Opinie o Fllad Resort & SPA

5.2/6 (243 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.2/6
243 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Pierwsze wakacje w Albani

    Niestety hotel nie zgodny z przedstawianymi nam warunkami... problem z pokojem w umowie była inna informacja o warunkach pokoju niż zastaliśmy w trakcie pobytu, niestety na miejscu zawiedliśmy się, po próbie rozwiązania problemu poinformowano nas o braku zmiany...Jedzenie ok ale ciągle brakowało potraw, ich smaków brak.Personel super pomocny i miły.Hotel sam w sobie ładny i dbałość o czystość na plus. Największą atrakcją była wycieczka zorganizowana super i pod opieką świetnego rezydenta.

    Klaudia, Rybnik - 13.10.2023  | Termin pobytu: wrzesień 2023

    7/11 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Nowy hotel ze zniszczonym potencjałem

    Hotel zbudowany całkiem niedawno, niestety bardzo zaniedbany. Brudny basen i okolica hotelu, plaża w ogóle nie sprzątana (inne obok już tak). Obsługa niemiła, panie sprzątające roszczeniowe i niedokładne, barmani niechętnie wykonujący pracę, manager obrażający klientów. Hotel nastawiony tylko na Francuzów, animacje tylko w języku francuskim. Infrastruktura zniszczona, w trakcie pobytu dwa razy mogło dojść do wypadku: raz parasola wyleciała i uderzyła w jednego z uczestników, drugi raz pękł leżak i pręt uderzył tuż obok leżącej osoby.

    Martyna, Pabianice - 15.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    4/8 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Rozczarowanie

    Zacznę od plusów: hotel dość czysty, chociaż miejscami odpada farba, a w pokoju są mrówki. Ręczniki wymieniane codziennie. I to chyba tyle. Minusy: monotonne jedzenie. Opcji wegetariańskich próżno szukać (no chyba, że ktoś chce cały wyjazd jechać na pizzy i ziemniakach). Basen zewnętrzny nie należy do najczystszych (na dnie piasek, zdarzają się też jakieś śmieci). Hotel współpracuje z francuskim biurem podróży, więc mamy francuskich animatorów, którzy od rana do wieczora puszczają głośno muzykę z przenośnego głośnika na basenie. Ogólnie ten region jest strasznie zatłoczony: plaże pękają w szwach, promenada pęka w szwach. Wszędzie jest przeraźliwie głośno. Dla porównania byłam w czerwcu w Laganas (Zakynthos), które uchodzi za jedno z bardziej imprezowych miejsc i wszystko prezentowało się nieporównywalnie lepiej. Przy ulicy mnóstwo klubów, ale przynajmniej da się usłyszeć własne myśli. Z kolei w Albani mam wrażenie, że właściciele restauracji prowadzą konkurs, kto puści najgłośniej muzykę. Wisienką na torcie była obsuga na lotnisku w Tiranie, która kompletnie nie ogarniała systemu wykupionych miejsc w panelu klienta i przydzielała miejsca w cały świat (były przypadki, że usadzili kilkuletnie dziecku z przodu, matkę w połowie, a ojca z tyłu samolotu). Jeden wielki chaos.

    Martyna, Warszawa - 01.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    bezinteresowny pokaz, kto tu rządzi

    Dyskryminacja Polaków. Pokoje przydzielane głównie na I i II piętrze (6 pięter, im wyżej tym lepiej). Wykupiona opcja widok na morze w praktyce była w pokoju 110 bardzo ograniczona. Był widok na drzewa i basen i w oddali trochę morza. Kupiłem pokój w hotelu, w niektóre dni, zwlaszcza w piątek bylo jak w dyskotece. hałas do północy nie do zniesienia. Na moje żądanie zmieniono mi pokój na 217, ten był przy wywietrznikach kuchennych, bez widoku na morze za to na zaplecze hotelu. Zaproponowałem jako formę rekompensaty za obniżenia standardu pokoju przedłużenie możliwości pobytu w pokoju do 19 (check aut 11, ale 26.09 Czesi mieli 12). Pisemna propozycja pozostała bez odpowiedzi. Wcześniej "łaskawie" zgodzono się na 13, z ekwiwalentem 20EUR. Przyjąłem te propozycję z zastrzeżeniem, że będę, w ramach reklamacji, domagał się rekompensaty 10/14 tytułem dopłaty za pokój z widokiem na morze. 29.09. Złożyłem formalną reklamację do Rainbow z żądaniem zwrotu 10/14 zapłaconej kwoty za widok na morze , przez 4 dni był, jakkolwiek bardzo ograniczony przez 10 dni nie było żadnego widoku na morze. Hotel niby 5 gwiazdkowy, nie było kubków do herbaty a niekiedy nawet zwyczajnej herbaty. Śniadania poniżej jakiegokolwiek standardu, najtańsze na rynku produkty. napoje to lokalne erzatze. Hotel, generalnie, w miarę przyzwoity traktowanie nas jako gości przez recepcję wraz z jej kierownictwem nie miało nic wspólnego z przyzwoitością. W życzeniach napisałem w miare możliwości cichy pokój z ładnym widokiem. otrzymałem najgłośniejszy pokój w całym hotelu z bardzo okrojonym widokiem morza

    Bogumił, Wrocław - 12.10.2022  | Termin pobytu: wrzesień 2022

    26/36 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem