Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
A+ 14.06.2018
3h w Berlinie, bo mecz
Genialna pani Pilot. Profesjonalna. Zapewniala nam komfort psychiczny pomimo licznych udziwnien programowych. Niestety jak na Komfort to dosc dziwne, ze grupa spi 2 noce w Monachium w 2 hotelach oddalonych o okolo 28km. Po co pisac godziny wyjazdu typu 19h30, co sugeruje spokojny czas na zwiedzanie, po czym: 450-500km do hotelu? Naturalnie, ze to trzeba bylo skrocic. Najzabawniejszy byl jednak szybki Berlin w 3h, bo kierowcy spiesza sie na Mundial. Choc z nikim sie nie zjezdzalismy, juz o 16h bylismy w Torzymiu. Zalozenie, ze Berlin juz wszyscy widzieli jest bledne.
3.0/6
ZOFIA JADWIGA, WARSZAWA 24.06.2018 Termin pobytu: maj 2018
Bawarskie specjały 18-24 maja 2018r
Program ciekawy ale niestety przeładowany.Mam zastrzeżenie do organizacji -rozkładu dnia: częśc osób korzystała z imprez fakultatywnych np kolacje regionalne: biesiadowanie odbywało się na szybko w ciągu dnia bo część osób czekała w mieście.Takie biesiady powinny być organizowane wieczorem po powrocie ze zwiedzania w ten sposób osoby nieuczestniczące pozostają w hotelu a uczestnicy biesiadują a nie łykają na szybko potraw.Powrót do hotelu był późny.
2.0/6
Jan, Warszawa 03.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Bawarskie specjaly - okropna wycieczka
Ta wycieczka byla fatalnie zaplanowana. Praktycznie kazdego dnia jezdzilismy co najmniej szesc lub wiecej godzin, a na zwiedzanie mielismy kilka godzin. I to caly czas w strugach deszczu. Nie wiem po co jezdzilismy do Austrii na dwa noclegi, co najmniej dwie godziny w kazda strone. Nie bylo planu B na wypadek fatalnej pogody, np. jakies grubsze worki plastykowe lub jednorazowe kalosze jako ze wody bylo po kostki. Absolutnie odradzam wyjazdy tego typu.
1.0/6
Maria, Chojnice 19.10.2015
Czy komfort - znaczy rzeczywiście komfort?
Wycieczka "Bawarskie specjały" - Comfort w okresie 01.05-07.05.2015. Ponieważ miałam wspólnie z koleżanką sporo uwag,dotyczących wycieczki, w m a j u 2015 roku złożyłam reklamację. Ustawowy okres na odpowidż, to 30 dni. Niestety, minęło 5 (słownie p i ę ć) miesięcy i nie mam żadnej odpowiedzi.Na zapytania telefoniczne w sprawie w/w reklamacji,zbywa się mnie lub pracowników biura, przez które w/w wycieczkę zakupiłam kłamliwymi odpowiedziami, że odpowiedż jest w trakcie załatwiania. Tygodnie mijają i nic. Z osobami odpowiedzialnymi za reklamacje, nie łączy się. Z tego wynika prosty wniosek, że jadąc z TYM biurem, nie ma się prawa do żadnych reklamacji, bo i tak odpowiedzi się nie uzyska. Jestem osobą wyjątkowo cierpliwą, ale już ta cierpliwość się wyczerpuje i będę musiała nagłośnić moją sprawę na szerszym forum. Niech społeczeństwo dowie się że RAINBOW lekceważy swoich klientów. Dla mnie przykre jest to, że z usług tego biura korzystałam od kilku lat i jestem tzw. s t a ł ą k l i e n t k ą. Wobec powyższego, nie będę polecała ich usług, a moje dalsze uczestnictwo w proponowanych wyjazdach jest pod wielkim znakiem zapytania.