Opinie o Bawarskie Specjały

5.2/6
(34 opinie)
Intensywność programu
5.1
Pilot
5.3
Program wycieczki
5.5
Transport
5.2
Wyżywienie
5.0
Zakwaterowanie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Pozytywnie

    Ryszard Warzywoda Warszawa 25.03.2014

    Pozytywnie , ale mogło być lepiej szczególnie w zakresie transportu na terenie Polski , tam i z powrotem !!!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Bawarskie Specjały

    Grzegorz, Elbląg 13.07.2014

    Ogólna ocena wycieczki dobra.Bez szału z małymi minusami.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bawarskie Specjały 16-22 maja 2025 r.

    Katarzyna, 31.05.2025

    Chciałabym zwrócić uwagę szczególnie Kierownictwu Rainbow na sytuację, z jaką spotkałam się po raz pierwszy podczas 30 lat korzystania z usług biur podróży. Chodzi o pracę pilota, który – tak myślę – mógłby zadbać o komfort wszystkich (36) uczestników wycieczki, a nie wybranej 6-7-osobowej grupy, zajmującej miejsca w tylnej części autokaru, która zachowywała się bardzo głośno, określiła się nawet jako „silna grupa pod wezwaniem”. A pani pilot tłumaczyła ich zachowanie „chęcią świetnej zabawy, bo kobiety poznały się właśnie wcześniej”. Spytała nawet: „No i co rozrabiary, dlaczego dziś jest tu tak cicho?”. Ja zaś usłyszałam od pani pilot propozycję zajęcie miejsca obok jakiegoś pana z przodu autokaru. To nie było rozwiązanie, ja już swoje przydzielone miejsce miałam, to pani pilot miała okiełznać niesforną grupę, a tego nie potrafiła. Wyobrażacie sobie Państwo, jak by ta 6-7-osobowa grupa się „rozhulała”, gdybym się przesiadła? Zresztą w Poznaniu, gdy wsiadłam, usłyszałam, że „tu nie miał nikt siedzieć, pani ma usiąść z przodu”. Pani pilot im to obiecała? Wydaje mi się, że warto uczulić pilotów na zachowanie uczestników wycieczki. Podobnie jak informują nas o godzinie śniadania w hotelu, godzinie odjazdu autokaru, czasie wolnym, mogliby na samym początku wspólnej wyprawy podkreślić, że autokar na czas przejazdu jest wspólną przestrzenią bardzo wielu ludzi i warto po prostu „zachowywać się przyzwoicie”. Słownictwo pani pilot wg mnie również wiele pozostawia do życzenia: Ludwiś (chodzi o Ludwika II); tam macie piciu-piciu; w pobliżu jest parczek; możecie sobie poszopingować; zamczycho u góry; czaderski widok; foteczki; lampimy się na te góry; na głodniaczka; kobity; lubi chodzić i teges; musicie obczaić. Zawsze sądziłam, że tego typu praca to wyjątkowy teatr jednego aktora i wielu widzów i obowiązuje piękna polszczyzna. Ale pewnie się myliłam. Po raz pierwszy spotkałam pilota celebrytę, który tak bardzo był skupiony na sobie: ja, ja, ja skończyłam 3 fakultety, mam znajomych i przyjaciół na całym świecie, przy otwartej parasolce zachwyca się sobą i mówi: „ojej, jestem jak Mary Popins”. Pominę w opinii takie sprawy jak walory Bawarii, bo to raczej oczywiste i pewnie organizator by tego kierunku nie proponował, gdyby nie atrakcja regionu. Nie będę też mówiła (jak niektórzy uczestnicy wycieczki), że "pilot był opiekuńczy", bo to wynika z jego obowiązków określonych w art. 20 ustawy o usługach turystycznych. A ja nie jestem osobą niepełnosprawną, która wymaga opieki. Nie możemy "zachwycać" się tym, że ktoś wykonuje swoją pracę, za którą ma zapłacone. Zwróćmy uwagę na to, że dzisiejszy świat jest naprawdę przebodźcowany i kiedy jedziemy na urlop, miło by było, gdyby każdy mógł poczuć się dobrze, o co proszę Kierownictwo Rainbow.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bawarske Specjały

    Kazimierz Kostro 16.09.2024

    Gdyby nie wpadka naszego pilota wycieczki p. Szymona ( wywiózł nas na szczyt Zugspitze, aby podziwiać panoramę i krajobraz Alp Bawarskich podczas gęstej mgły i opadów deszczu ) to pozostałe punkty realizacji naszego programu oceniam b. pozytywnie. Kazimierz Kostro wraz z małżonką

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem