Opinie klientów o Royal G Max

4.5 /6
49 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Anna 25.08.2021

Opinie Royal G Max

Poniżej ocena w poszczególnych kategoriach

3.5/6

Ania 27.07.2022

Urlop 07.2022

To co najbardziej przeszkadza to głośna muzyka.Czułam sie jak na imprezie od rana do pòłnocy co nie pozwalało wypoczywać w spokoju.Posiłki i napoje podawane tylko w środku,brak możliwości korzystania z baru na plaży.Brakowało również filiżanek do kawy i małych łyżeczek.Kawa jest podawana w plastikowych kubkach do piwa lub małych kubeczkach do espresso.Na śniadaniu jest rozpuszczalna kawa z automatu i zagęszczone soki z automatu.Brak czarnej herbaty i kubków do herbaty.Jeśli chodzi o napoje All to są tylko regionalne bezalkoholowe z automatu alko niedobre regionalne gin, whisky,piwo gdzie nalewa się sama piana.,wino z torebki.W łazience zbyt krótka szyba i źle wyprofilowany odpływ przez to cały czas stoi woda.Dostaliśmy pokój z urwaną suszarką na ubrania,pałamanym krzesłem i innymi usterkami.Zgłosiliśmy usterki na recepcji ale nic nie zostało naprawione pomimo zapewnień Pani z recepcji.Pan Basenowy bardzo nieuprzyjemny przychodzi i każe się przesuwać gościom w inne miejsca w bardzo nieuprzejmy sposób, zabiera parasol bez pytania.Potrafi przestawić leżaki innych gości tylko dlatego że przyjechali goście z Albanii.Goście z zewnątrz i z Albanii obsługiwani na wyższym poziomie.Pokoje czyste,jedzenie smaczne, plaża szeroka,obsługa bardzo miła oprócz Pana z basenu.Blisko hotelu sklepiki i bary z jedzeniem.

3.0/6

Teresa 17.10.2021

Nie polecam.

Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek. Przez cały pobyt we wrześniu 2021 nie widziałam aby pomimo pandemii w restauracji głównej były dezynfekowane stoliki. Obrusy brudne nie wymieniane, stoliki zewnętrzne nie wycierane, aby zjeść trzeba było samemu wytrzeć stolik. Kelnerzy zabierali brudne talerze i to wszystko. Napoje zarówno gorące jak i zimne do posiłków, głównie w plastikowych kubkach do zimnych napoi. Aby wypić kawę w filiżance trzeba było mieć ogromne szczęście albo zapłacić. Brudna, nie myta kawiarka. Często brakowało czystych sztućców szczególnie przy obiedzie i kolacji. Jedzenie dobre , ale niestety zimne. Hotel głównie dla Albańczyków, oni nie jedzą ciepłych posiłków i nie piją czarnej herbaty więc nie było. Wieczorne animacje tylko po albańsku, nikogo nie interesowało że w hotelu są Polacy i chętnie by się pobawili przy muzyce niekoniecznie albańskiej ( w hotelu obok co wieczór były animacje przy różnej muzyce i chętnych do zabawy nie brakowało). A teraz plusy: pokój czysty, sprzątany codziennie, w jedynym barze przy basenie gdzie w ramach all można było dostać dobrą kawę i napoje osługiwali bardzo sympatyczni panowie barmani. Plaża piaszczysta przy hotelu, w dobrym staniebezpłatne leżaki.

3.0/6

Michał, Warszawa 19.07.2022

OPINIA

na wstępnie chce zaznaczyć ze jestem bardzo daleki od narzekania i pisania negatywnych opinii ale tutaj muszę być bardzo sprawiedliwy i przekazać informacje dla osób które wybiorą ten hotel aby wiedziały, ze mimo tego iż jest to fajny obiekt nowy czysty zadbany to przerażająca jest codzienna wieczorna zaczynająca się od godz. 20.00 i trwająca do północy BARDZO GŁOŚNA MUZYKA unosząca się z zewnętrznej restauracji hotelowej do której mogli wejść i wchodzili goście z zewnątrz. Na nasze jak się okazało nieszczęście mieliśmy pokój w widokiem na morze wiec głośniki mieliśmy pod samym balkonem wiec głośność tej muzyki była codziennie nie do zniesienia a przy otwartym balkonowym w pokoju osoby wzajemnie się nie słyszały. Codziennie nocne DUDNIENIE tej muzyki wprawiało nas w stres i duże niedogodności. Interwencje w recepcji przynosiły wynik negatywny. Odrębnym tematem było zgłoszenie tego problemu u rezydenta który był wręcz zdenerwowanym zgłoszonym problemem i jak wiadomo nic w tej kwestii nie zrobił. Dlatego jeszcze raz bardzo Was uprzedzam o BRADZO GLOSNIEJ MUZYCE .
19101113
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem