Opinie o Chatur Costa Caleta

Kategoria lokalna 3

5.0/6
(909 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.1
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    90

    A mogłoby być lepiej

    Kodan, Łódź 25.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024

    Przelot i transfer - bez problemów. Wyspa i miejscowość dobre dla czynnego wypoczynku. Deptak kilkukilometrowy nad oceanem. Dużo tras dla pieszych i rowerzystów. O hotelu niestety nie można tego powiedzieć. Zakwaterowanie przedłużyło się ponad proponowany czas . Poproszono nas by poczekać na przygotowanie pokoju. Ostatecznie dostaliśmy inny pokój niż ten, który nam przydzielono zaraz po przybyciu do hotelu, na karcie zakwaterowania został zmieniony numer pokoju - na inny niż wpisany do dokumentu hotelowego, który parafowaliśmy. Pokój był zimny, z balkonem od strony północnej, słońce nie pojawiało się tam ani na chwilę w ciągu dnia. Widok z pokoju na zaśmiecony teren hotelu i ulicę w remoncie. Mimo naszej prośby o zmianę pokoju, do końca naszego pobytu (dwa tygodnie) pokoju nam nie zmieniono. Warto również zauważyć, że trwa obecnie remont budynków po przeciwnej stronie hotelu. Obiecywany basen i infrastruktura na dachu cały czas w remoncie. Baseny w patio hotelowym ze złuszczającą się farbą. Dwie z czterech wind wyłączone z użytkowania (bagaże trzeba było wnosić po schodach). W restauracji hotelowej problemy z uzupełnianiem dań. Sprzątanie pokoju OK. Cena zbyt wysoka za wypoczynek w tym obiekcie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Generalnie Spoko - jeśli ktoś nie spodziewa się ekstrawagancji

    Mariusz Grójec 28.03.2014

    Hotel średniej wielkości, ale bardzo mało miejsca dla gości np na opalanie, całość przestrzeni stanowi atrium w środku budynku i dach. Hotel nie ma bezpośredniego dostępu do plaży, najbliższa jest kamienista. Do piasczystej trzeba przejść kilka minut, leżaki i parasole płatne. Generalnie było ok, ale chyba jakość nie adekwatna do ceny. Chociaż obsług hotelowa chciała ukraść synowi bluzę. Dużo lepsze plaże są w Moro Jable.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Rozczarowanie

    Kamila , Warszawa 22.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024

    Hotel mnie rozczarował. Hotel 3* więc nie miałam zbyt dużych oczekiwań. Rozumiem że pokoje nie będą luksusowe i akceptuje wyposażenie ale rozjeżdżające się na kółkach łóżka mnie zaskoczyły. Z kosmetyków w łazience to tylko jakieś rozwodnione mydło w dyfuzorze, który nie zawsze działa, na szczęście zawsze biorę swoje kosmetyki. Ale najgorzej to rozczarował mnie kuchnia. Na śniadanie przez kilka dni nawet pomidora mnie było,z serów dostepny był tylko zólty w plasterkach a jak sie skończyłto juz nie doniesli. Na obiad czy kolację, żeby dostać kawałek mięsa lub ryby trzeba było stać ponad pół godziny w kolejce do Pana przy grillu. Generalnie słaby wybór w jedzeniu i smak też średni. Na terenie jadalni nie było odpowiedniej wentylacji. Wszystkie opary i dym z grilla się tam unosiły. Obsługa nie ogarniała stolików i czasami nie było gdzie usiąść. Automaty z napojami ciągle się psuły. Dostać czysty kubek czy talerz graniczyło z cudem. W barze ciągle czegoś brakowało, byliśmy na tydzień a przez 4 dni nie było whisky, były również braki Cava. Z pewnością więcej bym tam nie pojechała.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pobyt we dwoje

    Cezary, Warszawa 18.09.2022

    Byliśmy z żoną na wakacjach na początku września. Hotel raczej nudny, zero atrakcji zarówno w hotelu jak w otoczeniu. Hotel nastawiony zdecydowanie na brytyjskich turystów, do tego widać, że przydałby się porządny remont. Brakuje miejsc przy basenach, leżaki nie posiadają regulacji co jest niewygodne do np. Do czytania książek. Jedzenie Ok, ale tu także widać nastawienie na brytyjskich turystów. Piękna linia brzegowa, w odległości 500 metrów od hotelu trochę poprawia ogólna ocenę. Generalnie 3/5.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem