Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przy plaży, deptaku, fajny basen i widoki z okien. W katalogu wygląda fajnie, ale brak toalety ogólnodostępnej od strony basenu i morza. Trzeba biec dookoła budynku, albo obok cuchnących śmietników, albo przez recepcję. Przez pierwszy tydzień pobytu w hotelu Adria nie mieliśmy sensacji żołądkowych a w Mel Holifaj już lekkie/gwałtowne przeczyszczenie było i dziecko biegło z basenu dookoła przez recepcję przerażone, mamo a jak nie zdążę? Ręczniki kąpielowe niedoprane. Dziecko 150cm i 11lat na łóżku polowym. Stoły w restauracji malowane na olejno. Toaleta damska z połamaną futryną, przez co zacinasz się w środku. Plus za wybór jedzenia i pyszną pizzę. Minus za wielkość pokoju. Nad poduszką dziecka był kinkiet( syn od razu obiecał że będzie się starał, ale nie wie czy nie urwie przy wstawaniu), a pod kinkietem włącznik światła i gniazdko elektryczne. Czyli małe dziecko szukając włącznika światła, może włożyć paluszki do kontaktu. Po wstawieniu łóżka polowego nie było miejsca na otwarcie drzwi od jedynego miejsca na ubrania- szafy. No i na koniec było nam dość niefajnie, gdy o 4:50 rano otrzymaliśmy lunch box bez napojów. Jedyna możliwość zakupu wody to lotnisko i 9zł za 0,5l gdy zwróciłam uwagę animatorce na lotnisku że Mel Holiday nie dał nikomu wody i aby zwracali na to uwagę. Odpowiedziała obrażonym tonem, to nie mój hotel. Super wypuścić klientów bez kropli wody na śniadanie na 35 stopniowy upał i wielogodzinną podróż.Lunx box wydawał recepcjonista, wszystkie były tej samej wielkości. Nasza 3 nie dostała ani jednej butelki wody. Hotel żąda całej umowy z Rainbow, jako voucher do rejestracji. Po co im wszystkie dane o kwocie zapłaty o informacje wrażliwe które mogą się znaleźć w umowie ?
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
ten hotel nie zasluguje na cztery gwiazdki,co najwyzej max.slabe trzy,bylismy w nim w lipcu 2022 podstawa to menu monotonne, co dzien praktycznie to samo jakiws gulasze i spieczony niby drob ,lazienki bez szafek na sro dki czystosci,brak kabin przesto po kapieli lazienki zalanei nanoszone do pokoju,a suchy prowiant to juz bylo przegiecie skladal sie z cos na wzor kawaleczka kotleta kilka frytek oraz polasterek ogorka dostalismy to wszystko zimne bez smaku nadajace sie do kosza,rezydent pojawil sie dzien po przyjezdzie oraz w dniu wyjazdu
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Rainbow nie informuje klientów ze allinclusive jest bardziej light, a dobra kawa i normalny alkohol a nie paliwo rakietowe jest dostępne w barze za opłata. Zalecam nie brać allinclusive ! Brak animacji i ogólnie kiepska dbałość o klienta. Monotonne jedzenie. Za ta cenę oczekiwałam lepszej jakości .Bardzo żałuje mojego wyboru
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty i to byłoby na tyle … Jedzenie zimne , dobrze że poza hotelem było parę fajnych knajpek i ceny ok to chodziliśmy tam jeść , napoje to jakiś żart podawane w kubkach plastikowych i to nie problem ale kubki były tak cienkie że biorąc napój z lady to połowę się wylało, nawet kawe trzeba było pić w plastiku bo często brakowało filiżanek , basen tragedia a na plaży ludzie leżeli na sobie , leżaki połamane . Naprawdę nie jestem wybredna ale to trochę przegięcie . Nie polecam