Opinie klientów o Andaluzja dla Wygodnych

5.3 /6
158 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.9
Intensywność programu
5.3
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.7
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.3
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.7
Transport
5.8
Wyżywienie
5.4
Zakwaterowanie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Ewa 18.06.2014

Udane wakacje ale...

Wszystko zgodne z ofertą katalogową. Hotel ma swoje lata ale jest bardzo zadbany, jedzenie wyśmienite.W hotelowych barach i restauracji "płaci się" okazując kartę hotelową, faktyczny rachunek reguluje się pod koniec pobytu, płacąc w zależności od wybranego wariantu HB lub ALL. Hotel położony przy nadmorskiej promenadzie długiej na ok. 2km w samym Aguadulce, krok od plaży, ale za to w odległości ok 800m od supermarketów, przystanku autobusowego do Almerii (1,30 euro)czy barów z sensownymi cenami "menu del dia". Aguadulce to -tak było przynajmniej na początku czerwca- niewielka,senna miejscowość,ktora ożywia się od piatku do niedzieli. 90% wypoczywających to Hiszpanie.A dlaczego "ale"? Jak dla mnie rejon Almerii to zdecydowanie najmniej atrakcyjny i urokliwy region Hiszpanii, a trzeba też uwzględnić ,że w przypadku podróży z Katowic lub Poznania transfer do hotelu z lotniska w Maladze trwa dłużej niż sam lot do Hiszpanii. Będąc na miejscu warto zwiedzić Granadę z Alhambrą( i tu najlepszą chyba opcją jest zorganizowana wycieczka z biurem) a także dzikie plaże i wioski w Parku Narodowym Cabo del Gata ( uwaga! dojazd o większości plaż drogami gruntowymi) oraz rejon Alpujary.

4.0/6

Ewa, ---Lerks 03.11.2023
Termin pobytu: październik 2023

Wypoczynek

Hotel ogólnie dobry blisko morza dużo lokalnych restauracji gdzie serwują do winka darmową przekąskę,w naszym pokoju na dole z widokiem na morze wydobywał się nieprzyjemny zapach z kanalizacji prawdopodobnie można by było zamienić pokój ale tydzień wytrzymalysmy bo też w hotelu się nie siedzi .Pani rezydentka wg mnie była mało pomocna i dość chłodna w kontaktach ale Pani Madzia z objazdowki to kobieta przemiła czasem zmęczona wycieczkami zawsze udzieliła odpowiedzi na zadane pytanie(chociaż nie musiała bo była rezydentka z obiazdowki)Dziękuję Pani Madziu 🙂

4.0/6

Marcin, Tychy 09.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Było super

Hotel faktycznie troszkę starawy odnowiony ale nie wszędzie tak jak powinno być. Pokoje tez starawe ale do przeżycia. Najgorsze było ze koleżanka dostała pokój z widokiem na morze ale miała w pokoju pełno koło balkonu każdego wieczoru mrówki! Które wieczor były raz mniej raz więcej a rano znikały! Jedzenie bardzo dobre i duży wybór! Szkoda ze do obiadu i kolacji nie było można wziasc nawet gorącej wody jak chxialam sobie zrobić herbatę! Jak poprosiłam to dostalam. Nie znają tam prawie wogole jezyka angielskiego !

3.5/6

MIROSŁAWA 12.09.2019

Costa Almeria

Poniższa ocena miała być treścią reklamacji (2 dni w pokoju piwnicznym, bez rozpakowanych bagaży), jednak z uwagi na kilkukrotne korzystanie z wczasów z biurem RAIBOW i naszego zadowolenia z jego usług w zakresie obsługi - rezydenci, piloci wycieczek, hotele, obsługa w lokalnym biurze, odstąpiliśmy od reklamacji. W roku 2020 znowu planujemy wczasy z biurem RAINBOW i o ile uznają Państwo sami, że należy nam się jakaś rekompensata za wskazane niedogodności, będzie nam bardzo miło. Mirosława Gawlik
136373840
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem