Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pogoda dopisała i to bylo ważne.program ok dla osób lubiących miasta,miasteczka. Duuuzo wiadomosci. Kierowcy super-p.Stanislaw.Autokar nowy ale niewygodny,twardy.Pilot całości ok ,przewodnicy w miastach trzy panie bardzo kompetentne.pierwsza przewodniczka dla mnie do zmiany. Drugi raz bym na pewno nie pojechała. Wole zdecydowanie naturę.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ta wycieczka byla fatalnie zaplanowana. Praktycznie kazdego dnia jezdzilismy co najmniej szesc lub wiecej godzin, a na zwiedzanie mielismy kilka godzin. I to caly czas w strugach deszczu. Nie wiem po co jezdzilismy do Austrii na dwa noclegi, co najmniej dwie godziny w kazda strone. Nie bylo planu B na wypadek fatalnej pogody, np. jakies grubsze worki plastykowe lub jednorazowe kalosze jako ze wody bylo po kostki. Absolutnie odradzam wyjazdy tego typu.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka "Bawarskie specjały" - Comfort w okresie 01.05-07.05.2015. Ponieważ miałam wspólnie z koleżanką sporo uwag,dotyczących wycieczki, w m a j u 2015 roku złożyłam reklamację. Ustawowy okres na odpowidż, to 30 dni. Niestety, minęło 5 (słownie p i ę ć) miesięcy i nie mam żadnej odpowiedzi.Na zapytania telefoniczne w sprawie w/w reklamacji,zbywa się mnie lub pracowników biura, przez które w/w wycieczkę zakupiłam kłamliwymi odpowiedziami, że odpowiedż jest w trakcie załatwiania. Tygodnie mijają i nic. Z osobami odpowiedzialnymi za reklamacje, nie łączy się. Z tego wynika prosty wniosek, że jadąc z TYM biurem, nie ma się prawa do żadnych reklamacji, bo i tak odpowiedzi się nie uzyska. Jestem osobą wyjątkowo cierpliwą, ale już ta cierpliwość się wyczerpuje i będę musiała nagłośnić moją sprawę na szerszym forum. Niech społeczeństwo dowie się że RAINBOW lekceważy swoich klientów. Dla mnie przykre jest to, że z usług tego biura korzystałam od kilku lat i jestem tzw. s t a ł ą k l i e n t k ą. Wobec powyższego, nie będę polecała ich usług, a moje dalsze uczestnictwo w proponowanych wyjazdach jest pod wielkim znakiem zapytania.