Opinie klientów o Villa Palma

4.7 /6
120 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Arleta, Grzegorzew 09.09.2019

Może być!

Hotel mały, nie zasługujący na cztery gwiazdki. Pokój nadszarpnięty zębem czasu. Zastanawialiśmy się nad złożeniem reklamacji: połamane i podniszczone elementy w pokoju i w łazience. Telewizji brak. Basen malutki, bez leżaków. All inclusive tylko w jednym barze, nad basenem, czynne do 22.00 i ani minuty dłużej. Na plus zaliczamy plażę i obsługę. Jedzenie smaczne, ale to nie to samo co w dużych hotelach. Z owoców arbuz, melon i śliwki. To wszystko.

3.0/6

Daniela, Lubomin 26.07.2019

wypoczynek w Albanii

opinie wystawiam po raz 3 ale z uwagi na niska ocenę nie publikujecie jej. Dlatego nie będę się rozpisywać bo i tak nie zobaczy to światła dziennego. Niespodziewalam się takiej nie rzetelnosci. Na szczescie sa inne strony gdzie mogę podzielić się swoimi wrażeniami i inne biura z którymi zamierzam podróżować.

3.0/6

Malgorzata, Warszawa 22.06.2018
Termin pobytu: maj 2018

rezerwacja

Rezerwowałam jako jedna z pierwszych we wrześniu 2017r. Prosząc o pokój z widokiem na morze na wyższym niż pierwsze piętro ale nie ostatnie!!!!!! . Informowałam jak niejednokrotnie korzystając z Państwa biura że będę podróżowała z niepełnosprawnym synem oraz że sama jestem po operacji ortopedycznej kolana. Pokój od biura otrzymałam na 7 piętrze z widokiem i ogromnym hałasem od ruchliwej bardzo ulicy.!!!!!!!!. Po wielu prośbach i płaczu. Menadżer ulitował się i zamienił na 6 piętro z częściowym widokiem na morze a 3/4 na hałaśliwą ulicę .Przez pierwszy tydzień mieliśmy cały czas remont balkonu co wiązało się z kurzem i bałaganem. Przez całe dwa tygodnie spaliśmy dusząc się przy zamkniętym oknie ale i tak hałas z ulicy było słychać.Klimatyzator umieszczony tuż nad głowami warczał oraz powodował zamrażanie nas więc go wyłaczaliśmy na noc.Nadmieniam że były rodziny ,które nie dopłacały do pokoju z widokiem na morze a go otrzymały.Były rodziny ,które rezerwoały inny hotel a dostały w naszym z widokiem na morze. Jesteśmy bardzo zawiedzeni, że wpełni nie mogliśmy się cieszyć z naszego wypoczynku

3.0/6

Leonarda, Lublin 13.07.2019

Nie polecam

Korzystałam z usług tego hotelu w okresie 12-19.06.2019r. Hotel był 4 gwiazdkowy, a tymczasem pokój, który zajmowałam razem z mężem miał zagrzybione 2 ściany. Zagrzybienie początkowo było niewielkie, mało widoczne. Jednak powiększało się z dnia na dzień. Zaczął łuszczyć się i odpadać tynk. W pokoju śmierdziało pomimo wietrzenia. W ostatnim dniu pobytu zrobiłam zdjęcia, które okazałam menagerowi hotelu. Przeprosił mnie za niedogodność, ale to mnie nie zadowoliło, dlatego złożyłam złożyć reklamację do biura podróży Rainbow.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem