Opinie klientów o Grand Mirage

5.0 /6
28 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Piotr, Leszno 17.05.2019

Wypoczynek na Bali

Bali piękne miejsce do zwiedzania ( świątynie, tarasy ryżowe) ,może i do wypoczynku , niestety oferta biura podróży nie potwierdziła się w przypadku hotelu Grand Mirage , gdzie trwa remont od kilku miesięcy części basenowej i rekreacyjnej. Brak informacji przed podpisaniem umowy o tym fakcie to duże zaniedbanie ze strony biura podróży. O tej sytuacji został niezwłocznie poinformowany pilot wycieczki pan Dawid i lokalny przewodnik z firmy Panorama , przyjęli do wiadomości informację.

3.0/6

Grzegorz, Warszawa 18.05.2019

Bali - Wyspa Bogów ?

Infrastruktura to teren budowy...

2.0/6

RaJa, Suwalki 22.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Nie z Rainbow.

Pokoje śmierdzący, all inclusive co nie było “all” mimo zapewnień ze miejsca w samolocie będą obok siebie, nie były. Ogólnie byliśmy traktowani inaczej ( słabiej). Duże rozczarowanie.

0.5/6

Sławomir, Sosnowiec 25.06.2019

Remont w toku

Fatalne podejście do klienta, w dniu przylotu na Bali rezydent już wiedział o pracach w hotelu, a mimo to przez tydzień objazdu byłem zapewniany przez R.pl, że prace zostaną ukończone do czasu mojego zakwaterowania. Oczywiście nic takiego nie było możliwe, gdyż prace tam potrwają jeszcze długie miesiące.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem