Opinie o Bawarskie Specjały - Comfort

5.1/6
(152 opinie)
Intensywność programu
5.4
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.4
Transport
5.3
Wyżywienie
4.6
Zakwaterowanie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Bawarskie specjaly - okropna wycieczka

    Jan, Warszawa 03.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Ta wycieczka byla fatalnie zaplanowana. Praktycznie kazdego dnia jezdzilismy co najmniej szesc lub wiecej godzin, a na zwiedzanie mielismy kilka godzin. I to caly czas w strugach deszczu. Nie wiem po co jezdzilismy do Austrii na dwa noclegi, co najmniej dwie godziny w kazda strone. Nie bylo planu B na wypadek fatalnej pogody, np. jakies grubsze worki plastykowe lub jednorazowe kalosze jako ze wody bylo po kostki. Absolutnie odradzam wyjazdy tego typu.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Czy komfort - znaczy rzeczywiście komfort?

    Maria, Chojnice 19.10.2015

    Wycieczka "Bawarskie specjały" - Comfort w okresie 01.05-07.05.2015. Ponieważ miałam wspólnie z koleżanką sporo uwag,dotyczących wycieczki, w m a j u 2015 roku złożyłam reklamację. Ustawowy okres na odpowidż, to 30 dni. Niestety, minęło 5 (słownie p i ę ć) miesięcy i nie mam żadnej odpowiedzi.Na zapytania telefoniczne w sprawie w/w reklamacji,zbywa się mnie lub pracowników biura, przez które w/w wycieczkę zakupiłam kłamliwymi odpowiedziami, że odpowiedż jest w trakcie załatwiania. Tygodnie mijają i nic. Z osobami odpowiedzialnymi za reklamacje, nie łączy się. Z tego wynika prosty wniosek, że jadąc z TYM biurem, nie ma się prawa do żadnych reklamacji, bo i tak odpowiedzi się nie uzyska. Jestem osobą wyjątkowo cierpliwą, ale już ta cierpliwość się wyczerpuje i będę musiała nagłośnić moją sprawę na szerszym forum. Niech społeczeństwo dowie się że RAINBOW lekceważy swoich klientów. Dla mnie przykre jest to, że z usług tego biura korzystałam od kilku lat i jestem tzw. s t a ł ą k l i e n t k ą. Wobec powyższego, nie będę polecała ich usług, a moje dalsze uczestnictwo w proponowanych wyjazdach jest pod wielkim znakiem zapytania.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem