5.1/6 (145 opinii)
1.0/6
Wycieczka "Bawarskie specjały" - Comfort w okresie 01.05-07.05.2015. Ponieważ miałam wspólnie z koleżanką sporo uwag,dotyczących wycieczki, w m a j u 2015 roku złożyłam reklamację. Ustawowy okres na odpowidż, to 30 dni. Niestety, minęło 5 (słownie p i ę ć) miesięcy i nie mam żadnej odpowiedzi.Na zapytania telefoniczne w sprawie w/w reklamacji,zbywa się mnie lub pracowników biura, przez które w/w wycieczkę zakupiłam kłamliwymi odpowiedziami, że odpowiedż jest w trakcie załatwiania. Tygodnie mijają i nic. Z osobami odpowiedzialnymi za reklamacje, nie łączy się. Z tego wynika prosty wniosek, że jadąc z TYM biurem, nie ma się prawa do żadnych reklamacji, bo i tak odpowiedzi się nie uzyska. Jestem osobą wyjątkowo cierpliwą, ale już ta cierpliwość się wyczerpuje i będę musiała nagłośnić moją sprawę na szerszym forum. Niech społeczeństwo dowie się że RAINBOW lekceważy swoich klientów. Dla mnie przykre jest to, że z usług tego biura korzystałam od kilku lat i jestem tzw. s t a ł ą k l i e n t k ą. Wobec powyższego, nie będę polecała ich usług, a moje dalsze uczestnictwo w proponowanych wyjazdach jest pod wielkim znakiem zapytania.
Maria, Chojnice - 19.10.2015
13/17 uznało opinię za pomocną