Opinie klientów o Villa Palma

4.7 /6
120 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Jerzy, Szczecin 14.10.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

hotel i obsługa

Obsługa bardzo uprzejma, grzeczna, jestem pełen podziwu dla ich starań. Często jednak mało kompetentni w swym działaniu. Zwracane uwagi są tylko grzecznie przyjmowane lecz bez reakcji. Nikt nie sprawdził, że w ekspresie do kawy brak jest kawy i cieknie tylko woda a w dystrybutorze na soki sok się skończył i nikt nie uzupełnia. W przypadku wycieczek fakultatywnych wydawany prowiant jest bardzo, bardzo ubogi! W recepcji brak informacji o okolicy, mapka. Grzecznościowo drukował to nam Albańczyk a oczekiwałem tego od naszego rezydenta który absolutnie nie był zainteresowany załatwianiem naszych problemów. Bardziej dało się odczuć, że był adwokatem hotelu, tłumacząc zawsze , że Oni mają tutaj takie standarty. Moja uwaga - to staraj się zmieniać te standarty. Sam załatwiłem sobie pewne sprawy których rezydent ( na dzieńdobry) oświadczył, że nie można załatwić.

2.0/6

Artur, PRUSZKÓW 01.10.2022

wypoczynek

Hotel w wyniku trzęsienia ziemi w Albani w 2019r. został zborzony

2.0/6

Katarzyna 24.08.2019

Piękna pogoda, klimat i morze. Tylko to

Byliśmy na wycieczce tygodniowej. Okolica piękna, słońce cały czas, ciepłe morze. Hotel wyglada tak jak na zdjęciach. Poza tym niestety jedzenie słabe. Ziemniaki, makarony i mięso w sosie. Aż dziwne menu na taki upał. Pokoje przestronne, klimatyzacja ale już łazienki bardzo małe. W naszym pokoju zepsuł się prysznic i tv. Nie można było doprosić się interwencji. Rezydent tez nie pomógł. Codziennie można było wybrać się dodatkowo na wycieczkę aczkolwiek były one całodniowe - od rana do późnego wieczora. W pobliżu całe mnóstwo innych hoteli, knajpek i molo. Widać ze to wszystko dopiero zaczyna się rozwijać. Na plaży chodzi pełno ludzi którzy próbują coś ci sprzedać. Aczkolwiek są grzeczni i nienamolni. Jeśli czegoś się zapomniało z domu oni napewno będą to mieli: od ręczników po klapki czy mleczka do opalania. Niestety mały problem jest ze sprzątaniem plaży i miejsc obok. Pełno petów i plastikowych butelek. Nikomu to nie przeszkadza. Albania ma jeszcze przed sobą długa drogę....

2.0/6

MAREK, SOSNOWIEC 15.09.2019

Rozczarowanie

Wykupując wczasy w Albanii kierowaliśmy się chęcią zwiedzenia tego kraju a potem wypoczynek i relaks w dobrym ,przytulnym,kameralnym 25 pokojowym hotelu jak zapewniała nas firma Rainbow w swojej ofercie. Hotel miał być 4 gwiazdkowy w pierwszej linii brzegowej . Co okazało się na miejscu ? Hotel był w pierwszej linii brzegowej to fakt ale był również w pierwszej linii z 2 drogami lokalnymi , autostradą i linią kolejową .Stojąc na balkonie nie można było usłyszeć co mówi 2 osoba , sen z powodu hałasu całkowicie wykluczony mimo zamkniętych drzwi balkonowych. Pokoje nie spełniają standartu hotelu z 4 gwiazdkami a mianowicie:powierzchnia pokoi nie osiąga 20m2 , telewizory w pokojach są atrapami ( nieczynne lub brak sygnału ) , wymiana ręczników zależy od widzimisię sprzątaczki ( co 2-3 dni ) , sprzątanie pokoi polegało na wymianie pościeli - 1 raz ,lub ręczników , wyniesienie śmieci . Kupując wczasy chciałem dopłacić za pokój z widokiem na morze ale oświadczono mi że nie ma takiej potrzeby i w najgorszym razie otrzymam pokój z widokiem bocznym na morze . Dopiero na miejscu dowiedziałem się od innych uczestników wypoczynku że pokoje z widokiem na morze kupowali zimą i wiosną 2018-2019. Dlaczego nie poinformowano mnie o tym przy zakupie oferty ? Dlaczego Rainbow nie informuje klientów o fatalnym położeniu hotelu ? Ciekawa była wypowiedź rezydentki gdy zwróciliśmy się z tym problemem do niej cyt . " ja też mieszkam przy autostradzie , mam hałas i się przyzwyczaiłam . Co tu komentować ? Zero empatii . Kolejny problem to grzyb w łazience i pleśń w pokoju , dopiero po 2 nocach zmieniono nam pokój który też nie był bez wad .Jak się okazało inni uczestnicy imprezy mieli podobne problemy co my .
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem