Opinie o EuroSki (ex. Euro-Esqui)

5.1/6 (29 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.1/6
29 opinii
Obsługa hotelu
5.2
Pokój
4.9
Położenie i okolica
4.9
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.4
Rezydent
4.9
Teren narciarski w okolicy
5.8
Wyposażenie strefy wellness
4.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 6.0/6

    wyjazd na narty

    Bardzo dobry Hotel umiejscowiony wysoko w górach, blisko stacji narciarskiej ( do stacji dowozi darmowy bus z Hotelu). Pokoje czyste, sprzątane co dzień. Hotel składa się z 2 części połączonych ze sobą Holem ze strefą relaksu dla gości, pod spodem płynie potok. Łóżka wygodne a obsługa bardzo miła i pomocna. Śniadania i obiady w formie bufetu, dość monotonne chociaż co dzień pojawia się coś nowego. Duży wybór ciast i owoców. Nie opodal bardzo dobra pizzeria, sklepy spożywcze w okolicy i stacja paliw.

    Marcin, Zagnańsk - 05.03.2024  | Termin pobytu: luty 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Narty w styczniu

    Zdecydowaliśmy się na Andorę w styczniu ze względu na okres ferii i gwarancje dobrej pogody. Hotel Euroski polecam zdecydowanie.Bardzo przyzwoite pokoje,wspaniałe jedzenie i doskonale zorganizowany dowóz na stok.Region Grandvalira bardzo fajny,Trasy bardzo dobrze przygotowane, chociaż śniegu niewiele,natomiast wyciągi nieco przestarzałe,ale to nam nie przeszkadzało.Piękne widoki i słońce rekompesowały wszystko.Bardzo polecam wyjaz do Andory na narty do tego hotelu z Rainbow. P.S. Bardzo kompetentna Pani Rezydent

    Agnieszka - 01.02.2019

    38/56 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Bardzo dobry hotel

    Fajny hotel, usytuowany pomiędzy miasteczkami (dystans spaceru). Bus hotelowy dowozi pod gondolę w 2 min. Wyśmienite jedzenie. Polecam

    ZUZANNA, WARSZAWA - 30.03.2016

    7/9 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Rewelacja!!!!

    Obawiałam się wyjazdu na narty samolotem, ze względu na bagaż. Ale było to niepotrzebne, wszystko doskonale zorganizowane!!! Jak zresztą cały wyjazd.Hotel był z lasta, myślałam, że jakieś resztki, a tu łał, wszystko super,jedzenie, obsługa, organizacja skibusa hotelowego (codziennie non stop 8.30 do 17.30), miła i sympatyczna obsługa hotelowa, nie ma do czego się przyczepić.Rezydentka bardzo pomocna, przed wyjazdem czytałam o niej negatywne opinie, które uważam są niesprawiedliwe. Bardzo kontaktowa i uczynna dziewczyna. Szybko i sprawnie pomogła przy zorganizowaniu pomocy przy kontuzji, a nawet odnalazła zagubiony na stoku plecak. Zawsze pod telefonem i zawsze do usług, brawo P. Weroniko , tak trzymać!!! Teren narciarski Grandvalira , dla mnie rewelacja, mam porównanie do Włoch i Austrii, tutaj wielkie przestrzenie, szerokie, dobrze przygotowane trasy, mało ludzi, czasami dwie osoby na stoku, dużo niebieskich tras, prawie połowa. Jedyny minus to nieosłonięte wyciągi krzesełkowe, za to widoki wszystko rekompensują!!! No i Andora.... Jedna wielka strefa bezcłowa, tani alkochol, perfumy , papierosy. Pyszne suszone wędliny i kiełbaski, bardzo dobre sery.Naprawdę szczerze polecam, juz myślę o wyjeździe w przyszłym roku!!!

    Megi - 16.03.2018

    21/23 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem