Opinie o EuroSki (ex. Euro-Esqui)

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(29 opinii)
Obsługa hotelu
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.4
Rezydent
4.9
Teren narciarski w okolicy
5.8
Wyposażenie strefy wellness
4.4
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Doskonałe miejsce na rodzinne narty

    Błażej 19.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Byliśmy w połowie lutego 2024 (3 os. dorosłe, 7 dni). Warunki narciarskie świetne, mimo niewielkiej ilości śniegu w górach. Stoki super przygotowane, bardzo dużo wyciągów, świetna infrastruktura, doskonałe jedzenie, sporo przyjemnych, niebieskich tras, w zasadzie tylko kilka razy czekaliśmy w kolejkach do wyciągów. Dojazd z hotelu do stacji narciarskiej el Tarter bezpłatnym hotelowym basem, który kursował co kilka minut (rano i popołudniu). Odległość do stacji to 400 metrów więc można spróbować nawet pieszo. Sam hotel wygodny, pokoje duże, przestronne. Doskonałe śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, które szczególnie polecam (bardzo duży wybór, codziennie inne dania kolacyjne, napoje poza wodą dodatkowo płatne). W hotelu spore lobby z wygodnymi fotelami, bar, sala zabaw dla dzieci, salka fitness i nieduże SPA (mały basen, sauna fińska, jacuzzi, SPA dodatkowo płatne). Na poziomie -1 narciarnia z szafkami, skąd jest bezpośrednie wyjście do parkingu busa. Lokalizacja hotelu poza miejscowością, najbliższy sensowny sklep 700 m. Polecam dla każdego!

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Polecamy.

    Iwa 06.02.2020

    Bardzo fajna miejscówka na narty. Hotel wygodny, przemiła obsługa., smaczne jedzonko. Super pomysł z kolacją czekającą w pokoju przy późnym meldunku. . Busiki dowożące do gondolki kursują non stop. Stoki super przygotowane.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Euroski

    Justyna 08.03.2018

    Hotel bardzo wygodny pod każdym względem..Bardzo pozytywne wrażenia z pobytu.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    110

    pobyt bardzo fajny

    Joanna, Warszawa 23.02.2015

    Było bardzo fajnie Przyjechaliśmy pózno w nocy a czekała na nas kolacja, owoce, picie. Wszystko było na luzie. Cieszyłyśmy się że wyciągi są czynne do 17, można spokojnie było się wyspać i bez stresu pojeździć na nartach. Prawie zawsze czekał na nas ski bus gotowy zawieźdż pod wyciąg lub z powrotem do hotelu. Strefa wellness mogłaby być dłużej czynna ale to szczegół

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    polecam ofertę

    Ewa, Międzyrzecz 30.03.2017 | Termin pobytu: luty 2017

    Byliśmy bardzo zadowoleni z lokalizacji hotelu i bardzo miłej obsługi. Szczególne podziękowania za polskiego recepcjonistę! !!

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Andora hotel Euroski.

    KRZYSZTOF, RYBNIK 24.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Wróciłem po siedmiu latach do Andory i będę mile wspominał pobyt dobrze zorganizowany. Warunki hotelowe bardzo dobre, jedzenie wyśmienite i w dodatku SPA przestronne z basenem. Dobrze zorganizowany dojazd i powrót z stacji gondoli dosłownie 6 minut w jedną stronę. Dziękuję i polecam, Krzysztof.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Euroski narty

    Joanna, Warszawa 12.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Bardzo sympatyczny wyjazd dużo śniegu, wszystkie trasy otwarte. Hotel w dobrym miejscu, z dojazdem do stoków o kazdej porze

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Słoneczne nerty

    HoustonBis 20.03.2019

    Hotel wygodny dobrze zorganizowany. Główna zaleta to lokalizacja - do wyciągu który dowozi do urozmaiconego miejsca narciarskiej doliny - nie wymaga zatem długiej podróży wyciągami i na nartach zanim można rozpocząć prawdziwa zabawę zjazdowa na stoku. Nie wymaga tez wczesnego planowania powrotu przed zamknięciem wyciągów - można zjechać na dół na nartach. Busiki hotelowe dowożą bardzo często i z miła obsługa.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wyjazd na narty

    Marcin, Zagnańsk 05.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Bardzo dobry Hotel umiejscowiony wysoko w górach, blisko stacji narciarskiej ( do stacji dowozi darmowy bus z Hotelu). Pokoje czyste, sprzątane co dzień. Hotel składa się z 2 części połączonych ze sobą Holem ze strefą relaksu dla gości, pod spodem płynie potok. Łóżka wygodne a obsługa bardzo miła i pomocna. Śniadania i obiady w formie bufetu, dość monotonne chociaż co dzień pojawia się coś nowego. Duży wybór ciast i owoców. Nie opodal bardzo dobra pizzeria, sklepy spożywcze w okolicy i stacja paliw.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    38

    Narty w styczniu

    Agnieszka 01.02.2019

    Zdecydowaliśmy się na Andorę w styczniu ze względu na okres ferii i gwarancje dobrej pogody. Hotel Euroski polecam zdecydowanie.Bardzo przyzwoite pokoje,wspaniałe jedzenie i doskonale zorganizowany dowóz na stok.Region Grandvalira bardzo fajny,Trasy bardzo dobrze przygotowane, chociaż śniegu niewiele,natomiast wyciągi nieco przestarzałe,ale to nam nie przeszkadzało.Piękne widoki i słońce rekompesowały wszystko.Bardzo polecam wyjaz do Andory na narty do tego hotelu z Rainbow. P.S. Bardzo kompetentna Pani Rezydent

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem