Opinie klientów o Monte Carlo Vlora

5.2 /6
50 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

Iwona, Łódź 23.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Zaskakująco miły hotel, bajkowe krajobrazy

Pierwszy pobyt w Albanii, rodzina 1+2. Przelot, przejazd organizacyjnie bezproblemowy. Hotel przepięknie położony, cudna krajobrazowo okolica, na wschodzie majestatyczne góry, na zachodzie Adriatyk z widokiem na wyspę i półwysep Karabrun. Niepowtarzalne zachody słońca! Hotel czysty, codziennie sprzątany, schludny, ale bez luksusów. Cichy, na poboczu, niedużo gości (chyba tylko Rainbow). Plusy: piękny, ogromny, zadaszony taras ze stolikami z magicznym widokiem na zachody słońca, basen otwarty dostępny 24h, ładne pokoje, wygodne, szerokie łóżka, klimatyzacja i mała lodówka, bardzo pomocna i sympatyczna obsługa. Minusy: brak suszarki (choć przy upałach nie przeszkadzało, ale było w opisie więc powinna być), brak nocnego oświetlenia (tylko mocne światło sufitowe), źle wyprofilowana podłoga pod prysznicem, woda lała się na całą łazienkę, basen z lodowatą wodą, ciężko było korzystać, więc był zazwyczaj pusty, wysokie strome podejście z miasta/plaży (ponad 100 schodków!), brak windy mimo 3 pięter, brak innych atrakcji w hotelu (żadnych piłkarzyków, ping-ponga, sali zabaw, animacji, placu zabaw), więc hotel raczej dla dorosłych, śniadania nudne, powtarzalne i bardzo mały wybór, kawa rozpuszczalna z automatu, kolacje ciekawsze, można się najeść. Sama Albania zaskakująco sympatyczna, obawiałam się "muzułmańskiego" klimatu, ale niepotrzebnie. Sympatyczni, pomocni i uśmiechnięci ludzie. Minusy: wszędzie śmieci (butelki, opakowania, niedopałki...) i wszyscy palą, wszędzie - w restauracjach, kafejkach, plaży, na statku. Plaże we Vlorze piaszczyste, ale to ciemny piasek z muszlami i kamieniami, więc i tak buty do wody dobrze mieć, bardzo długo płytko, więc fajnie dla dzieci, ale woda przez ciemny piach nie jest tak lazurowa i przejrzysta jak w płd. Albanii (Morze Jońskie, kamieniste plaże). Wszędzie leżaki (płatne jeśli hotel nie ma swoich) i słomiane, klimatyczne parasole. Dokupiłam 2 wycieczki, do Gjirokastry/Sarandy i na wyspę Sazan/płw.Karabrun. Pierwszą bardzo polecam, mnóstwo wiedzy i ciekawostek od P.Karoliny, przepiękna trasa krajobrazowa przez góry, fajnie być w Sarandzie no i samej Gjirokastrze, piękny zamek i klimatyczne miasteczko, ciekawy obiad w cenie. Rejs na Sazan nie polecam, podczas rejsu głośna bębniąca muzyka, cała załoga kopci fajki (mimo tabliczek "no-smoking"), więc trudno wysiedzieć pod pokładem, a na pokładzie upał i słońce, "rajska plaża" przy półwyspie Karabrun okazała się być kamienistą (nie powiedziano nam, nie wzięłyśmy butów), piękna, czysta woda i piękne zdjęcia, ale ciężko było skorzystać z kąpania boso (kamienie + jeżowce), sama wyspa Sazan (niezamieszkana, tylko obiekt wojskowy) piękna z zewnątrz, ale miejsce dopłynięcia i plaża koszmarna, brudna, pełna metalowo-drewnianych śmieci (wojskowych?) i papierów/odpadów "turystycznych", nikt tam nie sprząta, błąkające się bezdomne psy w opłakanym stanie (brak dostępu do jedzenia i wody?) więc 45-minutowy pobyt pozostawił u nas bardzo negatywne odczucia. Niewarta 45 EUR/osoby. Obsługa Rainbow wystarczająca, rezydent nie był zawsze na miejscu, ale też przy pobycie wypoczynkowym nie było to konieczne. W niektórych rzeczach zostałyśmy wprowadzone w błąd przez panią rezydent. Mówiła np, że bilety autobusowe kosztują 1 EUR od osoby i tyle dałam panu w autobusie (3 EUR za 3 osoby) i odeszłam, a okazało się, że tylko 40 LEK (czyli 40 centów) :-), wg. pani rezydent przed porannym wyjazdem na wycieczkę miał być wydany prowiant śniadaniowy, a okazało się, że śniadanie było podane wcześniej (od 6:30), ledwo zdążyłyśmy wziąć na szybko kanapkę w rękę do busa :-(, obiad podczas rejsu miał kosztować 10 EUR, a kosztował 15EUR, podobnie dodatkowy rejs z półwyspu do jaskini- wg info od p.rezydent miało być 10EUR, a kosztował 15EUR, więc nie popłynęłyśmy, bo nie wzięłam więcej pieniędzy. Ceny w restauracjach i sklepach takie jak w PL, a na pewno taniej niż w "PL nad morzem" :-) Wszędzie przyjmują EUR choć opłaca się płacić w LEKach. W wielu miejscach turystycznych również kartą. Ogólnie pobyt oceniam na udany. Opisałam minusy, bo goście przyzwyczajeni do chorwacko-greckich standardów będą wymagać więcej, ale przy zdecydowanie niższych cenach albańskich nam się podobało. Wrócę do Albanii ale nad morze Jońskie (poniżej płw.Karabrun), bo ładniejsze plaże. POLECAM

4.5/6

Ewa, Łódź 29.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Bardzo udany pierwszy pobyt w Albanii

Hotel bardzo ładny, czysty, pokój komfortowy a widok z balkonu piękny, lokalizacja w punkt. Przemiła cała obsługa hotelowa - ludzie bardzo życzliwi. Co należy dodać, ponieważ dla niektórych to może być tak samo wadą jak i zaletą - goście hotelowi jedynie z Polski. Dwa mankamenty: podejście do hotelu - delikatnie mówiąc to wyprawa i jeśli ktoś liczy, że szybko skoczy do pokoju z plaży to może być problem... Pierwsze, szybsze zejście do promenady i plaży prosto z hotelu jest szalenie strome i męczące (wiem, że teren górzysty ale Monte Carlo jest naprawdę wysoko położone względem sąsiadujących hoteli ;)), co może być ogromnym utrudnieniem dla osób starszych, z małymi dziećmi czy po prostu bez kondycji. Można też iść krętą uliczką między domami i hotelami, która jest bardzo przyjemna, ale zajmuje to o wiele więcej czasu. Także wybór jest między długim spacerem a wspinaczką pod stromą górkę zwieńczoną sporymi schodami. Drugim minusem było niestety wyżywienie... obiadokolacje różniły się zazwyczaj szczegółami ale jakaś różnorodność była do wychwycenia w ciągu tygodnia natomiast śniadania były każdego (!) dnia identyczne :(. Na jajka długo nie spojrzymy (na twardo i sadzone), a do picia na ciepło jedynie jakieś zaparzone zioła, brak różnorodności pieczywa, ta sama mortadela, parówki i ser plus warzywa. Zero owoców, wędlin, płatki na mleko (zwykłe kukurydziane) pojawiły się z mlekiem po kilku dniach chyba na prośbę rodziców z dziećmi. Także jeżeli ktoś liczy na tosty, słodkie rogaliki, jajecznicę, omlety, naleśniki itd. to nic z tego. Oczywiście głodnym się nie wyjdzie bo skomponowanie sobie prostej sałatki zawsze uratuje sytuację i bufet jest uzupełniany ale dla osób, które mają jakieś ograniczenia w diecie może być ciężko. Ogólnie pobyt w tym hotelu oceniamy pozytywnie jako godny polecenia w tej cenie, wiemy, że lokalizacji już nie zmienią i górka nie zmaleje ale jedzenie można zawsze poprawić więc trzymamy kciuki! :)

4.5/6

WIESLAWA, WARSZAWA 14.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Wspaniałe widoki z hotelu

Hotel pięknie położony z widokiem na morze i Golem! Można nic nie robić tylko oglądać pocztówkowe widoki, w tym zachody słońca. Zejście z hotelu w dół w dużej części schodami, nie jest kłopotliwe, za to powrót znad morza w pełnym słońcu nie jest zbyt przyjemny. Wtedy najlepiej wybrać drogę okrężną o łagodnym nachyleniu. Jedzenia jest sporo, jest wybór ale zestawy dość monotonne. Za to obsługa uczynna i sympatyczna. Bardzo czysto.

4.0/6

Mariusz, 24.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Personel hotelu do wymiany.

Wyjazd ok. Ale hotel a właściwie pracownicy do wymiany. Czystość to pojęcie względne, basen to zbiornik na olejki i kremy do opalania wymieszane z wodą i liśćmi. Brakujące dania donoszone dopiero po pokazaniu palcem, czesto brak szklanek, kubków i sztućców. Przy kolacji istny piekarnik bo klima w „ jadłodajni” wyłączona i pot leje się po plecach.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem