Opinie o Grand Mirage

5.0/6 (31 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
31 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
4.5
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Wakacje na Bali

    Bali to fascynujące miejsce

    Makaki - 24.08.2016

    82/91 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Grand Mirage

    Pokoje w standardzie są bardzo stare i zniszczone, zasługują może na 3,5 gwiazdki. Przemiła obsługa hotelu. Ładne lobby i część basenowa. Bardzo mała ilość leżaków. Śniadania smaczne z bardzo dużym wyborem. Pozostałe posiłki i Spa bardzo drogie jak na Indonezję.

    Marcin, Mosina - 09.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dobrze ale turbo daleko

    Ogólnie hotel ładny, nie ma na co narzekać (no może na fakt że już swoje lata ma i wygląda lepiej na zdjęciach). Minusem jest lokalizacja, jeśli ktoś nie chce wychodzić z hotelu, to ok, ale poza tym wszędzie turbo daleko. Kolejnym minusem, ale to juz rainbow, nie hotelu, to że kupilem kolejny turnus zeby zostac dluzej, dostalem informację po zakupie ze jak nie wylatuje z Polski, tak nie mogę z nimi wrócić, i że mogą mi zwrócić 20% ceny, czyli podarowałem im 3500zł.......

    Mateusz, Chorzów - 23.05.2022

    15/19 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Wypoczynek na Bali

    Bali piękne miejsce do zwiedzania ( świątynie, tarasy ryżowe) ,może i do wypoczynku , niestety oferta biura podróży nie potwierdziła się w przypadku hotelu Grand Mirage , gdzie trwa remont od kilku miesięcy części basenowej i rekreacyjnej. Brak informacji przed podpisaniem umowy o tym fakcie to duże zaniedbanie ze strony biura podróży. O tej sytuacji został niezwłocznie poinformowany pilot wycieczki pan Dawid i lokalny przewodnik z firmy Panorama , przyjęli do wiadomości informację.

    Piotr, Leszno - 17.05.2019

    16/17 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem