowych podkładkach (wycieranych wcześniej szmatą po poprzednim kliencie). Nie mają zwyczaju używać choćby nawet tylko serwetek jednorazowych. Nie dziwi potem widok facetów o posturach nie zwiastujących rygorystycznej diety, raczących się do posiłku herbatkami miętowymi (rzadki widok na urlopach). Bardzo pomocne, pracowite i przyjazne panie sprzątające pokoje. Parking pod budynkiem bardzo mały, niewystarczający, częściowo zalany wodą po kostki, do tego w połowie zajęty przez pojazdy hotelu i obsługi. Można parkować przy ulicy, ale przy większym obłożeniu hotelu i okolicy będzie to bardzo problematyczne. Basen zewnętrzny doskonały, duży, kilka zjeżdżalni (ostatnią oddano do użytku jakiś tydzień temu). Miła obsługa przy basenie. Póki nie zbudowano wszystkich hoteli wokół - bez tłoku w otoczeniu. Teraz całe bezpośrednie otoczenie to jeden wielki plac budowy (w większości jeździliśmy i w ciągu dnia nie przebywaliśmy w hotelu, więc dla nas nie było to uciążliwe, rano i po południu hałasu nie było słychać). Basen wewnętrzny przyzwoity, przy niewielkim obłożeniu hotelu dostępny. "Strefa SPA" to nieporozumienie - połowa rzeczy nie działa, temperatura w saunach ok. 30 stopni (!). Nie działają prysznice, wspomniane sauny, a "grota solna" jest dodatkowo płatna (!) i posiada jedno miejsce siedzące (!)... Zmiany zasad korzystania z atrakcji w trakcie pobytu - wprowadzono opłaty za basen na tarasie i siłownię, co było niezgodne także z ofertą oraz umową z biurem podróży (swoją drogą - co to za "all inclusive" ?!). Przedłużenie dostępności pokoju wykupione w przeddzień wyjazdu (50 euro), o czym obsługa zapomniała (dokładniej - w chwili przedłużenia nie zaktualizowano nam kart - potrzebna była nazajutrz dodatkowa "wycieczka" gdy okazało się, że karty nie działają). Wypożyczalnia aut współpracująca z hotelem - kiepska, ze słabym ubezpieczeniem (na drogi nieutwardzone, których jest w Albanii mnóstwo, zwłaszcza przy największych atrakcjach). Lepiej korzystać z mniejszych wypożyczalni w bliskiej okolicy. Czysta i zadbana plaża hotelowa, bardzo przyjemna. Bałagan i brud na ulicach, chodnikach i ścieżkach w okolicy hotelu nie do opisania. Nawet egipska prowincja jest czystsza. Kilka razy w ciągu tygodnia pobytu doświadczyliśmy awarii prądu (ale to o ile wiem problem całej Albanii). Chyba nigdy nie mieliśmy wrażeń tak ambiwaletnych. Tak dobry i świetnie wyposażony hotel, tak źle zarządzany i otoczony takim bałaganem - to nowe doświaczenie. I wszystko wskazuje że wraz ze wzrostem bazy hotelowej w Durres/Golem, będzie już tylko gorzej - bo to pogłębi już istniejące problemy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    oszustwo w ofercie

    Karolina, Warszawa 07.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    dzień dobry już reklamację a jutro ide do rzecznika konsumentów sprzedali państwo ofertę która zawiera kłamliwe informacje nie tylko o tym z czego bezpłatnie można korzystać w hotelu, ale także daliście w ofercie zdjęcia nieistniejącego basenu bardzo słabe

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem