Opinie klientów o Champlung Sari

5.6 /6
14 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
6.0
Plaża
6.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.7
Program wycieczki
5.8
Rezydent
3.8
Sport i rozrywka
4.8
Transport
5.7
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Mateusz, Warszawa 22.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Piękny hotel

Cudowny hotel w samym sercu Ubud i wielu atrakcji turystycznych. Sam hotel był cudowny i bardzo wygodny z niesamowicie mila obsługą, która pomagała i dbała byśmy nie mieli żadnych problemów i niedogodności! Polecam także skorzystać z usług hotelowego SPA, które choć zdecydowanie po droższej stronie, to jest tego warte. Polecamy!

6.0/6

MARCIN, ŁÓDŹ 28.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Hotel w Ubud

Super hotel, na bardzo wysokim poziomie, może tylko trochę daleko do centrum, ale co godzinę jeździ bezpłatny bus hotelowy

5.5/6

IZABELA, KIEŹLINY 15.11.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Hotel dla osób, które nie maja problemu z małpami!

Hotel faktycznie położony prawie w lesie małp, bardzo klimatyczny, ale to takie typowe 3 gwiazdki w Azji. Hotel starawy, ale czysty. Codziennie sprzątane pokoje, wymieniane ręczniki. Obsługa bardzo uczynna, śniadania skromne. Wszędzie małpy -trzeba mieć to naprawdę na uwadze!

5.0/6

K 22.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Świetna lokalizacja

Lokacija hotelu jest znakomita, w samym centrum Ubud - łatwo się dostać do wszelkich atrakcji, przy hotelu sklep, bardzo blisko do różnych restauracji. W hotelu jest też SPA z bardzo przystępnymi cenami. Bliskość Małpiego lasu z jednej strony jest zaletą, z drugiej jest też problematyczne- nie można zostawić nic na balkonie ani otwartego balkonu. Rano budziły mnie okrzyki małp, jednego razu biły się u nas na balkonie a kilka razy idąc na śniadanie musieliśmy uważać na małpie odchodu na schodach. Hotel jest w porządku, natomiast dość skromny, a łazienki w pokojach wymagają odświeżenia. Hotel jest też w remoncie i jeden z basenów jest wyłączony z użytku. Śniadania są skromne ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Choć myślę, że standard hotelu mógłby być wyższy to polecam to miejsce do zatrzymania się w Ubud.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem