Opinie o MonteCarlo Lungomare

Kategoria lokalna: 4

4.4/6
(82 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
4.4
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
3.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Recenzja z wyjazdu sporo do poprawy

    Katarzyna, --- 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Wrażenia bardzo słabo Zacznijmy od opóźnionego lotu później czekaliśmy długo na kolejnych pasażerów bo też mieli opóźniony lot i przez to jeden dzień stroacony bo byliśmy w pokoju dopiero po 22 masakra

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Lokalizacja to zaleta

    Bambino 05.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Niestety umiejscowienie hotelu przy głownej alejce plażowej we Vlore to jedyna jego zaleta (no może jeszcze darmowe leżaki) i plaża 50m. Niestety śniadania są codziennie takie same i skromne, nawet jak na standardy tutejszych hoteli. Miła obsługa. Ręczniki niestety nie wymienione ani razu. Poza tym w miarę ok. Nie radziłbym płacić powyżej 2k w sezonie za wypoczynek tutaj.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Po Albańsku

    Dawid, Oława 05.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Sam hotel był odremontowany, na duży minus brak podstawowych środków higieny w łazience. niestety obsługa hotelowa na niskim poziomie. Raz na wyraźną moją prośbę wymieniono mi tylko ręczniki i pościel. Sprzątanie odbyło się też tylko 2 razy na tygodniowym pobycie. os 4 gwiazdkowego hotelu wymagalnymi dużo więcej. Śniadania tragiczne. same ogórki pomidory i jakieś zimne kiełbasy i jaja. Na plus darmowe leżaki na plaży chociaż i ich czystość pozostawiała wiele do życzenia. plaża piaszczysta, trochę brudna. Na duży plus lokalizacja hotelu bo w samym centrum , ale za to w nocy do późna hałas mi akurat to nie nie przeszkadzało.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Dobra lokalizacja i ok hotel, za gorąco

    Konrad, Warszawa 26.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Vlore to miasto dla turystów. Dzięki czemu jest co robić i gdzie zjeść. Wyjazd bym ocenił na 6/6 gdyby nie 3dniowa usterka z klimatyzacja oraz wybranie złego okresu na wyjazd tam.-było 40 stopni i w dzień albo siedzisz w pokoju klimatyzowanym albo w morzu. Śniadania dosyć średnie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Montecarlo lungomare Vlora

    Patrycja 04.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel czysty, zadbany, sprzątany codziennie. Nie było problemu z wymianą pościeli dzieci wieczorem.. dostęp do kuchni z czajnikiem 24/h na baaaardzo wielki plus. Bardzo miła, pomocna obsługa. Jedynym minusem hotelu były takie same śniadania przez 7 dni. Wykupiliśmy wycieczkę na wyspę Sazan, zachwalana przez Panią rezydent, z zapytaniem czy to wycieczka dla 10 mies dziecka, Pani oczywiście potwierdzała ze tak. Sam rejs na wyspę trwał 1,5 h i tu ok, ale na wyspie "róbcie co chcecie", możecie zwiedzać wyspę sami (macie 50 minut), żadnego przewodnika, żadnych ciekawostek informacji albo można iść na plaze. Po wyspie kolejne 1,5 rejsu na półwysep z kamienista plaza- widoki ok ale organizacją kiepska i oczywiście nie można płacić kartą. Powrót kolejne 1,5. Finał wymioty i biegunka u całej rodziny. Rozmawialiśmy z kilkoma innymi osobami i te same przygody, szkoda że Pani rezydent wcześniej nam nie wspomniała o probiotykach, szczególnie we Vlorze, gdzie czesto dochodzi do zatruć. Poza tym plaża przyjemna, sprzątana. Mnóstwo restauracji dookoła.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Szału nie ma 4 liter nie urywa

    Inez Bianka, 05.08.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Zdecydowanie nie jest to hotel 4*… Jest klima i nie za ciasny pokój, ręczniki nie wymieniane, trzeba było się upominać i zajęło to tydzień. Z toalety okrutnie śmierdziało bo coś cofało się z kanalizacji. Pościel nie zmieniona ani razu jedynie zamiatali podłogę.Śniadania cały czas to samo chleb w jajku, sadzone i na twardo pomidory sałata parówki i płatki. soki rozcieńczone z automatu. Pan na recepcji jest cały czas i jest również kelnerem. Plaża bardzo brudna jedyna ok w pobliżu to słynna bora bora. My za 7 dni płaciłyśmy 2k zł i więcej bym nie dała. Wylot opóźniony o 2 h a powrót o 5 o odszkodowanie nie da się doprosić lini lotniczej od wszystkiego wszyscy umywają ręce.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Szału nie ma

    Magdalena 12.09.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Przyznam, że kiedy czytaliśmy opinie o tym hotelu, to nie spodziewaliśmy się że wszystkie najgorsze okażą się prawdziwe i wcale nie przesadzone. Śniadania faktycznie były dramatyczne - codziennie te same kiełbaski, jajka i chleb smażony, wszystko ociekające olejem i do tego ogórek, sałata, pomidor i marchewka. Po trzech dniach już nie można na to patrzeć. Pokoje faktycznie nie były sprzątane, ale były wnoszone śmieci i raz zmienione ręczniki - tu akurat nie będę się czepiać. Widać że hotel jest świeżo po remoncie, natomiast łazienka to kolejny dramat. Prysznic typu walk in ze zbyt małym spadkiem i zbyt małym, zatykającym się odpływem plus króciutka szyba i deszczownia zamontowana na środku, tak że woda rozchlapuje się po całej łazience - efekt jest łatwy do wyobrażenia. Po każdym prysznicu powódź w łazience. Dodatkowo brak słuchawki prysznicowej i jakiejkolwiek półeczki na kosmetyki, które z podłogi były porywane przez nurt wody. Kolejna sprawa to cieknąca spłuczka - sprawa zgłoszona na recepcji i przez recepcję olana. Pan obiecał że się tym zajmie, jednak do końca naszego pobytu nie znalazł na to czasu. Widok z okna to niestety plac budowy nowego hotelu. Całość wakacji ratowały tylko wykupione wycieczki i pani Rezydent. Wycieczka do Gjirocastry naprawdę godna polecenia, z resztą tak samo jak ta do Beratu. Piękne widoki, bardzo klimatyczne miejsca i ogrom wiedzy przekazanej przez panią Karolinę, która potrafi ciekawie opowiadać o tych wszystkich miejscach całymi godzinami. Ochryda podobała nam się troszkę mniej, ale w większości dlatego że popsuła się pogoda i nie skorzystaliśmy w pełni z rejsu po jeziorze. Wyspa Sazan też godna polecenia. Jeśli chodzi o samą Vlore, to ogólnie rzecz biorąc szału nie ma - plaże średnie, centrum malutkie, a promenada mimo że dosyć długa to niestety szybko się nudzi. Gdyby nie wycieczki to naprawdę nie byłoby tam co robić.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Miasteczko Vlora super! Rezydentka - katastrofa !!!

    Urszula 16.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Wylot z Łodzi- dla nas było to spore udogodnienie. Na miejscu transfer z lotniska około 150 km, sprawnie, ok. Miasteczko Vlora, pięknie położone z dobrą infrastrukturą, fantastyczne restauracje tuż przy deptaku, widoki na góry i morze. Śmiało polecam! „Opiekująca” się nami rezydentka - pani Karolina dramat, nie odbierała telefonów, nie odpisywała na wiadomości. Przez 5 dni nie było klimatyzacji w hotelu przy 30 stopniowym upale… Nie zrobiła nic, żeby pomóc i nie udzielała żadnych informacji. Do karygodnego zaniedbania doszło już podczas wysadzenia nas z busa po dotarciu na miejsce. O godzinie 21:30, było już ciemno, kierowca zatrzymał się po drugiej stronie czteropasmowej ulicy z wysokimi krawężnikami i wysepką pomiędzy przeciwległymi pasami ruchu, nawet nie na przejściu dla pieszych. Jedna z uczestniczek wyjazdu - starsza osoba podczas przechodzenia przez jezdnię upadła i mocno się potłukła, wymagała hospitalizacji. Pomoc dla niej organizowali inni uczestnicy natomiast NIE pani rezydentka.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt w „hotelu”

    Ada, 08.09.2025 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Pobyt w tym hotelu oceniam zdecydowanie negatywnie. Największe rozczarowanie to śniadania – jedzenie zimne mimo podgrzewaczy, codziennie dokładnie ten sam zestaw, brak owoców, a drugiego dnia zabrakło nawet masła. Wybór ograniczał się do jajek w różnych formach, parówek, kilku warzyw i podstawowych dodatków (np. dżem, krem czekoladowy). Do picia dostępne były tylko woda, kawa i sztucznie słodzony sok – bez jakichkolwiek opisów produktów. Pokój przy przyjeździe był czysty, ale w trakcie pobytu nie sprzątano go w ogóle. Ręczniki wymieniono dopiero po mojej prośbie, łóżka były zaścielane wybiórczo – jedno poprawione, drugie nietknięte. W łazience problemem była deszczownica – brak słuchawki prysznicowej sprawiał, że każda kąpiel kończyła się zalaniem całej podłogi. Największym minusem okazał się jednak parking. Hotel reklamował go w ofercie, tymczasem na miejscu nie było żadnych miejsc postojowych. Zamiast obiecanego widoku na parking, z okna rozciągał się widok na plac budowy. To spowodowało dodatkowy stres związany z pozostawieniem wynajętego samochodu. Rezydentka, zamiast pomóc, zbagatelizowała problem, obróciła go w żart i kłamała, że w okolicy „bez problemu” można zaparkować. W praktyce parkowanie stanowiło ogromny problem i było źródłem największego niezadowolenia. Podsumowując – hotel nie spełnia standardów, a warunki oferowane w rzeczywistości znacząco odbiegają od tego, co prezentowane jest w ofercie. Wyżywienie, obsługa i brak podstawowych udogodnień sprawiają, że zdecydowanie nie polecam tego miejsca.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Super lokalizacja , fatalny personel

    ANETA, ELK 11.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel w centrum Vlory , z leżakami na plaży , dość nowe pokoje - i to koniec plusów . Pokój przez tydzień niesprzątany , jedynie dokładane czyste ręczniki , śniadania mega słabe ( zero owoców w szczycie sezonu ) , ale najgorsza była obsługa - nawet nie odpowiadali na dzień dobry , traktują gości jak zło konieczne . Albania , Vlora bardzo pozytywnie ale nie w tym „hotelu „

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem