Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niechlujnie sporządzona umowa z nieprawdziwymi godzinami przyjazdu do Poznania wywołała wściekłość u większości wycieczkowiczów , gdy dowiedzieli się, że przyjazd będzie w godzinach wieczornych a nie o 12-tej, jak mieli w umowie. Wszystko skrupiło się na Bogu ducha winnej pilotce, chamsko zaatakowanej o obwinianej za nie swoje grzechy. A pilotka, pani Magda starała się jak mogła.Większość wycieczkowiczów to były osoby po 70-tce, okropnie roszczeniowi, którym prawie nic nie pasowało. Gdyby nie ich zachowanie i lepsze precyzyjniejsza umowa wycieczka byłaby super. Na 6 należy ocenić kierowców, p.Grzesia i Czesia.Na minus oceniam zakwaterowanie w gasthofie w Wartenbergu- pokoje małe, śmierdzące nikotyną, niezgodne z tym , co w warunkach wycieczki. Natomiast zakwaterowanie w Norymberdze i Gerze bardzo dobre. Postulowałbym , aby zrezygnować z GA_PA, bo niewiele jest to zobaczenia, a traci się dużo czasu. Po drugie, należałoby pierwszy i ostatni nocleg zaplanować bliżej Norymbergi, bo w Gerze to za daleko przy powrocie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Poprzednie wycieczki Rainbow, na których byłem przyzwyczaiły mnie do lepszej organizacji.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka zgodnie z programem ale pozostaje niedosyt m.in. braku zwiedzenia SALI 600 w Norymberdze i potraktowanie przez Pilota zwiedzania Lipska w drodze powrotnej za dodatkowe 8 eur/os "na odwal się"; Pilot P Kamil nie powinien prowadzić wycieczki do Bawarii - nie miał wiedzy, cały czas posiłkował się czytanymi tekstami i informacjami z telefonu komórkowego - był nie przygotowany do pilotowania tej wycieczki, nie miał rozeznania w dotarciu do restauracji osób które wykupiły obiadokolacje; za późno kontaktował się z kierowcami i zawsze czekaliśmy na autokar przez co traciliśmy cenny czas na zwiedzanie min. Starej Pinakoteki w Monachium. Sytuacje ratowały lokalne przewodniczki. Kierowcy profesjonalni w odniesieniu do prowadzenia autokaru, ale nie dbający o czystość - autokar nie posprzątany po poprzedniej wycieczce. Trzeba nastawić się też na dość długie i niektóre bezsensowne przejazdy tam i z powrotem do niektórych hoteli położonych poza miastami.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Proponowane za 28 euro jedzenie był po prosu niesmaczne, a w hotelu w Austrii zimna (lodowata) woda.