5.2/6 (230 opinii)
3.5/6
Hotel dobrze usytuowany, bo blisko plaży i z widokiem na morze. Do tego, chyba jako jeden z nielicznych w okolicy miał Aquapark. Mimo tego były niedociągnięcia, które pozostawiają mieszane uczucia.
3.5/6
Gdyby nie otoczenie hotelu tzn plaża i inne hotele, pobyt oceniłabym bardzo słabo. Nie nadaje się dla osób które przyjechały wypocząć bez dzieci. Brak animacji dla dorosłych i brak miejsca na takie animacje. Teren należący do hotelu ciasny, przy 2 tygodniowym pobycie ani razu nie miałam okazji skorzystać z basenu gdyż leżaki ciągle były zajęte, jest ich po prostu za mało mimo że stoją jeden przy drugim. Pobliski bar/restauracja od 22.00 każdego wieczoru grał każdego dnia ten sam repertuar wątpliwej jakości, słyszane to wszystko w pokoju czy chcę czy nie.
3.0/6
W Playasol Aquapark byłam w terminie 9.09-16.09.2019 .Osobom ,które lubią mniejsze ,ciche i o wyższym standarcie hotele - NIE POLECAM !!!! Dla Polaków najgorsze pokoje ,mnie trafił się pokój nr.120 ,paskudny z widokiem na metalową piramidkę ,zardzewiałą i obskurną !!!Po interwencji wraz z pozostałymi niezadowolonymi z pokojów na 1- pietrze zostaliśmy przeniesieni ale, dopiero na drugi dzień w godzinach popołudniowych ..Bardzo duże zdziwienie obsługi recepcji ,dlaczego mamy jakiś problem????Natomiast Hiszpanie ,Niemcy oraz Anglicy bez problemu zakwaterowani zostali w pokojach od 5-go piętra wzwyż ,oczywiście z widokiem ma morze !!!!!!Dziwi mnie również stwierdzenie ,że hotel słynie z doskonałego wyżywienia ,nie mam absolutnie jakiś wygórowanych wymagań ,ale dla mnie to typowe hotelowe jedzenie !!!!Jeżeli marzycie o kąpielach morskich i leżeniu na plaży to NIESTETY !!!!!Plaża kamienista ,głębokie wyrwy brzegowe ,woda bynajmniej nie błękitna dlatego bardzo atrakcyjna sieć basenów przy hotelu .Ale baseny są praktycznie wszędzie i nie ma potrzeby jechać tak daleko i płacić niemało za kąpiel w basenie .Nigdy więcej nie pojadę na Costa de Almeria !!!!!
3.0/6
Mimo wcześniejszych próśb o pokój na wysokim pietrze dostaliśmy pierwsze piętro przy klimatyzacji. Cześć obsługi restauracji jest niecierpliwa. Zabiera talerze przed skończeniem posiłku odkładając je głośno i wymownie na wózki