Opinie klientów o Bleart

4.4 /6
113 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Malgorzata, Warszawa 30.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Miało być pięknie, a było.... różnie

Piękne było morze i plaża, wspaniały basen, świetna pogoda, ciekawa oferta wycieczek fakultatywnych, np. do Ochrydu czy Czarnogóry, sympatyczni ludzie! Szkoda tylko, że oczekiwania odnośnie warunków w tym wspaniałym ( na zdjęciach umieszczonych w katalogu i ponoć jednym z najlepszych!) hotelu odbiegały od rzeczywistości, bo poza tym, że nie zostały spełnione warunki wpisane w umowie, to tenże hotel ma jeszcze sporo mankamentów, np. dot. klimatyzacji w pokojach, na korytarzach, w recepcji oraz restauracji. Fakt, że było tam gorąco, duszno i parno, nie wpłynąl na to, że tzw. "dania na ciepło" pozostawały ciepłe nieco dłużej.

3.0/6

Krzysztof 26.08.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

Półprawdy

Trzy największe minusy hotelu to: 1. jego położenie- pokoje z widokiem na morze są super, dopóki około godziny 20 nie znacznie łupać dyskoteka na plaży w hotelu obok... grają tak, że drżą szyby w oknach a kończą najwcześniej ok. 24 (nie wiem od czego to zależy, ponieważ był również taki dzień, że grali od 9 rano do 14...) 2. hotel owszem ma 66 pokoi, ale mieści się na dwóch piętrach 7 piętrowego apartamentowca, więc musicie być przygotowani na to, że z basenu korzystają nie tylko goście hotelowi 3.bar All Inclusive. Widać, że jest to coś czego dopiero się uczą. Bar to wydawalnia napoi, otrzymujemy je w plastikowych kubeczkach (rzekomo ze względów bezpieczeństwa, ponieważ jest on obok basenu, nie dotyczy to oczywiście klientów restauracji, którzy raczą się drinkami podawanymi w szkle- też nad basenem). Chłopak z dziewczyną, którzy tam pracują przesympatyczni, ale to nie barmani. Nie dostaniecie nic ponad wódki z dolanym napojem 100% cukru w cukrze (soków brak). Na plus: 1. pokoje czyste i przestronne, przynajmniej te od strony morza 2. posiłki smaczne (monotonne śniadania- 7 dni to samo, nawet identyczne ustawienie na stołach- ale można coś wybrać, obiady i kolacje różnorodne i przepyszne) 3. basen, sprzątany codziennie, duży, leżaków nad basenem nie brakowało nigdy (hotel ma też swoje na plaży) 4. którki transfer, około 40 minut Ogólnie hotel chyba lepszy dla młodszych i mniej wymagających gości. Albania to ciekawy kraj, polecamy wycieczki fakultatywne z p.Marią (duża wiedza przekazana w ciekawy sposób). Warto pojechać tam teraz, można poczuć się jak w Polsce napoczątku lat 90.

3.0/6

Sławomir 17.08.2019

Wakacje wypadły średnio

Hotel bardzo reprezentacyjny na zdjęciach ale wypoczynek w nim to nie do końca tak wygląda. Zacznijmy od plusów do których należy piękna plaża i ilość leżaków przy basenie. Co do minusów jest ich o wiele więcej. W wersji all mamy obskurny bar przy basenie w którym mam do dyspozycji napój piwo podobny i coś co ma być ginem, brandy lub wódką. Kawa w tym barze nie nadaje się do picia poprostu ochyda. Kolejnym słabym punktem jest jadalnia hotelowa przekształcona z sali konferencyjnej. Ilość miejsc ograniczona a jedzenie monotonne. W hotelu znajduje się piękna restauracja ale dla gości zewnętrznych . Jeżeli chcemy coś dobrego zjeść i napić się dobrej kawy musimy skorzystać z zewnętrznych restauracji i kawiarni. Kolejnym wielkim minusem jest przejście z basenu do hotelu przez wspomnianą restauracje (strefa no bikini). W weekend dużo miejscowych okupujacych leżaki hotelowe.

3.0/6

Wojciech, Knurów 01.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Albania - wczasy

Jak na 4,5 gwizdki hotel marny. Zupełnie dziwne podejście do gości hotelowych. Czułem się jak gość drugiej kategorii. Niby all inclusive, ale jakieś takie skromne, mało przygotowane, a już zupełnie nie rozumiem dlaczego brkowało chodźby napoi na plaży. Jak można nie dać wody do pokoju. Wydaje się że zarówno organizator, jak również właściciel hotelu doszedł do wniosku, że jak już jest zapłacone to można nie dbać o gości. Za takie pieniądze spodziewałem się więcej. Nie polecam pobytu w tym hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem