Opinie klientów o Anvaya Beach Resort

5.7 /6
52 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.9
Plaża
4.6
Pokój
5.8
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Andrzej, Bielsko-Biała 03.11.2022
Termin pobytu: październik 2022

Pobyt w Kucie

Hotel nas trochę rozczarował. Duży moloch. Śniadania bardzo urozmaicone ,bardzo dużo potraw-jednak prawie wszystko zimne i mało smaczne . Gdy było więcej ludzi na śniadaniu obsługa nie radziła sobie. Świeżo wyciskane skoki z owoców rozcieńczano wodą. Baseny OK. W morzu na plaży sporo śmieci.

4.0/6

Lidia Magdalena, --- 07.02.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Rewelacyjny pobyt Anvaya Beach Resort

Zdecydowanie hotel warty polecenia, świetny serwis, piękne przestronne pokoje, spory wybór jedzenia , wszystko bardzo smaczne, codziennie w pokoju uzupełniany barek, świeże owoce czy ciastka. Bardzo czysto. Jedynym minusem jest plaża (ocean wyrzuca mnóstwo śmieci), hotel stara się na bieżąco oczyszczać, ale to jak walka z wiatrakami. Ogólnie pobyt oceniam na 5,5/6

3.5/6

Maria, Kraków 02.04.2017

Podróżniczka

Uzasadnienie ponizej. Podrózuję od lat po świecie i mam wiele punktów odniesienia do oceniania.

2.0/6

Stan 02.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Hotel świetny, ale Raibow zawala na całej linii

Najpierw Rainbow odwołał nam termin 4 lipca, bo rzekomo nie było ludzi. Potem było użeranie się, bo na inny termin 2 lipca chcieli nam wcisnąć inny dużo słabszy hotel i jeszcze próbowali wydusić dodatkową kasę. Skończyło się, że jednak były dla nas miejsca w tym hotelu. Tuż przed lotem z M1 wysyłano nam info uporczywie to samo, że należy się zgłosić na lotnisku po bilety i tylko tak można się odprawić. Tymczasem inne oddziały informowały klientów, że można na Emirates odprawić się online i wybrać miejsca. Marki uporczywie o tym nie informowały. Nie rozumiem zupełnie skąd ta niekompetencja. Dzięki niej zaś podróżowaliśmy jaki para w samolocie oddzielnie i daleko od siebie. Dziękujemy Marki!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem