Opinie klientów o Chatur Costa Caleta

5.0 /6
742 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.0
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Karolina, Poznań 01.06.2015

Raczej pozytywnie, ale bardzo przeciętnie

Hotel bardzo zwyczajny. Zadbany i schludny, ale na każdym kroku widać, że wymaga remontu lub chociażby wymiany sprzętu. Trafiłysmy na remont basenu, który przez hałas i chemikalia był bardzo uciażliwy. Uprzedzając komentarz biura podroży - niestety NIE każdy klient został o tym powiadomiony. Błyskawiczna była za to reakcja pani rezydentki (duży plus) i hotelu w wyniku niezadowolenia gości. Szkoda tylko, że nie każdy mógł skorzystać z rekompensaty (internetu lub małej zniżki na wypożyczenie samochodu). Hotel spokojny, idealny do typowego odpoczynku z rodziną lub plażowania. Blisko do centrum i piaszczystej plaży. Z rospiski w recepcji wiem, że jakieś atrakcje dla dzieci są organizowane. Animatorzy niezwykle mili - starali się wynagrodzić gościom niedociągłości... Jedzenie niestety przeciętne. Nastawione głównie na Brytyjczyków. Potrawy dosyć smaczne ze sporym wyborem, ale zdecydowanie za mało lokalnej kuchni. Napoje już niestety nie do przyjęcia (sztuczne, słodkie nektary lub poróbki coli, pozostaje więc woda lub wino). Bardzo mały wybór owoców. Przekąski między posiłkami w postaci tostów, pączków lub rogali z salatką colesław. Codzienne mule i paella to jedyny lokalny rarytas. Ogólnie wiele małych absurdów - jacuzzi uruchamiane na 15 minut w podanym dziennym grafiku, drink dnia z alkoholem, reszta drinków bezalkoholowa, na "tarasie słonecznym" na dachu wywietrzniki z łazienek, hotel cierpi na chroniczny brak małych łyżeczek... Wyjazd oceniam na pozytywny, dlatego, że po dniu pobytu obniżyłam oczekiwania co do standardu i zaczęłam szukać innych miejsc pobytu poza hotelem.

3.0/6

Marcin, Poznan 15.10.2014

Polecam jako wakacje budget

zobacz oceny

3.0/6

Woj 13.11.2023

1 duży minus

W hotelu byliśmy 16 - 30 X br. Największym atutem hotelu jest obsługa - uśmiechnięta i pomocna. Drugim jest jego położenie w centrum miasteczka - wszędzie blisko, spacerkiem na plażę (polecamy przy Hotelu Sheraton), do biura Cicar, na przystanek autobusowy czy knajpek. Hotel jest kameralny (bez zjeżdżalni i z malutkim placem zabaw), a pokoje idealne na dwie osoby. Leżaki przy basenach dostępne, ale bardzo ciasno ustawiane. Baseny niestety trochę zniszczone. Jedzenie dobre, ale nam brakowało częściej paelli, dobrych słodyczy i świeżych owoców (dużo z puszek). Może dlatego, że w hotelu są w większości Anglicy nie było również chleba - tylko tosty (opiekacz rewelacja) i trochę bułek. Alkohol ok, wieczorne imprezy ciekawe (ekstra iluzjonista). Dobrym rozwiązaniem były również dwa samoobsługowe "bufety" - kawa, soki, napoje gazowane, piwo, wino. Niestety ma też minusy. Budynek jest pomiędzy dwoma ulicami - na jednej jest remont drogi, a przy drugiej rozbierają budynek, więc jak ktoś chce w trakcie urlopu dłużej pospać, to może być problem. Na koniec najgorsza wiadomość, niestety są widoczne karaluchy (np. w restauracji na wazie z suszonymi śliwkami, na zewnątrz (zwłaszcza wieczorem) przy ekspresie do kawy, przy basenach, na schodach). Podsumowując - biorąc pod uwagę cenę, którą zapłaciliśmy, oraz to, że dużo czasu spędzaliśmy na plaży i na zwiedzaniu wyspy jesteśmy bardzo zadowoleni.

3.0/6

Bartek 03.12.2017
Termin pobytu: grudzień 2017

Konkretna.

Na zdjęciach bomba, w rzeczywistości wypada słabo, marketing robi swoje :D. Opinie zawyżają osoby ,które w zamian za komentarz pozytywny otrzymują taniej lub darmo all inclusive na ostatni dzień. Hotel z 2005 ,po remoncie w 2016... jeśli remont to nowa biała farba w pokoju to zgoda. Z moich obserwacji wynika ,że klienci z Rainbow dostają pokoje obok kuchni/stołówki oraz sali animacji - hałas wentylacji kuchennych oraz wrzaski/muzyka z animacji gwarantowane do 23. Jest to (albo bywa) jedna z najtańszych ofert na Kanary, więc nie wypada się czepiać, jednak wybierając tanią ofertę liczy się głownie na nocleg, wyżywienie oraz trochę miejsca na relaks, więc po kolei: Nocleg - Pokoje wyglądają na mocno zużyte. U nas ciekła spłuczka i nie działała klima. Wiele zdjęć jest w internecie - można zobaczyć. Wyżywienie:Śniadania angielskie. Jak ktoś nie lubi jajek to ma przekichane :D jak ktoś lubi to do wielkanocy mu wystarczy - jak już ktoś pisał. Obiady - Tutaj jest lepiej, smaczniej i różnorodniej.Kolacja to bardziej drugi obiad, duża ilość deserów ,niestety wszystkie przesłodzone do bólu. Co do relaksu to hotel jest mały jak na 300 pokoi,często można się czuć jak na rynku w sobotę. Najbardziej nam przeszkadzały hałasy z animacji i kuchni ponieważ sporo zwiedzaliśmy i po 21 chcieliśmy się zregenerować na kolejny dzień. Obsługa była bardzo miła. Sprzątanie ok. Co do wyspy to jest wspaniała, masa atrakcji, piekne widoki, świetne drogi , odwiedzić Fuertę polecam!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem