Kategoria lokalna 4
5.5/6
Hotel luksusowy.Rodzina 4 osobowa dostaliśmy apartament z 3pokojami. W każdym klimatyzacja. sprzatane. Jedzenie dobre jednak monotonne. Brak tematycznych kolacji. Brak animacji dla dzieci. Plaża czysta sprzatana .
Anna, Zielonka - 30.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
2/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Ośrodek bardzo ładny,bezpośrednio nad morzem co na pewno jest atutem.Dobre miejsce do wypoczynku.
Malgorzata, Warszawa - 09.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018
4/6 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pokoje rodzinne bardzo wygodne, plaża czysta i ciepłe morze, duzo warzyw, ale mięsa zimne-to najsłabszy punkt hotelu. Duży minus za trwające na terenie 2 budowy-czasami jest hałas. Drugi minus za to, że hotel zapewne za jakąś odpłatą, wpuszcza osoby z zewnątzr na basen-w niedzielę jest bardzo gęsto. Z małymi wyjątkami personel jest bardzo miły, kelnerzy mają super wyprasowane koszule i są bardzo sympatyczni-widać dobre zarządzanie. Jeśli jechać do tego rejonu Albanii, to tylko do tego hotelu, bo widać, że hotel jest najlepszy w okolicy. Ogólnie można się wybrać, jesli ktoś chce się pokąpać /bardzo piaszczyste dno i bezpieczna woda dla dzieci/ i poczytać na plaży. Piękne zachody słońca !
Agnieszka . - 07.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
15/16 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel bez zarzutów. Piękne baseny, ciepła woda, w budynku głównym komfortowe pokoje. My, kierując się wyglądem zewnętrznym, wybraliśmy pokój w willi a tam standard był nieco niższy. Pokój sprzątany codziennie, regularna wymiana ręczników. Na powitanie woda mineralna. Sejf bez dodatkowej opłaty. Mamy poważne zastrzeżenia do posiłków. Monotonne, niewielki wybór, zimne dania obiadowe, nie serwowano dań, które reklamowano w ofercie hotelu. Desery do kolacji to co drugi dzień plastikowe miseczki z budyniem, który kilka razy był w postaci płynnej (!) na zmianę z ciastem biszkoptowym. Innego wyboru nie było...Jak na pięciogwiazdkowy hotel i wysoką cenę imprezy było to nieporozumienie. Przez pierwsze dni pobytu podczas wszystkich posiłków musieliśmy prowadzić dyskusje z kelnerami o naszych świadczeniach, ponieważ odmawiano nam podawania bezpłatnych napojów, które mieliśmy w cenie pobytu. Dwukrotnie zwracaliśmy się w tej sprawie do rezydenta-pana Radka. W ramach przeprosin otrzymaliśmy od managera hotelu kosz owoców (które i tak były codziennie dostępne w restauracji) i karafkę wina. Zaskakująca praktyka wpuszczania na teren hotelu i basenów osób nie będących gośćmi i trudności ze znalezieniem wolnego leżaka zakładanie im opasek na leżakach przy basenach. W sierpniu były trudności ze znalezieniem wolnego leżaka. Starczyło by ich zapewne gdyby korzystali tylko goście hotelowi...
Karina, Katowice - 30.08.2021
3/3 uznało opinię za pomocną