Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaczynając od początku. To po pierwsze: na infolinii pracują niekompetentne osoby, które na jedno pytanie udzielają dwóch odmiennych odpowiedzi (oczywiście są wyjątki). Zero RODO, udzielają odpowiedzi na temat innych osób. Po drugie: Pani, która była opiekunem mojego zamówienia nic nie mogła, zachowywała się jak robot. Za to znajomi mieli bardzo kompetentnego opiekuna, który w ramach nieporozumienia mógł bardzo dużo. Z tego można wnioskować, że kto chce to może, wystarczą tylko dobre chęci. Po trzecie: zmiana terminu, bo podobno nie było chętnych. Za to po wybraniu innej daty okazało się, że nie ma tyle miejsca w hotelu. Z wyjazdu ze znajomymi zrobił się wyjazd każdy sam, w dodatku oddaleni od siebie ok. 40 km. Po czwarte: karaluchy w pokoju. Podobno to norma i lepiej jak są te duże. Po piąte: Pani rezydent jeśli nie jest czegoś pewna niech najpierw się dowi a później odpowiada na pytania a nie wprowadzą ludzi w błąd. A po drugie, były u nas w hotelu osoby, które chciały pojechać na wycieczkę, która miała się nie odbyć rzekomo ze względu na brak chętnych. Wycieczka jednak się odbyła. Po SZÓSTE: w tym hotelu nie ma basenu z podgrzewą wodą, w hotelach 3 gwiazdkowych nie ma basenów z podgrzewaną wodą. Informacja od osoby pracującej w hotelu. Tyle na minus. Plusy też były, więc największym plusem w tym hotelu była Pani animatorka z Polski, bardzo pomocna. Animacje zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych, codziennie inna tematyka. Jedzenie, wiadomo będą osoby, które napiszą, że śniadania to monotonia bo codziennie to samo, ale na śniadanie trudno wymyślić ciągle coś innego. Jedzenie pyszne i różnorodne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny i zadbany, obsługa super każdy uśmiechnięty, niestety jedzenie pozostawia wiele do życzenia codziennie to samo, monotonne, mdłe, bardzo mało warzyw, jako wegetarianka często nie miałam wyboru i moj zarówno obiad śniadanie jak i kolacja to był pomidor sałata i sałatka. Pokoje czyste aczkolwiek w restauracji hotelowej był 8 cm karaluch. Baseny bardzo fajne, czyste. Ogólnie hotel oceniam 6/10
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Posiłki średnie, z produktów niskiej jakości. Bardzo zimna woda w basenie wewnątrz kompleksu, basen od strony oceanu z cieplejszą wodą. Serwis sprzątający kiepski. Rewelacyjna obsługa w recepcji oraz w restauracji. Blisko do plaży oraz sklepów i wypożyczalni.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Krotki transfer z lotniska Rezydent doskonale wprowadził w miejscowy klimat i ciekawie przedstawił miejsca warte zobaczenia Hotel typowo hiszpański Luksus nie jest najważniejszy Głównie w takich miejscach się tylko śpi Warto pojechać na Lanzarote, zwiedzić cala Fuerte i pojechać na plażę w Cofete Basen dla zdeterminowanych Plaża miejska 15 min spacerem prezentuje się lepiej Jedzenie ok