4.8/6 (147 opinii)
Kategoria lokalna 4
1.0/6
To był najgorszy wyjazd w moim życiu. Pomijając słaby hotel opisywany przez biuro jako najlepszy w okolicy i polecany przez pracowników punktu najgorsze na wyjeździe było samo biuro podróży. Zaczęliśmy wyjazd od 10h opóźnienia na lotnisku z całkowitym brakiem kontaktu z rezydentami ponieważ nie odbierali telefonów a na infolinii jedyna informacja jaką uzyskaliśmy to że oni nic nie wiedzą (inni pasażerowie lotu z innych biur podróży otrzymywali informację o locie oraz mieli stały kontakt z biurami) my zostaliśmy pozostawieni sami sobie bez żadnych informacji. Na miejscu rezydenci ignorowali nasze pytania i ogólnie przez cały tydzień nie pojawiali się w hotelu z powodu naszego niezadowolenia i pytań. Cały czas mieliśmy wrażenie że przeszkadzamy im i że ich irytujemy prośbami o wyjaśnienie sytuacji i chociażby zwrot części kosztów wyjazdu ponieważ nie wywiązali się z warunków umowy. Na infolinii ta sama sytuacja. Jeżeli chodzi o jakąkolwiek obsługę klienta to jest ona na karygodnym poziomie. Jeżeli chodzi o hotel jest on bardzo słaby. Na początku otrzymaliśmy pokój na 1 piętrze który był w tragicznym stanie oraz był nas kuchnia i przejściem na basen w którym stały kontenery na śmieci więc zapach był nie do wytrzymania na szczęście udało nam się zmienić na pokój na 7 piętrze gdzie standard pokoi był już w miarę w porządku i na tym dobre rzeczy w hotelu się kończą. Na 7 piętro jeździła tylko 1 z dwóch wind która co chwila była wyłączana z użytku i jeździła jak chciała więc zejście na dół zajmowało czasem nawet 15 min lub trzeba było wchodzić piętro niżej do drugiej windy co z wózkiem nie było łatwym zadaniem. Ogólny stan hotelu pozostawia wiele do życzenia. Połamane leżaki koło basenu, zepsute krzesła w restauracji, zapleśniałe maszyny do kawy. W restauracji ciągle był problem ze sztućcami oraz ze znalezieniem miejsca aby usiąść i zjeść posiłek. Posiłki też pozostawiały wiele do życzenia - niedogotowane jedzenie robione ze słabej jakości produktów, mały wybór oraz mało apetyczny wygląd posiłków. Do jedzenia nadawała się w sumie pizza, naleśniki i frytki. Podczas pobytu 6 z 8 osób z którymi pojechaliśmy miała zatrucie pokarmowe więc pół wyjazdu spędzili w toalecie. Nie byliśmy jedynym przypadkiem zatruć ponieważ z kim nie rozmawialiśmy miał mocne problemy żołądkowe. Okolica hotelu jest mało przyjemna ponieważ jest tam dużo śmierdzących śmieci oraz zapachu kanalizacji. Do spacerowania jest w sumie tylko promenada oraz ulica za hotelem ze stoiskami pełnymi chińskich rzeczy oraz używanych ubrań jak na słabej jakości bazarze. Morze jest blisko hotelu ale plaża jest brudna a woda w morzu pełna pływających śmieci. Nie polecam wyjazdu z tym biurem podróży oraz do tego hotelu ponieważ ponieważ jedyne co nam zapewnili to najgorsze wakacje jakie mogliśmy sobie wyobrazić . Po złożeniu reklamacji o zwrot części kosztów wyjazdu z powodu skróconego wyjazdu ze strony rainbow odesłali nas prosto do linii lotniczych które zaoferowały nam tylko 125€ zwrotu z adnotacją o zastrzeżenie ubiegania się o jakiekolwiek inne roszczenia gdy minimalne odszkodowanie za opóźniony lot to 250 € nie dodając do tego zadośćuczynienia za niewywiązanie się z umowy przez biuro podróży. Jesteśmy bardzo rozczarowani tym wyjazdem i dziwi nas że tak duże biuro podróży tak bardzo ucieka od jakiejkolwiek odpowiedzialności i wręcz olewa klientów. Na zasadzie zapłaciliście to mamy was w nosie.
1.0/6
Zgłosiłam że pólka w szafce jest złamana, żeby nie było roszczeń, pan powiedział że wie. Ale nie mają pokoju na zmianę. Na tym się skończyło. Pokój na pierwszy rzut oka ładny, na drugi widać nieudany remont i dziury w ścianach po kurkach od kranu. Zepsuta izolacja od suszarki strach było użyć i odchodząca tapeta, pęknięte lustro... Obsługa: nieprofesjonalna. Przez 3 dni mieli małego dzieciaczka, którym się wymieniali opieką. Jedzenie: lunchboxów nie polecam.
0.5/6
Tytuł wystarczy sam za siebie!!