Opinie klientów o Anglia Królewska - samolotem

5.3 /6
53 
opinie
Intensywność programu
5.6
Pilot
5.5
Program wycieczki
5.5
Transport
5.4
Wyżywienie
4.2
Zakwaterowanie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Arek 08.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Polecam ale...

Wyjazd był bardzo dobrze zorganizowany. Program był przemyślany i dobrze zrealizowany. W ciągu kilku dni zwiedziliśmy największe atrakcje jakie Londyn i Anglia mają do zaoferowania. Wycieczka była dość intensywna więc wróciliśmy trochę zmęczeni ale zadowoleni. Niestety do bardzo dobrej oceny trochę brakuje. Problemem były przede wszystkim hotele. Pokoje w większości z nich były już stare, widać było że wymagają remontu a w jednym z nich było brudno a na ścianach była pleśń. Jedzenie też nie należało do najlepszych. Wykupione obiady były w większości przeciętne i w podobnej cenie można było zjeść lepiej w innym miejscu.

4.0/6

BARBARA, WARSZAWA 03.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Mieszane uczucia

Zgodnie z tytułem opinii mam bardzo mieszane uczucia związane z wyjazdem w ramach wycieczki "Anglia Królewska - samolotem". Program bardzo bogaty, intensywny; w mojej ocenie na plus. Przewodnik z pierwszych dwóch dni, Pan Dariusz, posiada bardzo bogatą wiedzę i z przyjemnością go słuchałam. Chociaż czasem mógłby powściągnąć kąśliwy język; źle interpretując jego intencje można byłoby potraktować go jako szowinistę. Pilot Adam bardzo sympatyczny i sprawny, budził zaufanie. Musiał zderzyć się ze ścianą związaną z trudnościami z zakwaterowaniem w Boston Manor Hotel. Długi czas oczekiwaliśmy na decyzję dotyczącą meldunku w tym hotelu. Z problemów, o których wszyscy słyszeli przed recepcją, objawił się problem niewystarczającej ilości zamówionych pokoi. Potem osoba w recepcji oczekiwała kopii paszportów. W efekcie zostały rozdane karty/klucze do pokoi i można było rozpakować się. Pokoje paskudne; łóżka z bokami z obdartego skay'u i brudna i zaniedbana łazienka ze zużytymi sprzętami. Na śniadanie zimna jajecznica i jedna sztuka tosta; na całość trzeba było czekać pół godziny. Hotel w okolicach Oxford'u Ramada oraz Arnos Manor w Bristolu poprawne z przyzwoitymi śniadaniami. W ostatnim hotelu, Wembley International Hotel można było odnieść wrażenie, że pokoje są jednocześnie przechowalniami dodatkowych łóżek. Łazienka był w bardzo złym stanie. Niemiłą niespodzianką było potraktowanie naszej grupy, w trakcie śniadania, jako gorszej kategorii gości. Otrzymaliśmy śniadanie tzw. kontynentalne; do serwowanych obok innym gościom śniadań na ciepło z warzywami powinniśmy byli dopłacić 5, 50 funta. Pilotka, która przejęła organizację naszego pobytu od trzeciego dnia nie była do końca przygotowana do powierzonego jej zadania.

3.5/6

RB 06.08.2022

Anglia Królewska samolotem

Wycieczka intensywna, dużo zobaczyliśmy, jednak minusy zmniejszają zadowolenie.

3.5/6

Roman Józef, Świebodzice 04.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Anglia - Londyn królewski - objazdówka

Wycieczka od strony jej programu oceniam na 5. Co do przewodników to jedynie Pan Dariusz spełnił nasze oczekiwania co do strony merytorycznej tj. bardzo dużej wiedzy historycznej i umijętności przekazywania jej nam. Co do warunków hotelowych to pierwsze trzy noclegi były bardzo słabe. Oceniam, że za wycieczkę, która nas z żoną kosztowała 10000zł + 660 Funtów (opłaty za bilety wstępu do zwiedzanych obiektów itp.) powinna być nawyższym poziomie jakości, szczególne w hotelach i wyżywieniu - śniadania i obiadokolacje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem