Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Arleta, Grzegorzew 09.09.2019
Może być!
Hotel mały, nie zasługujący na cztery gwiazdki. Pokój nadszarpnięty zębem czasu. Zastanawialiśmy się nad złożeniem reklamacji: połamane i podniszczone elementy w pokoju i w łazience. Telewizji brak. Basen malutki, bez leżaków. All inclusive tylko w jednym barze, nad basenem, czynne do 22.00 i ani minuty dłużej. Na plus zaliczamy plażę i obsługę. Jedzenie smaczne, ale to nie to samo co w dużych hotelach. Z owoców arbuz, melon i śliwki. To wszystko.
3.0/6
Daniela, Lubomin 26.07.2019
wypoczynek w Albanii
opinie wystawiam po raz 3 ale z uwagi na niska ocenę nie publikujecie jej. Dlatego nie będę się rozpisywać bo i tak nie zobaczy to światła dziennego. Niespodziewalam się takiej nie rzetelnosci. Na szczescie sa inne strony gdzie mogę podzielić się swoimi wrażeniami i inne biura z którymi zamierzam podróżować.
3.0/6
Malgorzata, Warszawa 22.06.2018 Termin pobytu: maj 2018
rezerwacja
Rezerwowałam jako jedna z pierwszych we wrześniu 2017r. Prosząc o pokój z widokiem na morze na wyższym niż pierwsze piętro ale nie ostatnie!!!!!! . Informowałam jak niejednokrotnie korzystając z Państwa biura że będę podróżowała z niepełnosprawnym synem oraz że sama jestem po operacji ortopedycznej kolana. Pokój od biura otrzymałam na 7 piętrze z widokiem i ogromnym hałasem od ruchliwej bardzo ulicy.!!!!!!!!. Po wielu prośbach i płaczu. Menadżer ulitował się i zamienił na 6 piętro z częściowym widokiem na morze a 3/4 na hałaśliwą ulicę .Przez pierwszy tydzień mieliśmy cały czas remont balkonu co wiązało się z kurzem i bałaganem. Przez całe dwa tygodnie spaliśmy dusząc się przy zamkniętym oknie ale i tak hałas z ulicy było słychać.Klimatyzator umieszczony tuż nad głowami warczał oraz powodował zamrażanie nas więc go wyłaczaliśmy na noc.Nadmieniam że były rodziny ,które nie dopłacały do pokoju z widokiem na morze a go otrzymały.Były rodziny ,które rezerwoały inny hotel a dostały w naszym z widokiem na morze. Jesteśmy bardzo zawiedzeni, że wpełni nie mogliśmy się cieszyć z naszego wypoczynku
3.0/6
Leonarda, Lublin 13.07.2019
Nie polecam
Korzystałam z usług tego hotelu w okresie 12-19.06.2019r. Hotel był 4 gwiazdkowy, a tymczasem pokój, który zajmowałam razem z mężem miał zagrzybione 2 ściany. Zagrzybienie początkowo było niewielkie, mało widoczne. Jednak powiększało się z dnia na dzień. Zaczął łuszczyć się i odpadać tynk. W pokoju śmierdziało pomimo wietrzenia. W ostatnim dniu pobytu zrobiłam zdjęcia, które okazałam menagerowi hotelu. Przeprosił mnie za niedogodność, ale to mnie nie zadowoliło, dlatego złożyłam złożyć reklamację do biura podróży Rainbow.