4.5/6
Wyjazd uznaje za udany, cześć objazdowa bardzo spokojna, nie męcząca, bez gonitwy i zmęczenia, chociaż czasami za dużo wolnego czasu. Zabrakło mi w tej części widoku, choćby na chwile morza. Będąc na wyspie powinna być jakaś atrakcja w programie związana z morzem. Jedną z atrakcji były przedstawienia, niestety nudne i mało ciekawe, jeśli muszą być to ciekawsze są i w jednej części a nie dwa dni w GWK Cultural Park. Poza tym piękne tarasy ryżowe, cudowne świątynie i jezioro Batur. Podsumowując było warto
Gabriela, Kościerzyna - 07.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023
21/24 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Transport liniami lotniczymi Emirates na wysokim poziomie, natomiast organizacja przelotu przez biuro znikoma. Zamieszanie ogromne, w zasadzie każdy na własną rękę musi ogarnąć sobie przesiadkę. To trochę tak jakby podróżować prywatnie a nie z biurem. W przydzielaniu miejsc w samolocie biuro też nie uczestniczy i to też trochę słabe. Przydałoby się zadbać o swoich klientów i chociaż jakieś instrukcje i wskazówki wydrukowane podać w biurze. Taka gonitwa i nerwy są niepotrzebne zupełnie, tym bardziej że na bilecie do miejsca docelowego nie ma wszystkich informacji dotyczących lotu. Właśnie po to leci się z biurem żeby być spokojnym i czuć się bezpiecznie a jak ktoś ma nerwy ze stali i chce zaoszczędzić na sobie to lata prywatnie. Nieprawdaż? Druga kwestia to przewodnik imprezy objazdowej. Pierwszy raz zdarza się osoba niezbyt przygotowana do swojej pracy.Brak wiedzy, ubogie słownictwo i problemy z wysławianiem się to niespotykane na waszych imprezach. Zupełnie nie dowiedziałam siè nic bo informacje były przekazywane w taki sposób że ciężko było nas zainteresować. I ostatni mankament to pseudo degustacja owoców na parkingu pełnym śmieci , na słońcu i na stojaco. Żenada dla nas i Balijczyków, zakupy przypomniały te z lat 90-tych kiedy handlowano z cinkciarzami. Hotel na objeździe Ok, korki trochę psuły sprawę ale wiadomo miasto ma swoje prawa jak na całym świecie. Azja przepiękna , ciekawi pod każdym względem i na pewno wrócè do niej z waszym biurem.
Agnieszka, Sosnowiec - 16.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
9/9 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Bali wspaniałe, przewodni fatalny. Nie wiem jak takie biuro jak R może wystawić tak niekompetentną osobę.
Andrzej, Wieliczka - 28.10.2022 | Termin pobytu: październik 2022
7/10 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Wycieczka fantastyczna, choć niepozbawiona wad. Uroki miejsc oraz koloryt wyspy są w stanie przysłonić wszelkie niedociągnięcia. Zupełnie niepotrzebnie turyści obowiązkowo są wożeni do manufaktur i sklepów drewna, srebra oraz batików, co ma służyć wyłącznie uzyskaniu prowizji dla biura. Jednocześnie brakło czasu do obejrzenia słynnych wodospadów, koło których przejeżdżał autokar. Wadą było również zaplanowanie obiadów w wybranych przez biuro i nieadekwatnie drogich restauracji ( ok. 3,4 x drożej niż normalnie) do których autokar podwoził wycieczkę, a przewodnik sugerował, że teraz mamy czas 1,5h na nieobowiązkowy obiad. Równie dobrze mógłby wskazać jakieś miłe i sprawdzone warungi, gdzie taki sam obiad można było zjeść za cenę 3, 4 x niższą. Mam wrażenie, że wycieczka do Ubud została potraktowana przez przewodnika wyjątkowo po macoszemu. Przewodniczka po zaprowadzeniu wycieczki do jednej świątynia stwierdziła, że mamy 4 godziny wolnego i możemy iść w lewo do małp lub w prawo na mini trekking w dżungli. Spotkanie o 17 i wizyta na targu owoców. Potem okazało się, że było to wyjątkowo brudne i drogie miejsce, a owoce po atrakcyjnych cenach były droższe niż w okolicach hotelu. To "wciskanie" przez przewodniczkę atrakcji, z których musiała mieć profity były co najmniej denerwujące.
Justyna, Katowice - 03.02.2020
20/20 uznało opinię za pomocną