4.8/6 (151 opinii)
2.0/6
Od czego by zacząć... Byliśmy w hotelu Fafa Mel Holiday na przełomie maja/czerwca 2023 Swoją opinię pisze świeżo po powrocie aby ostrzec przed wyborem tego hotelu Jedzenie które jest serwowane jest non stop zimne nie ważne czy pójdzie się równo na rozpoczynający się serwis , w środku , czy na koniec nie ma co liczyć na ciepły posiłek Brak dań , talerzy czy kubków to standard Idąc na śniadanie godzinę po jego rozpoczęciu brak herbaty (obsługa mówi że poszły już 3 paczki i więcej nie ma ) mamy przez to rozumieć że nam się już nie należy Napoje serowowne tylko w papierowych lub plastikowych kubkach Z owoców serowone tylko pomarańcze i jabłka dwa razy dano czereśnie i banany Mimo że przy hotelu jest bazar ze świeżymi owocami jak arbuz , melon , ananas , czy truskawki Darmowy bar ( wino białe i czerwone , koniak , rakija , piwo ,serowone w plastikach gdyż szkła nie ma kto myć , drinki to whisky z cola które jest najsłabszej jakości , ) prosze nie liczyć na drinki te są w barze dodatkowo płatnym Automat do kawy i herbaty stoi tylko w stołówce Drzwi do niej są zamknięte co prawda nie na klucz ale nie jesteśmy tam mile widziani, jeśli zachce się nam pić można wejść ale proszę się liczyć z tym że zostanie nam zwrócona uwaga że stołówka jest zamknięta Kolejne ogromne nieporozumienie na piętrach znajdują się głośniki z których od godziny 7 rano do 22 leci głośna muzyka która budzi nas i nie daje zasnąć mimo interwencji gości nie jest ona wyłączona czy chociażby ściszona (Dopiero po kilkukrotnej interwencji pani rezydent ) raczyli ściszyć Pokoje nie wykończone w niektórych brakuje szyb od prysznica woda rozlewa się po całej łazience Drzwi do łazienki nie zamykały się trzeba załatwiać swoje potrzeby przy otwartych (po zgłoszeniu problemu w recepcji "W Albanii tak jest " Wentylacja wydaje dźwięki jak stado ćwierkająch ptaków , kratka non stop wypada Racepcja nic nie robi sobie z zgłaszanych problemów tak jest i trudno Pokoje sprzątane niedokładnie i byle jak Przez cały pobyt nie dołożony papier toaletowy także jedna rolka musi starczyć Trzeba bylo wziąć z wózka lub prosić w recepcji Niestety też dochodziło do kradzieży zarówno pieniędzy jak i drobnych rzeczy typu kosmetyki czy ubrania proszę uważać i dobrze chować swoje rzeczy Obsługa słabo mówi i po angielsku (tylko z nielicznymi osobami można się porozumieć) Radzę też nie chodzić lewa strona hotelu od strony kuchni wystające rury plus brzydkie zapachy od których robi się niedobrze Woda w kranach niezdatna do picia Z plusów hotel blisko plaży , z leżakami Sporej wielkości basen również z leżakami
2.0/6
Jest to chyba najbardziej rzetelna opinia człowieka który często podróżuje. Ale najbardziej negatywna - zraziłem się trochę do firmy Rainbow za taką ofertę 5 gwiazdek. Fakt jest, że to Albania - ale ceny Rainbow są za wysokie jak na takie standardy - to dzięki takim ofertom firma sobie więcej zarabia - bo hotele nie są aż takie drogie - a marża Rainbow duża - wiem bo znajomi jeżdżą indywidualnie i mówią ile płacą w dobrych hotelach. A tak prosiłem aby pani z obsługi firmy dała mi coś dobrego - a obok (100 m dalej) był taki piękny hotel Max Royal - i ten hotel polecam 100% (wiem że mają go w ofercie)- ale pewnie Rainbow nie miałby takiego zysku ze mnie jak z hotelu Mel. Nauczką jest dla mnie to że nie wolno już w tych czasach czytać opinii o hotelach i pobycie ponieważ coraz więcej ludzi podróżóje z różnych pozycji społecznych i mają różne gusty. Dla jednego to niebo a dla drugiego porażka. Tylko bazować na opiniach poczty pantoflowej - koniecznie !
2.0/6
Hotel przy plaży, deptaku, fajny basen i widoki z okien. W katalogu wygląda fajnie, ale brak toalety ogólnodostępnej od strony basenu i morza. Trzeba biec dookoła budynku, albo obok cuchnących śmietników, albo przez recepcję. Przez pierwszy tydzień pobytu w hotelu Adria nie mieliśmy sensacji żołądkowych a w Mel Holifaj już lekkie/gwałtowne przeczyszczenie było i dziecko biegło z basenu dookoła przez recepcję przerażone, mamo a jak nie zdążę? Ręczniki kąpielowe niedoprane. Dziecko 150cm i 11lat na łóżku polowym. Stoły w restauracji malowane na olejno. Toaleta damska z połamaną futryną, przez co zacinasz się w środku. Plus za wybór jedzenia i pyszną pizzę. Minus za wielkość pokoju. Nad poduszką dziecka był kinkiet( syn od razu obiecał że będzie się starał, ale nie wie czy nie urwie przy wstawaniu), a pod kinkietem włącznik światła i gniazdko elektryczne. Czyli małe dziecko szukając włącznika światła, może włożyć paluszki do kontaktu. Po wstawieniu łóżka polowego nie było miejsca na otwarcie drzwi od jedynego miejsca na ubrania- szafy. No i na koniec było nam dość niefajnie, gdy o 4:50 rano otrzymaliśmy lunch box bez napojów. Jedyna możliwość zakupu wody to lotnisko i 9zł za 0,5l gdy zwróciłam uwagę animatorce na lotnisku że Mel Holiday nie dał nikomu wody i aby zwracali na to uwagę. Odpowiedziała obrażonym tonem, to nie mój hotel. Super wypuścić klientów bez kropli wody na śniadanie na 35 stopniowy upał i wielogodzinną podróż.Lunx box wydawał recepcjonista, wszystkie były tej samej wielkości. Nasza 3 nie dostała ani jednej butelki wody. Hotel żąda całej umowy z Rainbow, jako voucher do rejestracji. Po co im wszystkie dane o kwocie zapłaty o informacje wrażliwe które mogą się znaleźć w umowie ?
1.5/6
ten hotel nie zasluguje na cztery gwiazdki,co najwyzej max.slabe trzy,bylismy w nim w lipcu 2022 podstawa to menu monotonne, co dzien praktycznie to samo jakiws gulasze i spieczony niby drob ,lazienki bez szafek na sro dki czystosci,brak kabin przesto po kapieli lazienki zalanei nanoszone do pokoju,a suchy prowiant to juz bylo przegiecie skladal sie z cos na wzor kawaleczka kotleta kilka frytek oraz polasterek ogorka dostalismy to wszystko zimne bez smaku nadajace sie do kosza,rezydent pojawil sie dzien po przyjezdzie oraz w dniu wyjazdu