Opinie klientów o Bonita Luxury Hotel

4.8 /6
114 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.3
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Monika , GRODZISK MAZOWIECKI 17.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Kinderland

Bonita to hotel wyłącznie dla rodzin z dziećmi. Szukający spokoju i kultury nie znajdą go tam. Jeden wielki wrzask, płacz i jazgot. Jedzenie duży wybór, ale codziennie to samo. Lunchbox to kanapka i woda. Ręczniki plażowe za kaucją 10 euro. Plaża hotelowa brudna, woda też brudna. Na żadnym basenie nie ma spokoju bez dzieciarni. Pomimo klimatyzacji nie da się spać w pokoju. Rainbow ma lepsze hotele w okolicy.

2.0/6

Paulina, Łódź 23.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Rozczarowanie

Z przykrością piszę tę opinię po niedawno zakończonej wycieczce do Albanii. Niestety, muszę wyrazić swoje głębokie rozczarowanie i niezadowolenie z powodu wielu nieprawidłowości, które napotkaliśmy podczas naszego dwutygodniowego pobytu. Najbardziej niepokojące było to, że cała nasza grupa miała objawy zatrucia pokarmowego (wymioty i biegunka). Jedliśmy tylko hotelowe jedzenie, przestrzegaliśmy zasad i nie piliśmy wody z kranu. Jeśli chodzi o jedzenie, było ono niezwykle monotonne i niesmaczne. Często brakowało nawet podstawowych produktów, takich jak wędliny na śniadanie czy kolację, a gdy już były dostępne, to tylko w jednym rodzaju. Kolacje składały się z ciepłych dań, praktycznie tych samych co na obiad, było to bardzo rozczarowujące. Kolejną kwestią, która budziła nasze zaniepokojenie, była sytuacja przy windach w lobby. Przez całe dwa tygodnie z sufitu kapała woda i nikt nie podjął żadnych działań naprawczych. Byliśmy świadkami, jak jeden z gości poślizgnął się i złamał rękę - incydent, który z łatwością można było uniknąć, gdyby problem został szybko rozwiązany. W dodatku, przez tydzień winda nie działała i nie można jej było wezwać na 3 ani 4 piętrze, co było ogromnym utrudnieniem, szczególnie dla osób starszych i rodzin z małymi dziećmi. Podczas całodniowej wycieczki do Czarnogóry otrzymaliśmy jedynie jedną kanapkę na osobę na cały dzień, co było zdecydowanie niewystarczające. Tego rodzaju zaniedbanie w kwestii prowiantu na tak długą wycieczkę jest nie do przyjęcia. Napoje gazowane w barze były wlewane do dużych pojemników z mieszadłem, co sprawiało, że bardzo szybko się wygazowywały. Nie mogłam się oprzeć wrażeniu, że to kolejny przykład braku dbałości o komfort gości. Nie było możliwości otrzymania napoju prosto z butelki. Na koniec, codziennie wieczorem muzyka w hotelu była niezwykle głośna. Cztery razy maż musiał schodzić do recepcji z prośbą o jej ściszenie, ponieważ przy zamkniętych oknach nawet nasze dziecko nie mogło zasnąć. Nasze oczekiwania wobec wyjazdu organizowanego przez tak renomowane biuro podróży były wysokie, jednak rzeczywistość okazała się bardzo rozczarowująca. Mam nadzieję, że Państwa firma podejmie odpowiednie kroki, aby w przyszłości uniknąć takich sytuacji i poprawić jakość oferowanych usług.

2.0/6

Magdalena, --- 08.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Hotel nie jest jeszcze gotowy na pełne obłożenie

Pierwszy raz w życiu byłam na urlopie, podczas którego odliczałam dni do wyjazdu. Daję dwie gwiazdki, bo sam pokój był w porządku (pokój trzyosobowy), a pod koniec wyjazdu poprawiło się przy basenie jedzenie (21.06-28.06.2024) 1. Okropnie głośna muzyka codziennie do 23. Miałam pokój z widokiem centralnie na basen i hałas był niesamowicie wielki. Mimo zamkniętych okien nie dało się nawet myśleć. 2. Jedzenie. Uch. Gdzie tu zacząć. Codziennie DOSŁOWNIE to samo do jedzenia. Ta monotonia sprawiła, że od 5. dnia wakacji w ogóle unikałam restauracji. Mimo że pozornie było dużo naczyń z potrawami, to nie było co jeść. Dopiero dwa dni przed wyjazdem, przy barze przy basenie, pojawiły się sensowne ilości pizzy i raz nawet były stripsy. A... Żeby było cokolwiek dla bezglutenowców, wegan czy chociaż jakiekolwiek inne mleko niż zwykłe, to też można było zapomnieć. 3. Brak baru i toalet przy basenie. Być może właśnie je budowali, ale podczas naszego pobytu, aby skorzystać z toalety, trzeba było przejść mokrym w stroju kąpielowym przez całe lobby, mijając meldujacych się gości. Bardzo krępujące. Podobnie z barem. Żeby się czegoś napić, trzeba było pójść do baru do lobby (de facto jedynego) 4. Ślisko na basenie. Nie zliczę, ile razy prawie się wywróciłam, było tak bardzo ślisko. Poruszać się tam trzeba było w tempie żółwia, żeby nie zrobić sobie krzywdy. 5. Formuła all inclusive a nie robili drinków... Zamawiasz wódkę z colą - każą przynieść Ci szklankę, która stoi na stoliku nieopodal, nalewają Ci wódkę, lodu musisz dodać sobie sam, i dajesz idziesz w jeszcze jedno miejsce nalać sobie rozgazowanej coli z nalewaka. O jakimkolwiek napoju zero zapomnij. O jakimkolwiek drinku (np. mohijo, margerita itp) - zapomnij. 6. Ciągle czegoś brakowało. Wszędzie. Krzesełka dla dzieci w restauracji były dwa normalne i jedno takie, że wstyd. Nigdy nie było wolnych. Jedzenia też często brakowało i trzeba było czekać. A obsługa zamiast donosić to, czego brakowało, donosiła randomowe potrawy. Bar przy basenie - to samo - ciągle kolejki i walka o jedzenie, bo brakowało... Szklanek brakowało, lodu brakowało. Widać, że ten hotel nie jest jeszcze w pełni gotowy...

2.0/6

Paulina, Płock 22.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Słabo, słabo…

Hotel wyglada super- na pierwszy rzut oka. W praktyce jest niedokończony, poodpadały płytki na balkonie, wszędzie wiszą kable, odpadają fugi, sylikon w łazience itp. Pokoje to klitki. W umówię mieliśmy pokój 30m2 z dostawką i łóżeczkiem turystycznym dla niemowlaka. Łóżeczka turystycznego nie dostaliśmy mimo próśb o doniesienie ciagle słyszeliśmy, że zaraz ktoś przyniesie i tak przez cały tydzień nikt nie doszedł do naszego pokoju. Później przestaliśmy już naciskać bo i tak nie byłoby gdzie go postawić. W pokoju nie ma nawet szafy, póki co jest sam stelaż bez wieszaków i półek. Pokoje sprzątane codziennie, niestety pare razy zdarzyło się, że Panie zabrały ręczniki rano i powiedziały, że czyste doniosą później czyli wieczorem lub wcale. Wiec jak ktoś po basenie chciał wziąć prysznic to bez szans na wytarcie. Obsługa średnio przyjemna i pomocna. Jedynie Pan manager zasługuje na pochwałę. Basenów jest sporo, ale w dwóch dla dzieci jest bardzo zimna woda przez co bardzo często o 16 już były pustki w basenach a dzieci po niedługim czasie miały sine usta. Hitem jest to, że w brodziku dla najmłodszych odpadła już połowa płytek z dna a na dnie leżą pokruszone resztki fug co sprawia ból przy chodzeniu. Jedzenie codziennie takie samo, w dodatku średnio smaczne i rzadko ciepłe… okropna monotonia. Jedna z kolacji skończyła się kroplówką przez zatrucie pokarmowe. Hotel jest tak usytuowany, że na basenach w dużej części jest cień i przeciąg. Natomiast jak wyjdzie się na promenadę to grzeje słońce. Odległość do plaży to na pewno nie 250m, ale spacerkiem to tylko kilka minut. Bar na plaży bardzo ładny. W okolicy hotelu sporo sklepów, apteka, wypożyczalnia aut. Animacje za każdym razem takie same, nawet piosenki na minidisco dokładnie te same. Ale Pani animatorka sympatyczna. Niestety minusy przysłaniają plusy i nie możemy polecić tego hotelu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem