Opinie klientów o Villa Palma

4.7 /6
120 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Tomasz 06.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

hotel przy plaży dla mało wymagających

Hotel położony w części turystycznej, ok. 30 min jazdy autobusem od centrum Durres, po remoncie i przebudowie. Dobre 3*, ale na pewno nie 4 !

3.5/6

zizi 28.09.2017
Termin pobytu: maj 2018

Wrażenia z pobytu we wrześniu 2017

Na wstępie: to nie jest hotel 4-gwiazdkowy według standardów europejskich - najwyżej 3 gwiazdki lub jeszcze mniej. Pokój 2-osobowy, nieduży z małą łazienką, słabo wyposażoną - mała kabina prysznicowa, słabe oświetlenie (tylko górne światło), brak półek na kosmetyki i wystarczającej liczby wieszaków. Wymieniane ręczniki - mokre.Duży balkon ale uwaga: w internetowej ofercie Rainbow w opisie pokoju podano "pokój z widokiem na morze". W praktyce jest to tylko boczny widok na morze (o czym brak informacji) a z drugiej strony widok na ruchliwą dwupasmową drogę nadbrzeżną z torem kolejowym na poboczu a od frontu widać następny hotel. Zgodnie z wyjaśnieniami rezydentki niektóre pokoje mają pełny widok na morze i wtedy w ofercie określane są jako "pokój - widok na morze" i za to jest dopłata ale takiej opcji do wyboru nie było. To chyba takie celowe , niezbyt ładne działanie marketingowe. Nie było także pełnej informacji o usytuowaniu stąd rozczarowanie otrzymanym pokojem - oczekiwaliśmy pełnego widoku na morze i plażę.Rekomenduję, przed zakupem wycieczki zażądać precyzyjnego, pełnego i jednoznacznego opisu pokoju - najlepiej uzyskać pisemne potwierdzenie warunków (np. e-mail).Pokoje nie były codziennie sprzątane - opróżniany był tylko kosz na śmieci . Chociaż ogólnie w hotelu było czysto.Wyżywienie niesmaczne i monotonne i bardzo niewiele owoców . Ani razu nie było np. winogron, brzoskwiń, gruszek, śliwek itp. zwykle kawałki arbuza a czasami melony i jabłka, mimo, że sezon na owoce w pełni. Napoje z dystrybutora rozwodnione (soki, piwo) lub wręcz leci tylko woda.Wybór i jakość potraw ulegała zdecydowanej poprawie tylko wtedy, gdy w hotelu nocowała objazdówka czeska (przypadek?). All inclusive bardzo ograniczone i ogranicza się tylko do 4 lokalnych napojów alkoholowych (winiak, raki, białe i czerwone wino z kartonów) i kilku soków.Manager nieuprzejmy i personel też nie wykazuje szczególnej uprzejmości w stosunku do gości. Komunikacja z obsługą hotelową utrudniona ze względu na bardzo słabą (lub zerową) znajomość jakiegokolwiek języka obcego.Basen mały - bardzo rzadko wykorzystywany przez gości. Plaża długa, szeroka i w miarę czysta. Piasek drobny, beżowo-szary i płytkie łatwo dostępne, ciepłe morze. Na plaży hotelowej dostępne parasole z materacami ale hotel nie zapewnia ręczników nawet odpłatnie.

3.0/6

Przemysław, Gliwice 03.07.2019

Vila Palma

Hotel 4* Vila Palma trochę mnie zawiódł, jak i biuro podróży Rainbow. O ile pokoje bardzo czyste, jedzenie świeże, to jest na prawdę bardzo dużo minusów: w umowie z biurem podróży Rainbow mamy napisane, że hotel ma 25 pokoi rozmieszczonych na 5 kondygnacjach. UWAGA: w rzeczywistości pięter jest 7 i na pewno nie ma 25 pokoi tylko co najmniej 40. Jedna winda... porażka, Jedzenie jednostajne... co z tego że dobre, po tygodniu nie chce się jeść non stop na śniadanie odtłuszczonej parówki. Alkohol w barze All Inclusive rozwodniony... rozumiem to, bo niektórzy nie znają umiaru, ale bez przesady... Wieczory: przy muzyce na żywo super !!! natomiast gdy nie było zespołu to mam wrażenie że obsługa chce uszczęśliwić "polskich Januszy" puszczając polskie disco polo... żenada.

3.0/6

Anna, Poznań 01.07.2019

2019.06

Mały kameralny hotel tuż przy drodze tzw.wewnętrzej i oddzielonej od niej betonową przegrodą autostradą, z którą graniczą tory kolejowe - więc duży hałas zwłaszcza w nocy.Wyposażenie to łóżko( wygodne) i biurko z 1 szufladką i miejscem na lodówkę , szafa i niziutki stolik- wsio. Malutki basen. Przkąski są przez ok pół godziny 17:17:30.pokrojone owoce i ciasteczka. Obsługa jednak bardzo miła, z kilkoma można porozumieć się po polsku ( po angielsku mówi większość).Monotonia posiłków aż mdli- tydzień jeszcze , ale 2 trudno znieść.Brak jaichkolwiek udogodnień dla dzieci- żadnego basenu czy placyku zabaw, bo przed hotelem ulica a za - plaża, więc nie ma gdzie zrobić.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem