Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fuertaventura zachwycająca, inna, intrygująca emanująca spokojem, hotel jeden z wielu nie wyróżniający się niczym szczególnym baseny windy itd wszystko co powinno być i działało.... serdeczne powitanie pod tytułem wszystko dla gościa szczególnie takiego co biegle włada hiszpańskim bez większego wysiłku pokój z widokiem na ocean. Hotel czysty może już wymagający odnowienia restauracja z uprzejma obsługa bez zarzutu. Opiekun z Rainbow miły kompetentny polecił co gdzie i jak załatwił autko i był pod telefonem. Zwiedziliśmy wyspę od A do Z bez pospiechu bez korków i bez tłoku, kontakt z policją bardzo sympatyczny :-))) Uznaliśmy wyspę po zwiedzeniu i zapoznaniu się z jej historią za obowiązkowy punkt omówienia na każdej lekcji przyrody w szkole jako przykład bezmyślnego postepowania człowieka żądnego zysku. Niestety zdecydowanym minusem wyjazdu okazał się samolot ciasny głośny starawy ( smartwings ) trudno było wytrzymać te pięć godzin nawet przy zakupie kanapki z napojem za jedyne 40pln.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w porządku, woda w jednym z basenów podgrzewana, czysto, obsługa bardzo miła. Jedzenie niestety fatalne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w ładnym miejscu - na klifie. Widoki na wybrzeże fantastyczne. Promenada wzdłuż wybrzeża cudowna. Do plaży ok. 600-700 m od hotelu. Sklepiki i bary ok. 300 m od hotelu. Jedzenie bardzo dobre (każdy znajdzie coś dla siebie). Baseny małe, ciasno przy basenach (leżak przy leżaku i rezerwacja leżaków - ręcznikowa). Głównymi gośćmi hotelu są Brytyjczycy (stanowią ok. 95 % gości hotelowych), imprezowi i bardzo głośni (oczywiście nie wszyscy). Obsługa hotelu ok. Natomiast pokój katastrofa. Apartament 40 m2 (salon z aneksem kuchennym, sypialnia i łazienka). Stary "PRL" i nie pierwszej czystości - meble stare, obdrapane i troszkę rozpadające się (oprócz mebli w aneksie kuchennym). W łazience wanna z osłoną (masakra), trafiają się też karaluchy (oj, są duże i nawet latają). Pokoje z widokami: na ocean bezpośrednio, z bocznym widokiem na ocean - jak się dobrze wychylicie z balkonu do zobaczycie ocean , jak również na ulicę (przy wyborze pokoju należy zwracać na to uwagę). Generalnie, dla mnie hotel maksymalnie 2.5*. W mojej ocenie, cena nie jest adekwatna do przedstawianej oferty.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ogólnie źle nie było- liczyłam na lepszą pogodę i na lepsze warunki w pokoju. jedzenie O.K., wycieczki dodatkowe O.K.